ورزشی 18:24 - 25 بهمن 1398

حضور عسگری و بهمنیار در دیدار رده بندی/ مهدیزاده آسیب دید

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۵۷۱ کاراته کا از ۸۵ کشور به میزبانی امارات در دبی جریان دارد، بعد از حضور مهسا افسانه در دیدار رده بندی کاتا، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی راه یافتند و برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به مصاف رقبای خود می‌روند.



بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم بعد از یک دو، استراحت، یک بر صفر «روسلان سیماخانبت» از قزاقستان را شکست داد و در ادامه ۲ بر صفر «خوزه والدیویا» از پرو را شکست داد و سپس با همین نتیجه «جو کلاور» از انگلیس را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی برابر «رافائل آقایف» آذربایجانی دارنده ۵ مدال کاراته وان و ۳ مدال قهرمانی جهان ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به دیدار رده بندی راه یابد. عسگری روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف «ارمان التیمور» از ترکیه می‌رود.



در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار در اولین دیدار ۵ بر ۳ نتیجه را به «نادیا گومز» از اسپانیا واگذار کرد و با توجه به رسیدن این حریف به فینال، بهمنیار هم به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه در اولین مبارزه یک بر صفر آسیا آگوس از ایتالیا را برد و سپس با نتیجه ۳ بر یک از سد سارا هوبریش آلمانی گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. بهمنیار برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با «آیچا سیاح» مراکشی دارنده ۲ طلا و یک نقره قهرمانی آفریقا مبارزه خواهد کرد.



در مسابقات امروز همچنین و در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار بعد از برتری ۳ بر یک مقابل «ویکتوریا سیمانیکوآ» از اسلواکی، با قانون سنشو (امتیاز نخست) پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل «آصیل سیریکوآ» از قزاقستان باخت و با شکست حریف قزاقستانی، خاکسار حضور در ادامه رقابتها را از دست داد.

مهدیزاده آسیب دید



در وزن ۶۷- کیلوگرم، امیر مهدی زاده در روزی که آماده بود و می‌توانست به مدال برسد به دلیل آسیب دیدگی از دور سوم قادر به ادامه مبارزات نشد. وی ابتدا با نتایج مشابه ۲ بر یک مقابل «کامیلو ولوزو» از شیلی و «علی الساوی» از مصر به برتری رسید. اما در مبارزه سوم در حالی که ۴ بر یک از حریف پیش بود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در ثانیه‌های پایانی مسابقه از ادامه مبارزه انصراف داد تا این بازی به سود نماینده گرجستان خاتمه پذیرد.



دیگر نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری ۲ بر یک ارن آکورت از ترکیه را شکست داد. در ادامه با نتیجه ۱۰ بر یک مقابل استانیسلاو هورنا از اوکراین مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.



برنامه روز دوم نمایندگان ایران

فردا شنبه ۲۶ بهمن ماه و در دومین روز رقابتها، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دور نخست نماینده موزامبیک را پیش رو دارد و سپس با برنده سوئد و تایپه مبارزه می‌کند.

در کاتای انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی در گروه یک با کویت، آمریکا، ترکیه، اسلواکی، سوئیس، اسپانیا، ایتالیا، و متین زارع در گروه چهار با فرانسه، مصر، اسلواکی، آمریکا، ایتالیا، هنگ کنگ، ترکیه و اسپانیا همگروه هستند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم تیم کشورمان سه نماینده دارد. کیوان بابان دور نخست باید با «آیخان مامیف» از آذربایجان پیکار کند و در صورت برتری به دیدار «یولداشف» از قزاقستان برود. ذبیح الله پورشیب دور نخست را قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس «فردی والرا» از ونزوئلا را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار یکی از کاراته کاهای عربستان، مونته نگرو یا مراکش می‌رود. مهدی خدابخشی ابتدا «ویلیام دینانته» از بلژیک را پیش رو دارد و سپس به مصاف «آنتوان ایساکوف» از بلاروس می‌رود.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم مهدی عاشوری در اولین دیدار با «احمد الصفر» از مصر مبارزه می‌کند و سپس به دیدار برنده استرالیا و عربستان می‌رود. سجاد گنج زاده بعد از یک دور استراحت به مصاف «مارکوس مارتینز» از اسپانیا می‌رود و سپس با یکی از کاراته کاهای فرانسه، کرواسی یا شیلی مبارزه می‌کند. صالح اباذری دور نخست استراحت سپس به دیدار نماینده بلاروس می‌رود و سپس با یکی از کاراته کاهای ایتالیا، اسپانیا یا کوزو پیکار می‌کند.


10393575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلات فردا راهی ایران می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است