ورزشی 10:19 - 21 مرداد 1393
مشکل نور ورزشگاه تختی برطرف شد
سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: به دلیل مشکلی که دروازه‌بان اهل مالی دارد، قرارداد او را فسخ می‌کنیم.

روشنایی: قرارداد دروازه‌بان خارجی تیم را فسخ می‌کنیم/ بیماری هپاتیت او خفیف است

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و وضعیت بدی نداریم، از هر لحاظ آماده هستیم تا روز جمعه مقابل نفت تهران بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه آیا بازی در زمین  ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسابقه در زمین تختی اهواز برگزار خواهد شد. نور ورزشگاه را آماده کردیم و انشاءالله دو تیم بتوانند در فضای مطلوب بازی خوبی ارائه کنند.

سرپرست استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود سومایلا دیاکیته دروازه‌بان اهل مالی این تیم هپاتیت دارد، اظهار داشت: مشکل او به این شکل نیست، اگر بیماری او اینقدر حاد بود فدراسیون کارت بازی این دروازه‌بان را صادر نمی‌کرد، کمیته پزشکی در ابتدا از او تست گرفته است، البته او این بیماری را به صورت خفیف دارد و خطر چندانی ندارد اما برای حفظ سلامتی بازیکنان و دوری از هرگونه مشکل قرار است نام این بازیکن را از لیست خارج کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است از او آزمایش جدیدی بگیرند، خاطرنشان کرد: او آزمایش جدیدی هم داد و جواب او مثبت اعلام شد، البته درصد بیماری او خیلی پایین است. با این دروازه‌بان فسخ قرارداد می‌کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

روشنایی در مورد اینکه آیا نباید قبل از عقد قرارداد این آزمایشات را می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که یکی از دوستان ما در تهران قرار بود این بازیکن به اهواز بیاید اعلام کرد او آزمایش داده است، من به او گفتم حتماً از این بازیکن آزمایش بگیرند اما این دوست ما اعلام کرد این کار را انجام داده که بعداً متوجه شدیم این آزمایش را نگرفته است، ما پیش از این بازیکنان آفریقایی دیگری جذب کردیم که از تمامی آنها آزمایش گرفته بودیم اما این بار این اتفاق افتاد.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد اینکه چه زمانی قرارداد این بازیکن فسخ خواهد شد، گفت: او فعلاً در تمرینات حضور دارد، این بازیکن تا 10 الی 12 روز دیگر از ایران می‌رود، باید مجوز کاری که برای او دریافت کردیم را باطل کنیم و سپس قرارداد او فسخ خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است، بازیکنان انگیزه و روحیه زیادی دارند و می‌خواهیم مقابل نفت تهران به پیروزی برسیم.


4453474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است