بازار 13:51 - 20 بهمن 1398

تورهای مسافرتی در نوروز و ایام عادی

سفر در ایام عید و تعطیلات عید نوروز یکی از دل چسب ترین تفریحات و سرگرمی هایی است که برای هر ایرانی لذت بخش و بی نظیر محسوب می شود، دیدن شهر ها و مناظر زیبا و تفریحی دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران یکی از بی نظیر ترین و فوق العاده ترین  سفر هایی است که برای همیشه در خاطره هر ایرانی می ماند و فراموش نمی شود،

 با ما همراه باشید تا از بهترین و بی نظیر ترین شهر های کشور عزیزمان و تور های مسافرت آژانس مسافرتی و هواپیمایی مطمئن و با مجوز بیشتر اطلاع داشته باشیم.

تور یزد و سفر به یزد در نوروز:

شهر یزد یکی از بی نظیر ترین شهر های کشور عزیزمان ایران است، مردمی خونگرم و مهمان نواز و آب و هوایی فوق العاده در تمام طول سال شهر یزد را یکی از پربازدید ترین و مهم ترین مقصد برای بازدید کنندگانی کرده است که برای دیدن این زیبایی ها، دیدن و سفر کردن به شهر یزد و تور یزد را جزو برنامه های اصلی خود قرار می دهند:

https://faragasht.com/تور-یزد/

 یکی از بزرگ ترین جاذبه های شهر یزد که شهرتی جهانی در تور یزد هم دارد، جاذبه توریستی باغ دولت آباد یزد است، باغی بزرگ و باشکوه که در قلب این باغ بزرگ و زیبا بزرگ ترین بادگیر جهان نیز خلق شده است که اثری است که تماما نشان می دهد که "هنر نزد ایرانیان است و بس" این باغ از آن دسته از جاذبه های توریستی بین المللی است که هرگز نباید دیدنش را از دست داد.

 برای مسافرانی که در تورهای  ایرانگردی شرکت میکنند و یا جهانگردانی که قبلا به این شهر زیبا سفر کرده اند امکان ندارد که برای بازدید از شهر یزد بیایند و به دیدن این باغ پر شکوه نروند.

 باغی که به تنهایی تمامین فرد اعلا بودن باغ های یزد را می رساند، درختانی منظم در ردیف ها و ستون هایی با نظم کاشته شده و یک حوض پر از آب با آبنما هایی که زیبایی این باغ را چند برابر می کنند یک احساس دل چسب سر زندگی را به شما هدیه می کند، فوق العاده ترین و زیبا ترین باغی است که می توانید در ایران ببینید.

 

فصل بهار زیبایی های خاص خودش را دارد و تعطیلات هم که باشد دیدن جاهای دیدنی و مسافرت چند برابر لذت میدهد. بهشت آیین و تالار آیینه در کنار عمارت سردر از جمله اماکن زیبا و تاریخی هستند که در باغ دولت آباد که تکه ای گمشده از بهشت برین است می باشند؛ امارت هایی که هر کدام در ایام نوروز و عید بسیار دیدنی تر از هر زمان دیگر خواهند بود، به تنهایی برگی از تاریخ و زیبایی و در کنار این ها ذوق و استعداد هنر معماری ایرانی را به رخ توریست ها و بازدید کنندگان خارجی می کشاند، بازدید از این عمارات و باغ دولت آباد شهر زیبای یزد در تور یزد نوروز آژانس مسافرتی و تفریحی فارا گشت کوروش کبیر یکی از بهترین پیشنهاد های ما به شما عزیزانی است که دوست دارید در ایام تعطیلات نوروزی با دیدن بهترین جاهای دیدنی و تور یزد از مسافرت خود نهایت لذت را ببرید، می باشد.

بهترین های تور یزد نوروز

تور قشم و سفر به قشم در نوروز:

شهر زیبای قشم، جزیره بزرگ قشم، سفر به یکی از بهترین و بی نظیر ترین جزیره های خلیج همیشه فارس ایران، بهترین غذا ها رستوران ها و بهترین جاهای دیدنی قشم، در تور قشم یکی از انتخاب هایی است که در این وب سایت فارا گشت:

https://faragasht.com/تور-قشم/

 برای شما عزیزان که قصد سفر به بهترین شهر های ایران همچون قشم را دارید خلق می کند.

جاهای دیدنی شهر قشم در نوروز

شهر ساحلی و جزیره بزرگ قشم یک انتخاب بی نظیر برای سفر در ایام نوروز و تعطیلات ایام عید می باشد، بهترین آب و هوای جنوب ایران و به خصوص شهر زیبای قشم در همین ایام می باشد. روز های گرم و شرجی و شب های خنک و فوق العاده بهترین خاطرات را برای شما عزیزان خلق می کند.

از جمله بهترین جاهای دیدنی و این شهر زیبا می توان به پاساژ های بزرگ و چند طبقه و مجتمع های تجاری این شهر اشاره کرد که در آن واقعا خرید کردن یک تفریح محسوب می شود، با دیدن تمام مغازه ها، تنوع محصولات و کیفیت های عالی که در این مجتمع های تجاری وجود دارد هرگز از خرید کردن خسته نخواهید شد. علاوه بر اینها این جزیره زیبا در تور قشم نوروز تفریحات ساحلی زیادی دارد، رستوران ها و کافی شاپ های فوق العاده ای که با تخفیف ویژه آژانس فارا گشت تجربه خواهید کرد؛ در سواحل پهناور و بی نظیر این شهر وجود دارد، بهترین قهوه های عربی و ایتالیایی و بهترین غذا های بومی و خارجی و به خصوص غذا های تند عربی را برای شما عزیزان سرو می کند.

 قدم زدن در شن های نرم و ساحل پاکیزه این شهر یک تفریح بی نظیر و آرامشی دلپذیر را به شما در بهترین فصل سال یعنی بهار و تعطیلات نوروزی هدیه می دهد. در کنار خانواده می توانید ماهیگیری و قایقرانی با قایق های چوبی و موتوری را تجربه کنید و خاطراتی فوق العاده از تور قشم نوروز فارا گشت برای خود در کنار خانواده و دوستان عزیزتان خلق کنید، یک مسافرت هیجان انگیز با بهترین و بی نظیر ترین امکانات تفریحی در قشم در آب و هوای بی نظیر و دلپذیر قشم، یک انتخاب خوب برای سپری کردن تعطیلات ایام نوروز در به بهترین شکل می باشد.

قشم بهشتی بی نظیر در تورهای ایران گردی

تور ایرانگردی نوروزی در کنار شما:

آژانس مسافرتی و گردشگری فارا گشت (faragasht.com  ( از جمله بهترین و بی نظیر ترین آژانس های مسافرتی و تفریحی می باشد که در تهران و ایران به جرات می توان گفت یکی از قوی ترین آژانس های هواپیمایی و مسافرتی محسوب می شود.

 تجربه، تخصص و اعتبار زیاد که دلیل آن رضایت بی نظیر مشتری از ارائه خدمات و امکانات تفریحی  در تورهای ایرانگردی همچون یزد و قشم و بهمچنین تورهای نوروزی فارا گشت در تهران می باشد از جمله نکات مثبتی است که موجب آن شده تا این آژانس در تور ایران گردی و تور های بین المللی جهانگردی خارجی همواره بهترین امکانات را برای توریست های ایرانی و خارجی ارائه نماید؛ آَنایی کامل متخصصان این آژانس بین المللی با بهترین امکانات تفریحی موجود در شهر های کوچک و بزرگ کشور عزیزمان ایران موج شده است تا این شرکت بزرگ در ارائه بهترین خدمات خود در بین جهانیان به خصوص مردم خاورمیانه و خاوردور شهرت و محبوبیتی مثال زدنی داشته باشد.

مسافرت حال شما را خوب میکند، بهترین زمان سفر به ایران همانطور که در سایت responsibletravel آمده است در ایام نوروز میباشد که اکثر توریستها به ایران برای دیدار از تورهای ایران گردی و داخلی سفر میکنند.

اگر خدمات فارا گشت را برای مسافرت ها در تور یزد نوروز و تور قشم نوروز و تورهای داخلی های خود انتخاب کرده اید مطمئن باشد از مسافرت خود در کنار دوستان و عزیزانتان نهایت لذت را خواهید برد و یک سفر خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.


10384760
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است