ورزشی 14:20 - 21 مرداد 1393
فدراسیون‌های والیبال ایران و آمریکا تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضا کردند.

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون‌های والیبال ایران و آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون‌های والیبال ایران و آمریکا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند؛ این تفاهم نامه در مراسم رسمی ضیافت شامی که از سوی فدراسیون والیبال آمریکا ترتیب داده شده بود، به امضای روسای فدراسیون‌های والیبال دو کشور، محمدرضا داورزنی و داگلاس بیل رسید. هدف از امضای این تفاهم نامه، ارتقاء استانداردهای والیبال دو کشور در همه سطوح ذکر شده است.

رئیس فدراسیون والیبال آمریکا در این باره گفت: این تفاهم نامه روابط خوب و محکم موجود بین فدراسیون‌های والیبال دو کشور را تقویت می‌کند و پایه‌ریزی خوبی برای بهبود سطح والیبال در آمریکا و ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز در این خصوص اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه شروع خوبی است برای اینکه هر دو طرف از ظرفیت‌های موجود در والیبال هر چه بهتر استفاده کنند و به این طریق استانداردهای والیبال را نه تنها در در دو کشور ایران و آمریکا ، بلکه در سطوح جهانی نیز ارتقاء بخشند.

پیش از این طی جلسه‌ای جداگانه با حضور داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر داگلاس بیل، رئیس فدراسیون والیبال آمریکا، حسنی‌خو، معاون وزارت ورزش و جوانان، معاون دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، جعفرزاده و مدیران روابط بین‌الملل دو فدراسیون حضور داشتند، طرفین درباره کلیات تفاهم نامه به توافق رسیدند.

تیم ملی مردان ایران، نخستین بار پس از 35 سال با تیم ملی آمریکا در ایالات متحده به رقابت می‌پردازد. این در حالی است که تیم‌های ملی دو کشور خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان در لهستان آماده می‌کنند. تیم ملی ایران که برای انجام چهار بازی تدارکاتی به آمریکا سفر کرده، در نخستین مسابقه که شنبه شب در سالن گَلِن سنتر دانشگاه یو اس سی لس آنجلس و با حضور بیش از 5000 تماشاگر برگزار شد بازی را 3 بر یک به حریف واگذار کرد. دو تیم در سه بازی آینده در روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


4456504
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است