استانی 11:43 - 21 بهمن 1397
/ همه می‌آییم /
استاندار یزد در پیامی مردم همیشه در صحنه این استان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کرد.

دعوت استاندار یزد برای شرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن

به گزارش ایسنا، متن کامل پیام «‌محمدعلی طالبی» استاندار یزد که با اشاره به آیه شریفه ١٠٥ سوره مبارکه انبیا آغاز شده، بدین شرح است؛

«ولَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ»

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

در این میان، راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ماه، به ویژه در سال بلوغ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب، نمادی روشن و پیامی محکم است که می‌تواند به عالی‌ترین شکل، همایشی عظیم از وحدت، همبستگی، اقتدار و انسجام ملی ملت شجاع ایران اسلامی را در برابر دید جهانیان به نمایش گذارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، از آحاد مردم عزیز و شریف دارالعباده استان یزد دعوت می‌نمایم تا همگام با سایر ایرانیان در سراسر این مرز و بوم مقدس، بار دیگر در صفوفی به هم فشرده و با گام‌هایی استوار، حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ٢٢ بهمن داشته باشند و با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.



انتهای پیام


10050622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای اسلامی بوشهر از تدوین برنامه های ویژه دهه کرامت در بوشهر خبر داد و گفت: این دهه که همزمان با میلاد فاطمه معصومه برگزار می شود و تا ولادت امام رضا علیه السلام ادامه دارد برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدماتی تدوین شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است