استانی 15:54 - 17 مرداد 1399

قطع ارتباط میان جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت هدف دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در مصلای امام خمینی رشت با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی و روشنگری در سطح جامعه ایفا می‌کنند.

وی در ادامه به عید سعید غدیر خم و عید ولایت اشاره کرد و افزود: عید غدیر خم بزرگترین عید مسلمان و حتی تمام بشریت است، و در این روز به اذن خداوند حضرت علی (ع) به جای پیامبر گرامی اسلام منصوب شد و با این انتصاب کافران مأیوس شدند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان علیه این نظام و ملت ایران، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است با ایجاد فشار و تنگناهای اقتصادی در جامعه مردم را به ستوه آورده و در مقابل نظام قرار دهد.

وی با بیان اینکه از اهداف کوتاه مدت دشمنان انقلاب و نظام است، افزود: ایجاد مانع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور از اهداف میان مدت دشمنان است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ایجاد مشکلات در حوزه اقتصادی کشور از اهداف بلند مدت دشمن است، گفت: یکی از حربه‌های دشمن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی قطع ارتباط میان جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است اما انقلاب اسلامی ایران در میان محور مقاومت از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمن در کنار تحریم، تحریف واقعیت‌های جامعه ایران را نیز در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: در این میان افرادی که فریب دشمن را می‌خوردند علیه نظام و انقلاب عمل می‌کنند فریب شیطان را خورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین وجود مدیریت‌های ضعیف و ناکارآمد را از مهم‌ترین عوامل بروز مشکلات در سطح جامعه عنوان کرد و ادامه داد: برخی در داخل معتقدند که مذاکره با شیطان بزرگ یعنی آمریکا مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه خیانت و بی مدیریت و بی کفایت عده‌ای را نباید به پای نظام و انقلاب زد، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با القای ناکارآمدی نظام بین مردم و آرمان و اهداف نظام فاصله ایجاد کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برجام خسارت‌های فراوانی به کشور و نظام تحمیل کرد، گفت: در این مدت کشورهای اروپایی هیچ گام مثبتی برای حفظ این قرار داد برنداشته و به فرموده رهبر معظم انقلاب آخرین بازیچه اروپاییان اینستکس است. این کشورهای یدکش آمریکایی‌ها هستند.

وی به انفجار مهیب بندر لبنان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم این کشور اشاره کرد و افزود: قطعاً نمی‌توانیم نقش آمریکا و صهیونیست‌ها را در انفجار لبنان نادیده بگیرند.


10656779
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است