استانی 15:23 - 06 آذر 1393
شهردار برازجان خبر داد
شهردار برازجان از اجرای همزمان 25 پروژه عمرانی و ترافیکی در شهر برازجان خبر داد.

اجرای همزمان 25 پروژه عمرانی و ترافیکی در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های شهرداری برازجان به شمار می‌رود.

وی از آسفالت خیابان فرهنگ‌شهر به میزان 9 هزار متر مربع خبر داد و افزود: این پروژه برای افزایش ایمنی خیابان صورت گرفته است.

شهردار برازجان تردد آسان و همچنین ایمنی و کاهش بارترافیکی در سطح شهر را از نیازهای مهم و ضروری شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش انواع وسایل نقلیه و افزایش تردد شهروندان در معابر شهری، فراهم کردن بستر حمل و نقل شهروندان به صورت پیاده و یا با وسیله نقلیه، یکی از وظایف مدیریت شهری است.

احمدی ادامه داد: مدیریت جهادی در شهرداری، خدمت بی‌منت و صادقانه با حداکثر صرفه جویی است که تلاش و حرکت شهرداری برازجان در راستای ارائه خدمت صادقانه و مطلوب به شهروندان معطوف شده است.

وی با اشاره به اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری در فعالیت مستمر و مطلوب بخش عمران گفت: کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی همیشه در بدترین شرایط آب و هوایی در سطح شهر به کار و تلاش مشغولند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

شهردار برازجان از شهروندان عزیز خواست تا با صبر و حوصله در اجرای پروژه‌های عمرانی با شهرداری در این امر مهم همکاری کنند.

احمدی از اجرای همزمان 25 پروژه عمرانی و ترافیکی در شهر برازجان خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


5284395
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است