استانی 10:51 - 02 مرداد 1393
امام جمعه جویبار:
امام جمعه جویبار با بیان اینکه مردم گمان نکنند حضور مردم تاثیری ندارد، گفت: این حضور روحیه‌ای برای مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و تجدید قوا برای سربازان مقاومت است.

راهپیمایی قدس تجدید قوا برای مقاومت است

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: در آستانه روز قدس مردم با بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند همیشه خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آماده کنند و یک بار دیگر فریاد حمایت از فلسطین و انزجار از حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب را سر می‌دهند.

وی بیان ‌داشت: حملات وحشیانه اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین نشان دهنده آن است که بویی از انسانیت نبرده‌اند و وظیفه انسانی و دینی ما این است که از آنان حمایت کنیم.

امام جمعه جویبار ادامه داد: امروز مظهر ظلم و جنایت رژیم اسرائیل و مظهر مظلومیت فلسطین است.

قلی‌پور با بیان اینکه روز قدس، روز حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم است، گفت: به تعبیر امام راحل روز قدس، روز اسلام است.

وی یادآور شد: روز قدس، روز پیگیری پیروزی مسلمانان عالم است.

امام جمعه جویبار با اشاره به اینکه مردم ما باشکوه‌تر از همیشه حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشته‌ باشند، اظهار داشت: مردم گمان نکنند حضور مردم تاثیری ندارد بلکه این حضور روحیه‌ای برای مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و تجدید قبا برای سربازان مقاومت است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند مایه زبونی و خواری و تزلزلی را در رژیم غاصب ایجاد کند و آنان را به سمت اضمحلال و نابودی سوق دهد.

وی افزود: تکلیف دینی ما در کنار روزه گرفتن حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.


4314208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است