ورزشی 20:48 - 03 آبان 1393
والیبال قهرمانی جوانان آسیا- بحرین
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست 3 بر صفر چین در بازی فینال هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا بر بام آسیا بایستد.

جوانان ایران با غلبه بر چین قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس،این دیدار راس ساعت 19 به وقت تهران سوت خورد و 12 مرد جوان ایرانی رو در روی چین قدرتمند قرار گرفتند.

بازی با ترکیب حمودی، حیدری، معنوی نژاد، ولایی، الله وردیان و تقی زاده شروع شد و بازیکنان ایران با شروعی قدرتمند اختلاف امتیاز را از همان ابتدای بازی زیاد کرد به طوری که چینی ها نتوانستند خود را به بازی بازگردانند. سرویس های بی نقص الله وردیان، دفاع های پی در پی تقی زاده، حملات معنوی نژاد، تقسیم پاس حمودی و در خشش سایر بازیکنان تیجه بازی را به نفع ایران کرد.

با توجه به بازی روز گذشته ایران مقابل بحرین انتظار می رفت ایرانی ها خسته و کم رمق در بازی فینال حاضر شوند اما هم از نظر روانی و هم بدنی بسیار آماده ظاهر شدند به طوریکه بحرینی های حاضر در سالن هم به تشویق ایران پرداختند. حدود 200 ایرانی هم مشوق تیم ملی جوانان در سالن بودند که در طول بازی از نظر روحی بسیار موثر ظاهر شدند. نمایش قدرتمند ایران در این مسابقات این پیش بینی را بین حاضرین در مسابقات به وجود آورد که ایران در مسابقات جهانی هم به عنوان یکی از قدرت ها ظاهر خواهد شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست در پایان این بازی با تیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19 ، 25 بر 18 و 25 بر ... پیروز شود تا به عنوان قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات جوانان پسر آسیا دست پیدا کند. در بازی رده هم کره جنوبی موفق شد بحرین میزبان را از پیش رو بردارد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.

نتایج آخرین روز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به شرح زیر است:

فینال : ایران 3 – چین صفر

رده بندی : کره جنوبی 3 – بحرین صفر


5037998
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است