استانی 11:30 - 03 مرداد 1393
فارس گزارش می‌دهد
مردم شریف و ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری برای لبیک به رهبر فقید انقلاب و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار خود از اقدامات رژیم صهیونیستی در 40 نقطه از این استان راهپیمایی باشکوهی را برگزار کرده‌اند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در 40 نقطه از چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز جهانی قدس مناسبتی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران به سفارش رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی باشکوهی برگزار می‌شود.

همچنین در این روز گروهی دیگر از مسلمانان در سراسر جهان نیز به همین مناسبت به پا می‌خیزند و راهپیمایی باشکوهی را در این زمینه برگزار می‌کنند.

در حال حاضر یک‌بار دیگر مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برای لبیک گفتن با رهبر کبیر انقلاب و تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمده‌اند و حمایت بی‌چون و چرای خود را از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین اعلام می‌کنند.

در حال حاضر در 40 نقطه استان چهارمحال و بختیاری مردم با مشت‌های گره کرده به خیابان‌ها آمده‌اند تا اوج انزجار و تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و طرفدارانش، اعلام کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است که در ذیل به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.

*اجتماع گسترده مردم لردگان به مناسبت روز جهانی قدس

در حال حاضر در شهرستان لردگان اقشار مختلف مردم با فریاد مرگ ‌بر اسرائیل و مرگ‌بر آمریکا به خیابان‌ها آمده‌اند و حمایت خود را از مردم غزه اعلام می‌کنند.

در این اجتماع گسترده دختر و پسر، زن و مرد، پیر و جوان حضور دارند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

*طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در بروجن به گوش می‌رسد

در شهرستان بروجن مردم ولایت‌مدار این شهرستان با مشت‌های گره‌زده و سردادن شعارهای مرگ‌بر آمریکا و اسرائیل به خیابان‌ها آمده‌اند و خواهان شکستن روزه سکوت مجامع بین‌المللی در زمینه نسل‌کشی مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی هستند.

*مردم شهرستان بن با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند

در شهرستان بن مردم این شهرستان با تجمع گسترده خود که از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز شده و به سمت گلزار شهدای این شهر در حرکت است جنایات رژیم صهیونیستی را با سردادن شعارهایی محکوم کردند.

*اوج انزجار مردم سامان از رژیم صهیونیستی

مردم شهر سامان که راهپیمایی خود را در راستای حمایت از مردم فلسطین از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز کرده‌اند و به سمت حسینیه صاحب‌الزمان در حرکت هستند با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل اوج انزجار خود را از اقدامات این رژیم غاصب در فلسطین نشان دادند.

*برگزاری بزرگترین گردهمایی ضدصهیونیستی در اردل

مردم شهر اردل با حضوری گسترده و کم‌نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بر علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن شعار سر دادند.

راهپیمایی مردم شهر اردل از ابتدای بلوار شهرداری این شهر آغاز شده و به سمت مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس در حرکت هستند.

*مردم کیار خواهان آتش‌بس رژیم صهیونیستی شدند

مردم شهرستان کیار با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن محکوم کردن اقدامات این رژیم غاصب خواهان آتش‌بس و بمب‌باران مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین شدند.

*اقدامات رژیم صهیونیستی در فلسطین نشانه ضعف آن‌هاست

مردم شهر فارسان با تجمع گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به بن‌بست خورده و اقدامات آن‌ها در فلسطین نشانه ضعف‌های این رژیم غاصب است.

مردم شهر سامان راهپیمایی خود را از میدان امام‌خمینی این شهر آغاز کرده‌اند و به سمت مصلی نماز جمعه این شهر در حال حرکت هستند.

*سر شعار مرگ‌بر اسرائیل غاصب توسط مردم کوهرنگ

مردم شهرستان کوهرنگ راهپیمایی خود را در راستای حمایت از مردم فلسطین از مقابل مسجدجامع شهر چلگرد آغاز کرده‌اند و به سمت حسینیه حضرت رسول(س) در حال حرکت هستند.

شایان ذکر است آنچه که در راهپیمایی سال جاری در روز جهانی قدس بیشتر به چشم می‌خورد شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ‌بر آمریکا است که تقریبا در همه مناطق این استان به گوش می‌رسد.

گزارش از محمد یزدان‌مهر


4320822
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر تدوین برنامه آموزشی استان براساس سند تحول، یکی از کلیدی ترین نکات سند را تغییر نقش مدیران مدارس دانست و در ادامه از تلاش برای تأمین مالی 256 پروژه آموزشی نیمه تمام خبرداد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: با ورود به موقع، یک کمپ اعتیاد با 15 بیمار پلمب و برای متولی آن پرونده قضایی تشکیل شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت علاوه بر نظارت های سراسری، نظارت های کاملاً مکانیزه را بر جایگاه ها اعمال می کنیم. دوربین های پلاک خوان را در سطح جایگاه ها نصب کردیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در فروردین ماه امسال 21 پرونده سقط جنین به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده که 20 مورد منجر به صدور مجوز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای کشور گفت: سالانه حدود 425 میلیون تن کاغذ در جهان تولید می شود که سهم کشور ما در این فرآیند یک میلیون و 600 هزار تن است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جام زرین هگمتانه خشایارشاه به مناسبت هفته میراث فرهنگی از امروز 29 اردیبهشت و به مدت یک ماه در موزه تخت جمشید، به نمایش گذاشته شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از ثبت ملی 980 اثر تاریخی استان مرکزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است