ورزشی 10:04 - 28 خرداد 1393
هافبک تیم یوونتوس شاید به بازی دوم تیمش در مرحله گروهی جام جهانی 2014 نرسد.

احتمال غیبت ویدال در دیدار با اسپانیا

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی شب گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که حضور آرتورو ویدال، هافبک تیمش در بازی امشب برابر اسپانیا قطعی نیست.



هافبک یوونتوس ماه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و در بازی قبلی شیلی برابر استرالیا که آن را با نتیجه 3 بر یک برد، تنها 60 دقیقه در ترکیب سرخپوشان آمریکای لاتین حضور داشت. به همین دلیل احتمال دارد او در بازی دوم تیمش که امشب در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود حضور نداشته باشد.



به نقل از تسنیم، سامپائولی در خصوص وضعیت ویدال اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که حضور ویدال در اردوی تیم ملی شیلی برای او بسیار سخت بوده چون مصدومیت او بسیار جدی بود و عمل جراحی داشت. ویدال توانست دقایقی برابر استرالیا به میدان برود اما با این حال حضورش در بازی برابر اسپانیا قعطی نیست و ما باید وضعیت او را ارزیابی کنیم. او این هفته با سرعت بالاتری تمریناتش را انجام دارد و باید ببینیم که آیا او می‌تواند برابر اسپانیا هم دقایقی در میدان حضور داشته باشد یا خیر.



تیم ملی شیلی در شرایطی از ساعت 23:30 امشب به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رقابت می‌رود که در صورت پیروزی در این بازی علاوه بر اینکه می‌تواند صعود خود را به دور بعد قطعی کند، عملاً‌ ماتادورها را از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد کرد.








4022147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است