استانی 15:55 - 04 بهمن 1398

افراد شاخص جامعه باید ویژگی‌های فرد اصلح را برای مردم عنوان کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: اسفندماه امسال انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش رو داریم که حضور گسترده مردم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اصل انتخابات و حضور در عرصه انتخابات ضرورت دارد اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات جمهوریت نظام و اینکه مردم حامی این نظام هستند را به جامعه جهانی نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: مسئولان و خواص باید مراقب باشند و حضور مردم را منوط به حواشی و اینکه کدام کاندید انتخاب شده و یا نشده ندانند، زیرا حضور در انتخابات از واجبات است.

وی با بیان اینکه افراد شاخص جامعه باید ویژگی‌های فرد اصلح را برای مردم عنوان کنند چرا که گاهاً اختلاف در دیدگاه‌ها مشاهده می‌شود افزود اصل وفاداری به نظام و رهبری، تدیّن و تابع قوانین بودن از شرایط بررسی صلاحیت کاندیداها است.

حجت‌الاسلام دشتی تاکید کرد: اگر در صلاحیت کاندیداها تردیدی باشد و یا عدم صلاحیت احراز شود شورای نگهبان عهده دار بررسی این موضوع است و این فرصت به داوطلب داده می‌شود تا صلاحیت خود را اثبات کند.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: برگزاری چنین آیین‌هایی سبب ایجاد روحیه جهادی در میان نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می‌شود، لذا لازم است که استمرار داشته باشد.

دشتی تاکید کرد: جوانان باید با شهدا آشنا شوند و مسئولیت خود را در قبال آنان بدانند، چرا که ما در قبال شهدا مسئول هستیم؛ انسان‌های وارسته ای که در زمان حیات و پس از شهادت تأثیرگذار و نقش آفرین بوده‌اند.


10359904
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است