ورزشی 13:42 - 09 مهر 1393
گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در دیدار رده‌بندی کشتی بازی‌های آسیایی اینچئون با پیروزی برابر حریفی از ازبکستان به مدال برنز این وزن دست یافت. این یازدهمین برنز و سی و ششمین مدال کاروان ایران در این بازی‌ها بود.

بیابانگرد برابر حریف ازبک پیروز شد/ کسب یازدهمین برنز ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، افشین بیابانگرد در وزن 66 کیلوگرم که با تازگی از رقابتهای جهانی بازگشته بود و در واپسین روزهای اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به بازی‌های آسیایی در شرایط نامطلوب وزنی و جسمی، جایگزین امید نوروزی شد، در دیدار رده‌بندی برابر حریف ازبکستان پیروز شد.

بیابانگرد در دیدار رده‌بندی رو در روی "المراد تسمراداف" از ازبکستان نفر سوم جهان و با نتیجه 5 بر یک مغلوب این حریف توانمند شد.

فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم ایران در بازی‌های آسیایی در دور نخست مقابل "روسلان تساریف" از قرقیزستان با اقتدار با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل "هان سو ریو" قهرمان جهان از کره‌جنوبی در یک مبارزه نزدیک و باناداوری با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. بیابانگرد در گروه شانس مجدد حریفی از چین را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رسید.

بیابانگرد که به تازگی مدال برنز رقابتهای جهانی ازبکستان در وزن 71 کیلوگرم را کسب کرد، به دلیل انصراف امید نوروزی، برای حضور در وزن 66 کیلوگرم، وزن زیادی را کاهش داد و در شرایطی ناآمده به میدان رفت.

مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی:

مدال طلا:

نجمه خدمتی (تیراندازی)، محسن محمدسیفی (ووشو)، محسن شادی (روئینگ - قایقرانی)، محمد دانشور (کایرین - دوچرخه‌سواری)، بهداد سلیمی (وزنه‌برداری)، اسماعیل عبادی (تیراندازی با کمان)، رضا یزدانی (کشتی آزاد)، مسعود اسماعیل‌پور (کشتی آزاد)، میثم مصطفی جوکار (کشتی آزاد)، پرویز هادی (کشتی آزاد)، مسعود حاجی‌زواره (تکواندو)، احسان حدادی (دوومیدانی - پرتاب دیسک)، حبیب‌الله اخلاقی و مهدی علیاری (کشتی فرنگی) و مهدی خدابخشی (تکواندو).

مدال نقره:

نرجس امام‌قلی‌نژاد (تیراندازی)، الهه منصوریان (ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ بادی 10 متر بانوان، حمیدرضا لادور (ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، کیانوش رستمی (وزنه‌برداری)، لیلا رجبی (پرتاب وزنه)، آروین معظمی گودرزی (دوچرخه‌سواری)، احمدرضا طالبیان (کایاک تک نفره قایقرانی) و علی آقامیرزایی و سعید فضل‌الله (کایاک قایقرانی) و عزت‌الله اکبری (کشتی آزاد).

مدال برنز:

سجاد عباسی (ووشو)، تیم روئینگ چهار نفره بانوان، سولماز عباسی (روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ دو نفره مردان، تیم کامپوند مردان، حسین عسگری (دوچرخه‌سواری)، آرزو حکیمی (کایاک تک نفره قایقرانی)، عادل مجللی (کانو قایقرانی)، سوسن حاجی‌پور (تکواندو) و سعید عبدولی و افشین بیابانگرد (کشتی فرنگی).

کاروان ورزش ایران با کسب 15 مدال طلا، 11 نقره و 11 برنز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی قرار گرفته است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.


4848487
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است