استانی 19:52 - 10 اسفند 1393
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: دستگاه‌های اجرایی در ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اهتمام ورزند.

دستگاه‌های اجرایی در ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عادل دهدشتی عصر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های پرجمعیت و بزرگ در استان و کشور است و در سال جاری برنامه‌های مهمی برای اعتلای شهرستان انجام داده‌ایم.

وی افزود: در بحث مسایل سیاسی و اجتماعی، برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به نتایج مورد نظر برسیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در مسایل اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی است که نیاز است با ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی این معضل حل شود.

دهدشتی اضافه کرد: استفاده از جوانان و تشکل‌های مردم نهاد در رفع معضلات فرهنگی و ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی در جامعه ضروری است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان یادآور شد: نهادهای متولی فرهنگی باید با طرح و برنامه‌های فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

دهدشتی افزود: سرکشی به مناطق دوردست و کمتربرخوردار مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد و برای رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاها تلاش می‌کنیم.


5952323
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است