استانی 00:37 - 04 مرداد 1393
معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مسئله تفرقه بین مسلمانان امروز به دست علماء اسلام با ترویج وحدت عملی رفع می‌شود.

رفع تفرقه بین مسلمانان با ترویج وحدت عملی توسط علماء اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسینی شامگاه جمعه در نشست مشترک علماء اهل‌سنت و تشیع خراسان‌جنوبی با موضوع بررسی مسائل جهان اسلام و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امام خمینی(ره) تاثیر فراوانی در وحدت جهان اسلام داشتند.

وی با بیان این‌که بحث اسرائیل از سال 1904 آغاز شد، تصریح کرد: ناامن کردن دنیا برای یهودیت جزء استراتژی‌های تعریف شده‌ای بود که اسرائیل بتواند یهودیان را در سرزمین فلسطین جذب کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: همچنین در سال 1948 از طرف مجامع بین‌المللی تشکیل کشور اسرائیل به رسمیت شناخته شد و از آن روز این رژیم جنایات خودشان را نسبت به مردم فلسطین سخت‌تر کرده است.

حسینی با بیان این‌که جنگی که در سال 1967 بین اعراب و اسرائیل صورت گرفت و 100 میلیون عرب در مقابل 3 میلیون اسرائیلی جنگ را آغاز کردند که نتیجه این نبرد اشغال بیش‌ از 85 هزار کیلومتر از سرزمین‌های اسلامی شد، یادآور شد: این‌گونه بود که جنگ 6 سال بعد از آن نیز که در این راستا اتفاق افتاد در سال 1972 افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را تصویب کرد.

وی با بیان این‌که با تحقق انقلاب اسلامی ایران و شکل‌گیری مجموعه منسجم و با انگیزه اسلامی به نام حزب‌الله در پی پیام امام خمینی(ره) توطئه‌های دشمن نقش برآب شد، اضافه کرد: امروزه آمریکا که یکی از حامیان سرسخت اسرائیل است شکستن استخوان‌های اسرائیل را احساس می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: امریکا ابتدا برای دفاع از منافع اسرائیل جریان اشغال لبنان را دنبال کرد که تحقق نیافت و بعد از این جریان قصد سقوط دولت سوریه را در سر داشت که این امر نیز به لطف خداوند محقق نشد و دوباره بحث تجزیه عراق را مطرح کرده است.

حسینی با بیان این‌که امروز آمریکا در میان‌مدت و بلندمدت سه هدف را دنبال می‌کند، متذکر شد: ایجاد خاکریزی برای اسرائیل، معرفی اسلام به نام اسلام ضد انسانیت به جای اسلام رحمانی و تجاوز به نوامیس مسلمانان از جمله این اهداف شوم استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: آنچه امروز بر پیکره اسلام فشار وارد کرده سلاح دشمنان نیست بلکه تفرقه‌ای است که در بین مسلمانان وجود دارد و تعصبات بی‌جا عامل این تفرقه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: چاره این مسئله به دست علماء اسلام است و این علماء هستند که باید وحدت عمل و وحدت زبان را در بین مسلمانان و جوامع اسلامی ترویج دهند.


4325371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» با پایان شمارش آرا، منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس دوازدهم مشخص شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با پایان شمارش آرا، منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس دوازدهم مشخص شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» «ابراهیم فهیمی گیگلو» با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز راهی مجلس دوازدهم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با پایان شمارش آرا، منتخب مردم میانه در مجلس دوازدهم مشخص شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اکبر پولادی باغبادرانی منتخب مردم لنجان در مجلس دوازدهم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بر اساس اعلام اموزش و پرورش مدارس پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز غیر حضوری شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با پایان رأی گیری در حوزه های اخذ رأی، گفته می شود مردم دو حوزه انتخابیه زنجان، طارم و خدابنده در دور دوم انتخابات مشارکت حدود 23 درصدی داشته اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از 11 اسفندماه 1402 تا امروز که شاهد برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، بیش از 15 هزار نفر رأی اولی به تعداد واجدین شرایط افزوده شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور، سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور گفت: دشمن نهایت تلاش خود را می کند تا با سیاه نمایی و شائبه افکنی مردم را ناامید کند، اما دولت متقابلا در میدان اقدام و عمل برای ارتقای امید و اعتماد مردم تلاش می کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است