استانی 21:44 - 17 آذر 1398

جلسه بررسی پاسخ شهردار آبادان به سئوالات عضو شورا بی نتیجه بود

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز جلسه بررسی پاسخ‌های کتبی شهردار آبادان به ۸ سؤال مطرح شده فواد دریس فرد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و با حضور تعدادی از شهروندان در صحنه علنی شورا برگزار شد.

در این جلسه پس از اظهارات ناصر کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان سؤالات و پاسخ‌ها توسط حسن کمری سخنگوی شورا برای جمع حاضر قرائت شد.

در پایان برخی از اعضاء نظراتشان را پیرامون پاسخ‌های شهردار بدون آنکه به صراحت آن را قابل قبول و یا غیرقابل‌قبول بدانند، اعلام کردند.

حسن کمری سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان در بخشی از سخنان خود با مورد خطاب قرار دادن اعضای شورا به آنان یادآور شد که این چهارمین باری است که موضوع استیضاح شهردار مطرح می شود اما هر بار در مرحله طرح سؤال باقی می ماند و معلوم نیست که چند بار دیگر قرار است به این شکل ادامه یابد و لذا از اعضاء خواست تا در این مقطع یک تصمیم منطقی و نهایی بگیرند و به جای آنکه دست به طرح سؤال‌های پرتکرار که سبب گله‌مندی مردم هم شده یک‌بار به شکل جدی به موضوع استیضاح فکر کنند و تصمیم بگیرند که حمیدپور همچنان شهردار آبادان بماند و یا استیضاح و برکنار شود و سرپرست و یا شهرداری دیگری به جای او انتخاب شود.

بر همین مبنا قرار شد تا  اعضاء با بررسی، اندیشه بیشتر و به دور از فشارهای سیاسی، لابی‌گری برخی افراد و حتی باج گیران، ظرف ۱۰ روز آینده نظر قطعی خود را اعلام کنند که متعاقباً به اطلاع مردم می رسد.


10313938
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است