استانی 22:01 - 09 اسفند 1398
ایسنا/خوزستان براساس اعلام استاندار خوزستان، به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ساعت آغاز به کار ادارات در استان در هفته پیش رو ۱۰ صبح خواهد بود.

غلامرضا شریعتی، امشب، نهم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اینکه ویروس کرونا سرمادوست است و در سرما فعالیتش بیشتر می شود و در دمای ۲۵ درجه به بالا فعالیتش کم و در ۲۸ درجه به بالا به میزان قابل توجهی کم می شود، تصمیم گرفته شد از فردا به مدت یک هفته ساعت آغاز به کار ادارات در استان ۱۰ صبح باشد تا شرایط در این ساعت به بعد، به نحوی باشد که امکان انتقال این ویروس به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: فعلا این تصمیم برای هفته پیش رو است و سپس شرایط را رصد می کنیم و بعد از بررسی های علمی و کارشناسی که دانشگاه علوم پزشکی و اساتید این دانشگاه انجام دادند و تمهیداتی که اعلام کردند، در این زمینه تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام


10418152
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، فضاسازی محیطی شهرکرج با اهتزاز ابر پرچم ها، مزین به نام مبارک علی بن موسی الرضا(ع) شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار فارس گفت: مدیران جامعه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و شهروندان استان این توقع به حق را باید داشته باشند که به هر اداره ای که مراجعه کردند، دفتر ارتباط مردمی پاسخگوی آنها باشد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران و روابط عمومی ها در نقش پرسشگر جهاد تبیین کنند، گفت: اصحاب رسانه افکار و زیرساخت های روانی جامعه را جهت پیشبرد برنامه ها آماده کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 20 نفر از دانش آموزان منتخب مجتمع های دانش آموزی هلال احمر در مناطق کم برخوردار و مرزی زیرکوه به اردوی راویان پیشرفت اعزام شدند. 
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تاکنون چندین نفر به دلیل ناامن بودن منطقه کمرزرد جاده کندوان دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده اند که این مهم، مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است و دستگاه قضایی استان به شکل جدی این مشکل را پیگیری خواهد کرد...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اعتباری بالغ بر40 هزار میلیارد تومان گازرسانی در شهرستان های استان در حال انجام است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد به حواشی و اتهاماتی که طی هفته های اخیر متوجه این تیم بوده است، واکنش نشان داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اهالی روستای مله گوراب شهرستان باغملک در گفت و گو با تسنیم در حالی از قطعی آب طی چهار روز گذشته خبر دادند که اداره آبفای باغملک شکستگی لوله آب شرب روستا را عامل قطعی آب دانسته و تاکید کردند که این انشعاب در حال تعمیر است و بزودی مشکل برطرف ...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحوم مسجدی به معنای واقعی کلمه اوصاف پهلوانی را در حد اعلی داشت و از نظر اخلاقی بسیار متواضع، خوش اخلاق و خنده رو بود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سازمان هواشناسی استان اصفهان نسبت به فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی طی 48 ساعت آینده در مناطقی از استان اصفهان هشدار زرد صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است