ورزشی 11:07 - 15 مرداد 1393
می‌خواهیم در مسابقات والیبال قهرمانی جهان آمریکا را سورپرایز کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با هدف یادگیری به اردوی برون مرزی آمریکا می‌رویم و در بازی‌های دوستانه با آمریکا برد و باخت اهمیت ندارد.

کواچ: با هدف یادگیری به آمریکا می‌رویم/ برد و باخت در بازی‌های دوستانه اهمیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کاروان 25 نفره والیبال ایران شامل 15 بازیکن و 11 همراه بامداد امروز چهارشنبه تهران را به مقصد آمریکا ترک کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال در باره این سفر گفت: اولویت نخست در اردوی تدارکاتی آمریکا یادگیری است. تیم ملی والیبال آمریکا سرویس‌های خوبی می‌زند و فرصت مناسبی است تا بازیکنان ایران دریافت‌های خود را بهبود بخشند.

اسلوبودان کواچ تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات دریافت بازیکنان باید آنان بر روی این موضوع تمرکز کنند و بازی‌های تدارکاتی با آمریکا که استرس ندارد فرصت مناسبی برای تمرکز کردن آنان روی دریافت‌ها است.

وی با بیان اینکه تیم ایران نیاز به تجربه بیشتر در شرایط مسابقات خارج از خانه دارد، گفت: سفر به آمریکا برای این موضوع نیز خوب است و این تیم که عنوان قهرمانی لیگ جهانی امسال را نیز در پرونده کاری خود دارد، حریف مناسب برای تیم ایران است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: نمی‌خواهیم برابر این تیم با قدرت حاضر شویم، زیرا آمریکا حریف ایران در مسابقات قهرمانی جهان امسال و لیگ جهانی سال آینده است. بیشتر برای مرور تاکتیک‌ها به مصاف این تیم در چهار دیدار دوستانه خواهیم رفت.

وی تاکید کرد: هدف آماده‌سازی بازیکنان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان است، می‌خواهیم در قهرمانی جهان برابر آمریکا با تمام قدرت حاضر شویم و آمریکا را سورپرایز کنیم.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریورماه با حضور 24 کشور در چهار گروه آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ایتالیا، آمریکا، فرانسه، پرتوریکو و بلژیک همگروه است.

انتهای پیام/م


4407643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است