بازار 11:58 - 25 شهریور 1399

آیا می‌توان از اینستاگرام فروش میلیونی داشت؟

آیا می‌توان از اینستاگرام فروش میلیونی داشت؟

اینستاگرام است و مخاطبان پیر و جوانی که عاشقانه دنبالش می‌کنند. کاملا حق دارند. شما تصور کنید که اگر در حدود ۱۵ سال پیش، کسی از وجود شبکه‌ای اجتماعی برایتان می‌گفت که شرق را به غرب، قاره‌ای را به قاره دیگر و زمین و زمان را به هم متصل می‌کند، چه فکری با خودتان می‌کردید؟ احتمالا حرف‌هایش را جدی نمی‌گرفتید و می‌گفتید که چنین چیزی بیشتر به جادو می‌ماند. بله! این جادو در زمان کنونی‌مان محقق شده و حالا با بستری مواجه هستیم که علاوه بر گسترش ارتباطات مختلف میان آدم‌ها، خیلی چیزهای دیگر مانند بهبود و ارتقای وضعیت فروش در کسب‌وکارها را هم مقدور کرده است. شاید درباره فروش‌های میلیونی از اینستاگرام چیزهایی به گوشتان خورده باشد. اما واقعیت چیست و چطور می‌توان به چنین موفقیتی دسترسی پیدا کرد؟ در ادامه از روش‌هایی برای افزایش فروش در اینستاگرام ایدئال خواهید خواند.

صفحه‌ای استاندارد راه‌اندازی کنید

فروش بیشتر در اینستاگرام با نشانت

برای اینکه فروش کسب‌وکارتان از طریق اینستاگرام رشد کند باید صفحه‌ای استاندارد داشته باشید. یعنی پیج‌تان را بدل به پیج کسب‌وکاری یا بیزنسی کنید و تصمیم بگیرید که با مدیریتی درست و انجام اقداماتی مناسب و منظم، از طریق تولید محتوایی چشم‌گیر دست به جذب و جلب‌نظر مخاطبان بزنید. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک خانگی هم از طریق این بستر توانسته‌اند به رشد برسند و موفقیت بیشتر را در آغوش بکشند. داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود چون بسیاری از برندهای مطرح دنیا هم از طریق سرمایه‌گذاری روی تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام توانسته‌اند به افزایش فروشی چشم‌گیر برسند. اما رمز موفقیت‌شان چه بوده است؟

بیشتر بدانید: دی اکتیو اینستاگرام

انتشار محتوا به‌طور مداوم

یکی از تکنیک‌های مهم در تبلیغات در معرضِ‌ِ دید مخاطب قرارداشتن است. یعنی شما اگر باکیفیت‌ترین محصولات را تولید کنید یا بهترین خدمات را ارائه بدهید، باز هم تا زمانی که مخاطب در جریان حضورتان قرار ندارد، نمی‌توانید به فروش فوق‌العاده خوب دسترسی پیدا کنید. قرارگرفتن در معرض دید مخاطبان و مشتریان بالقوه به‌طور سنتی نیاز به صرف هزینه و انرژی تبلیغاتی زیادی دارد. حالا اینستاگرام همین‌جاست تا به‌طور رایگان به شما کمک کند تا بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای، محتوایی مناسب تولید کنید و در معرض دید مخاطبان خود باشید. چه چیزی از این بهتر؟ تداوم پُست‌گذاری و داشتن روند و برنامه‌ای برای انتشار محتوا در صفحه اینستاگرام باعث می‌شود که ارتباطی عمیق با مخاطبان خود پیدا کنید و از دل این تماس دائمی، مشتریان بالقوه‌تان به مشتریان بالفعل بدل شوند.

بیشتر بدانید: اکسپلور اینستا چیست؟

استفاده از امکانات متعدد محتوایی

اینستاگرام امکانات جذاب فراوانی دارد که می‌تواند به شما در راستای تولید محتوا کمک کند. برای مثال، انواع ویدئوهایی که در قالب استوری، پُست یا آی.جی.تی.وی می‌گذارید، راهی مناسب برای تولید ارتباطی جذاب با مخاطبان هستند. کارشناسان معتقدند که ویدئوها از اثرگذارترین نوع محتوا در شبکه‌های اجتماعی هستند. حال اگر بتوانید ویدئوهایی عالی برای عرضه محصولات و خدمات‌تان طراحی و در بستر اینستاگرام منتشر کنید، قطعا نتایج خوبی نصیب‌تان خواهد شد.

دقت به آمار و ارقام

اینستاگرام به شما امکانات بی‌نظیری درخصوص تجزیه‌وتحلیل مخاطبان‌تان هم ارائه می‌کند. کافی است به این بخش از صفحه‌تان سر بزنید تا ببینید که مخاطبان‌تان چه چیزهایی را می‌پسندند، واکنش‌هایشان به محتواهای مختلف‌تان چه بوده و از نظر دموگرافیک در چه وضعیتی قرار دارند. تحلیل مخاطب به‌طور سنتی اصلا کار ساده‌ای نیست. اما با وجود یک اپلیکیشن خیلی ساده و بی‌دردسر، تمام زحمات گذشته کنار رفته است. چه چیزی از این بهتر سراغ دارید؟

تعامل با فالوورها

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به فروشی نجومی دست پیدا کنید، پُربارکردن رابطه‌تان با فالوورهاست. شما زمانی می‌توانید به رشد و موفقیت در فروش اینستاگرامی برسید که علاوه بر تولید محتوایی درست و باکیفیت با دنبال‌کنندگان‌تان هم ارتباطی خوب داشته باشید. تعامل با کاربران می‌تواند با شیوه‌های بسیار متنوعی پیگیری شود. برای مثال، از طریق ارتباط در کامنت‌ها و پیام‌های خصوصی، برگزاری جلسات لایو یا مطرح‌کردن پرسش‌وپاسخ‌های مختلف. روش‌های گوناگونی برای برقراری تماس بیشتر با مخاطبان وجود دارد. خلاق باشید و سعی کنید که تعامل‌تان را با فالوورهای خود بالا ببرید. این تعامل موجب می‌شود که وفاداری و دوستی عمیقی میان شما و مخاطب شکل بگیرد. این وفاداری و صمیمیت در فروش غوغا خواهد کرد.

بیشتر بدانید: تولید محتوا در اینستاگرام

در آخر

اینفلوئنسر مارکتینگ با نشانت

اینستاگرام مفت و مسلم در اختیار همه ماست. همه ما با کسب‌وکارهای رنگارنگ می‌توانیم از آن استفاده‌های سودآور ببریم. فرقی نمی‌کند که چه می‌فروشید و چه خدمتی ارائه می‌کنید؛ این پلت‌فرم جذاب به‌شدت کاربردی است و می‌تواند به روش‌های مختلف موجبات افزایش فروش‌تان را فراهم کند. پس بهتر است که آن را بهتر بشناسید. قطعا حضور انبوه کاربران در این اپلیکیشن به رشد و ترقی آن کمک شایانی می‌کند، حالا که چنین است، چه بهتر که ما هم به عنوان کاربران از این بازی دوسرسود نهایت استفاده را ببریم. دنیای امروز دیگر با فناوری‌های رنگارنگ عجین شده است. اگر بنا باشد که آنها را نادیده بگیریم، نخستین کسی که از صفحه توجه محو می‌شود، خودمان خواهیم بود و خط پررنگ قرمزی روی‌مان کشیده می‌شود که به‌سادگی نمی‌توان از عواقب منفی‌اش گریخت. شناخت اینستاگرام و استفاده از آن را دست‌کم نگیرید. برای تبلیغات در اینستاگرام می توانید از پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ نشانت استفاده کنید.


10717200
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است