فرهنگیهنری 13:59 - 15 آذر 1403
باشگاه خبرنگاران
بازدید رایگان دانشجویان از موزهها و اماکن فرهنگی تاریخی
قائممقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بازدید رایگان دانشجویان و اساتید دانشگاه از اماکن فرهنگی تاریخی و موزهها در ۱۶ آذر خبر داد.

علی دارابی گفت: به مناسبت ۱۶ آذر «روز دانشجو» و با درخواست ایکوم ایران، (بزرگترین خانواده جهانی موزه، موزهداری) بازدید از موزهها، پایگاههای میراثی و اماکن فرهنگیتاریخی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه رایگان است.
وی افزود: دانشجویان و اساتید دانشگاههای کشور با ارائه کارت شناسایی مرتبط میتوانند از اماکن فرهنگیتاریخی و موزههای تحت مدیریت وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در روز جمعه ۱۶ آذر به صورت رایگان دیدن کنند.
12123955
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
مهمترین اخبار فرهنگیهنری
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» سریال «بیگانگان» دنباله مجموعه موفق «بهترین تابستان من» به کارگردانی راما قویدل در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» محمدرضا پهلوی تلاش زیادی کرد تا نقطه ضعفی از امام خمینی (ره) پیدا کند، اما نتوانست.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه پوشاک و محصولات فرهنگی کودکان و نوجوانان در وزارت فرهنگ به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برپا شد.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» سینما افق در یازدهمین هفته خود با فیلمهای سینمایی بینالملل با موضوع ضد استکباری، به استقبال ۱۳ آبان میرود.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری رویداد ملی صنایع خلاق ایران ظهر امروز در موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» سیزدهم آبان روز یادآور نقش جوانان آگاه در تاریخ ایران اسلامی است.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» مدیر شبکه دو سیما درباره برنامههای نیمه دوم سال در این شبکه عنوان کرد: فصول بعدی و بهروزشده تعدادی از برنامهها در پاییز و زمستان روانه آنتن شدهاند و این روند ادامه خواهد یافت.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» در سالروز یومالله سیزدهم آبان، شبکههای مختلف سیما ویژهبرنامههایی متنوع را با محوریت تبیین علل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تدارک دیده است.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» یک شرکت کننده نوجوان توانست در مسابقه بزرگ ۱۰۰ پیروز شود.
فرهنگیهنری

«باشگاه خبرنگاران» سعید براتی، فیلمبردار فیلم سینمایی «مجنون» درباره این اثر گفت: نمیخواستیم تصویر جنگ برای مخاطب بهویژه نسل جدید، تکراری و خسته کننده باشد.

