بازار 20:22 - 02 مرداد 1402

با طراحی پاپ آپ حضور موثرتری در نمایشگاه داشته باشید

طراحی پاپ آپ نمایشگاهی ابزاری است که به کمک آن می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید. پاپ آپ یک استند قابل حمل و سبک است که در محیط‌های نمایشگاهی نصب می‌شود. پاپ اپ نمایشگاهی چیست و چه تاثیری در میزان فروش کسب‌وکارها دارد؟ کجا می‌توان اقدام به نصب پاپ اپ کرد؟ برای طراحی استند پاپ اپ popup stand کجا مراجعه کنیم؟ اگر به دنبال راهی برای تبلیغات موثر برند و کسب‌وکار خود هستید، تا انتهای این مطلب با بررسی استند پاپ اپ نمایشگاهی با ما همراه باشید. تبلیغات بخش جدایی‌‍ناپذیر کسب‌وکارهاست. بدون تبلیغات موثر و هدفمند نمی‌توانید به جایگاهی خوبی در دنیای تجارت امروزی برسید. همان‌طور که قطعا می‌دانید تبلیغات به دو روش کلی صورت می‌گیرد:

  • تبلیغات محیطی
  • تبلیغات آنلاین

زمانی که صحبت از تبلیغات محیطی می‌شود اولین چیزی که به آن فکر می‌کنید چیست؟ بیلبورد؟ تراکت؟ تبلیغات در تلویزیون‌های بزرگ شهری؟ بله تمامی این موارد جزئی از تبلیغات محیطی به شمار می‌روند اما طراحی پاپ آپ و رول آپ نیز از دیگر روش‌های تبلیغات محیطی محسوب می‌شوند. اگر تاکنون به نمایشگاه‌های بین المللی، محل‌های برگزاری همایش و کنفرانس‌ها و... مراجعه کرده باشید، استندهایی ایستاده به صورت عمودی و استندهایی که مشابه با یک بک‌گراند بزرگ هستند را حتما مشاهده کرده‌اید. این‌ها به ترتیب همان رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی هستند.

پاپ آپ نمایشگاهی یک استند بزرگ است که میتوانید همچون یک دیوار یا بکگراند آن را در محل غرفه خود در نمایشگاه قرار دهید. در نمایشگاه‌های بین المللی هرساله کسب‌وکارهای زیادی برای معرفی برند و خدمات خود حضور به عمل می‌رسانند. رقابت در این نمایشگاه‌ها بر سر بیشتر دیده شدن است. به عبارتی هر غرفه‌ای که در جلب نظر بازدیدکننده‌ها از نمایشگاه موفق‌تر باشد، برنده است! چاپ پاپ آپ نمایشگاهی کمک می‌کند غرفه شما بیشتر از سایر غرفه‌ها جلب توجه کند. همچنین اسم برند و خدمات و محصولاتتان به راحتی در معرض دید قرار می‌گیرد.

 

با طراحی پاپ آپ حضور موثرتری در نمایشگاه داشته باشید

طراحی پاپ آپ (pop-up design) یکی از سبک‌های طراحی استند است که معمولاً توسط بسیاری از افراد و مجموعه‌های معتبر انجام می‌شود. طراحی پاپ اپ از موارد خیلی مهم و ضروری است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود، به‌خصوص در مواقعی که نیاز دارید برای رقابت با دیگران حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسید. به همین دلیل، لازم است تا پیش از انجام سفارش طراحی و چاپ استند، ابعاد پاپ آپ و فضایی را که در اختیار دارید، به‌درستی انتخاب کرده باشید.

نمایشگاه‌های بین‌المللی که در کلان شهرهایی چون تهران یا مشهد حضور دارند، هر دوره از سال را به حضور کسب‌وکارهای مختلفی اختصاص می‌دهند. برندهای زیادی از سرتاسر کشور از حضور در این نمایشگاه‌ها استقبال می‌کنند. اما همین‌که یک غرفه در نمایشگاه بگیرید و نمونه‌ای از محصولات یا خدمات خود را برای فروش و معرفی به نمایشگاه بیاورید کافی نیست؛ شما ابتدا باید بتوانید توجه بازدیدکنندگان را به غرفه خود جلب کنید.

چه راهکارهایی سراغ دارید که از طریق آن‌ها بتوانید توجه افراد را به غرفه خود جلب کنید؟ طراحی غرفه نمایشگاهی به‌گونه‌ای که توجه دیگران را به خود جلب کند و چاپ اسم برند یا محصولی که برای فروش دارید بر روی سر در غرفه یکی از این راهکارهاست اما اگر در چندین سال اخیر سری به نمایشگاه‌ها زده باشید، با شیوه جدیدتری مواجه شده‌اید و آن چیزی نیست جز نصب پاپ آپ نمایشگاهی.

پاپ آپ نمایشگاهی در واقع استندی است که بر روی آن یک پارچه نصب شده است و حاوی محتوای تبلیغاتی است. بر روی پارچه پاپ آپ می‌توانید اسم برند، لوگو برند، محصولی که برای فروش دارید یا خدماتی که ارائه می‌کنید را چاپ کرده و آن را در معرض دید قرار دهید. با این اقدام فروشتان در نمایشگاه‌ها چندین برابر می‌شود.

هدف از طراحی استند پاپ آپ تنها فروش نیست

اگرچه می‌گوییم با طراحی پاپ آپ می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید، اما هدف از ساخت پاپ آپ نمایشگاهی صرفا فروش نیست. آیا کسب‌وکارهایی که محصولی برای فروش ندارند نباید در نمایشگاه حضور داشته باشند یا نمی‌توانند از استندهای پاپ اپ استفاده کنند؟! پاپ آپ یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی برای همه بیزینس‌هاست؛ چه بیزینس‌هایی که محصولی برای فروش دارند و چه کسب‌وکارهایی که خدمتی ارائه می‌کنند.

اگر تجربه رفتن به نمایشگاه‌های این‌چنینی را داشته باشید، حتما می‌دانید که ماهیت برخی از نمایشگاه‌ها اصلا فروشی نیست. برای مثال هدف کسب‌وکارهای صنعتی که ماشین آلات صنعتی و بزرگ تولید می‌کنند از حضور در نمایشگاه این نیست که در همان محیط محصولات خود را بفروشند؛ بلکه برای شناخته شدن بیشتر برند خود و پیدا کردن مشتریان بیشتر است که در این نمایشگاه‌ها حاضر می‌شوند.

با طراحی پاپ آپ نمایشگاهی به راحتی می‌توانید برندتان و حوزه فعالیت آن را برای دیگران شرح دهید. در گذشته‌ای نه چندان دور غرفه‌دارها در نمایشگاه‌ها برای اینکه کسب‌وکار خود را در نمایشگاه به خوبی به بازدیدکنندگان معرفی کنند، اقدام به پخش تراکت یا کاتالوگ‌هایی می‌کردند که نحوه فعالیت این برند در آن شرح داده شده بود. اگرچه هنوز هم در نمایشگاه‌ها از تراکت، کارت ویزیت یا کاتالوگ برای شرح ویژگی‌های یک برند استفاده می‌شود، اما اگر به دنبال پربازدهترین روش تبلیغات در محیطهای نمایشگاهی هستید ما طراحی پاپ آپ را به شما پیشنهاد میدهیم.

کاربرد پاپ آپ نمایشگاهی چیست؟

باتوجه به مطالبی که تا به اینجای متن خواندید، حال به خوبی می‌دانید که اصلی‌ترین کاربرد یک استند پاپ آپ چیست. پاپ آپ یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی محیطی است که تاثیر بیشماری در دیده شدن کسب‌وکارتان می‌گذارد. اما به عنوان یکی دیگر از کاربردهای پاپاپ نمایشگاهی می‌توان به پوشاندن اطراف غرفه‌های نمایشگاهی اشاره کرد. سبک و سیاق برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. برای مثال در برخی از نمایشگاه‌ها غرفه‌ها با پارتیشن‌های چوبی، شیشه‌ای و... از یکدیگر جدا شده‌اند. اما در برخی دیگر از نمایشگاه‌ها تنها قطعه‌ای زمین به شما داده می‌شود که با داربست‌های فلزی از غرفه کناری جدا شده است. در چنین نمایشگاه‌هایی مسئولیت پوشاندن دورتادور غرفه با شخص غرفه‌دار است.

ممکن است از خود بپرسید پوشاندن دیواره‌ها یا قسمت پشت غرفه اصلا چه اهمیتی دارد؟ این کار به غرفه شما نظم می‌دهد و باعث می‌شود افراد بیشتری ترغیب شوند که از غرفه شما دیدن کنند. جدا نکردن غرفه‌ها از یکدیگر با کمک یک حایل موجب هرج و مرج می‌شود. چنانچه قرار باشد در غرفه خود توضیحاتی راجع‌به برند و خدمات خود به بازدیدکننده‌ها ارائه دهید، بهتر است فضای غرفه مختص به شما و برند شما باشد نه آنکه از هر طرف مشرف به دیگر غرفه‌های حاضر در نمایشگاه باشد.

برای پوشاندن اطراف غرفه‌ها در نمایشگاه‌ها چندین روش وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید از بنرهای پارچه‌ای استفاده کنید. غرفه‌های زیادی در نمایشگاه‌ها از بنرهای چاپی با هدف تبلیغات و پوشاندن اطراف غرفه خود استفاده می‌کنند. استندهای پاپ‌آپ نمایشگاهی جایگزینی شیک‌تر برای بنرها هستند چراکه بنر تنها در حالت تخت قابلیت چاپ و استفاده دارد ولی استندهای پاپ آپ را به صورت منحنی نیز می‌توان نصب کرد.

انواع پاپ آپ در نمایشگاهها

پاپ آپ‌های نمایشگاهی یک اسکلت آلومینیومی دارند که پارچه یا بنر بر روی آن نصب می‌شود. اسکلت آلومینیومی این استندها به دو صورت قابل طراحی است:

  • صاف و تخت
  • مقعر و منحنی

پاپ آپ‌های تخت دقیقا مشابه با یک دیوار، حایل یا بک گراند بزرگ هستند. این پاپ آپ را می‌توانید در قسمت‌های کناری یا دیوار پشتی غرفه خود قرار دهید. در واقع این استندهای آلومینیومی تخت در غرفه شما هم نقش حایل را ایفا می‌کنند و هم نقش تبلیغات. پاپ آپ‌های منحنی که به صورت مقعر چاپ و نصب می‌شوند، به دلیل این منحنی بودن عموما به عنوان حایل استفاده نمی‌شوند. این استندها را می‌توان داخل غرفه یا در فضای بیرونی غرفه قرار داد.

در بسیاری از نمایشگاه‌ها محلی در ورودی نمایشگاه یا ورودی سالن‌هایی که غرفه‌ها در آن‌ها بر پا شده‌اند، به قرارگیری استندهای تبلیغاتی غرفه‌ها اختصاص داده می‌شود. غرفه‌دارها می‌توانند رول آپ یا پاپ آپ‌های نمایشگاهی خود را در این محل‌ها قرار دهند و شماره سالن یا شماره غرفه خود را با هدف هدایت بازدیدکنندگان به غرفه خود بر روی آن درج کنند. استندهای پاپ آپ منحنی برای این کار بسیار مناسب هستند چراکه از نظر ظاهری جذابیت بیشتری نسبت به استندهای تخت دارند.

چه کسبوکارهایی میتوانند از چاپ پاپ آپ بهره‌ ببرند؟

تفاوتی نمی‌کند حوزه کسب‌وکاری شما در چه زمینه‌ای است؛ اگر به یک ابزار قدرتمند بازاریابی و تبلیغات محیطی نیاز دارید می‌توانید از مزایای پاپ اپ نمایشگاهی بهره‌مند شوید. بیزینس‌های زیر جزو رایج‌ترین بیزینس‌هایی هستند که از پاپ اپ در محیط‌های نمایشگاهی استفاده می‌کنند.

کسبوکارهای صنعتی

کارخانجات و کسب‌وکارهایی که ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی تولید می‌‌کنند بیش از هر بیزینس دیگری به این پاپ آپ‌ها نیاز دارند. اگر شما تولیدکننده یک محصول کوچک باشید به راحتی می‌توانید آن‌ها را همراه خود به نمایشگاه آورده و به فروش بگذارید. اما کارخانه‌ای را تصور کنید که خط تولید بزرگ‌ترین ماشین آلات صنعتی را برعهده دارد؛ آیا می‌توانید یک نمونه از محصول خود را به نمایشگاه بیاورد؟! قطعا خیر. هدف این برندها از حضور در نمایشگاه‌های بین المللی این است که نام برند خود را به گوش دیگران برسانند، مشتری را در محل نمایشگاه پرزنت کنند و سپس از آن‌‍‌ها بخواهند برای خرید، دریافت نمایندگی و... به محل کارخانه یا کارگاه خودشان مراجعه کنند.

برای چنین بیزینس‌هایی که هدفشان از حضور در نمایشگاه پرزنت کردن مشتری است، بسیار مهم است که در جلب نظر افراد موفق عمل کنند. فراموش نکنید که علاوه بر شما صدها همکار دیگر نیز در محل نمایشگاه حضور دارند؛ آیا برنامه‌ای برای معرفی بهتر خود و برندتان دارید؟ بی‌شک نمایشگاه فضایی نیست که شما بتوانید کنار غرفه خود ایستاده و لیستی از خدمات یا محصولاتتان را فریاد بزنید تا به گوش افراد برسد! باید به دنبال راهکاری موثر و حرفه‌ای‌تر باشید. طراحی یک پاپ آپ نمایشگاهی از هر جهت برای این کار مناسب‌تر است.

کسبوکارهای خدماتی مانند چاپ بسته بندی

دیگر بیزینس‌هایی که می‌توانند از مزایای پاپ آپ‌های نمایشگاهی بهره‌مند شوند، کسب و کارهای خدماتی هستند؛ یعنی بیزینس‌هایی که خدمتی را ارائه می‌کنند. موفقیت این برندها در محل‌هایی چون نمایشگاه‌ها وابسته به نحوه ارائه و شرح خدمات است. افراد به نمایشگاه آمده تا از میان شما و همکاران شما بهترین را انتخاب کنند. شما باید بتوانید خدمات برند خود را به صورت حرفه‌ای برای بازدیدکننده‌ها شرح دهید. برای مثال تصور کنید شما یک شرکت چاپ بسته بندی هستید که به همراه صدها رقیب خود در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اید.

چگونه می‌خواهید بازدیدکننده‌ها را متقاعد کنید که شما را انتخاب کنند؟ چه وجه تمایزی از دیگران دارید؟ مزیت رقابتی شما چیست و چگونه می‌خواهید آن را به دیگران نشان دهید؟ قطعا نمی‌توانید گوشه‌ای ایستاده و تک به تک برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه توضیح دهید که شما چه کاری انجام می‌دهید؛ نیاز به یک ابزار بازاریابی موثرتر دارید.

مزیت اصلی چاپ بسته بندی علاوه بر ارتقا کیفیت جعبه، افزودن جنبه‌های بصری و علائم بسته بندی حرفه‌ای و جذاب به جعبه محصولات برای جذب مخاطب است. در واقع کسب‌وکارهای ساخت جعبه به چاپ به چشم یک روش بازاریابی حرفه‌ای نگاه می‌کنند. چاپ بسته بدی نباید با قوانین بسته بندی در تضاد باشد. تنها با طراحی یک پاپ آپ حرفه‌ای می‌توانید برندتان و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.

کسبوکارهای فروشگاهی

بیشترین بیزینس‌هایی که در نمایشگاه‌ها گرد هم می‌آیند، کسب‌وکارهایی هستند که محصولی برای فروش دارند. نمایشگاه‌های پاییزه یا بهاره جزو پرطرفدارترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌هایی هستند که در طول سال برگزار می‌شوند. اگر محصولی برای فروش دارید و امکان جابه‌جایی و انتقال آن به نمایشگاه وجود داشته باشد، بی‌ شک فروش بالایی را تجربه خواهید کرد. شما به عنوان یک فروشنده در نمایشگاه می‌توانید از پاپ آپ برای تبلیغ فروشگاه حضوری خود استفاده کنید. فروش شما قرار نیست محدود به تعداد روزهای حضورتان در نمایشگاه باشد؛ بلکه هدف از حضور در نمایشگاه‌های بین المللی این است که مشتریان بیشتری شما را بشناسند و پس از اتمام مهلت نمایشگاه نیز برای خرید نزد شما مراجعه کنند. معمولا برندهایی که محصولات لوکسی برای فروش دارند، از پاپ آپ به عنوان نوعی اعتبار برای خود استفاده می‌کنند. قرار دادن رول آپ یا پاپ آپ ناخودآگاه شما را در نظر بیننده، بیزینسی حرفه‌ای‌ نشان می‌دهد.

محتوای پاپ آپ بهتر است چگونه محتوایی باشد؟

استندهای پاپ آپ همانند یک صفحه بزرگ تلویزیون در معرض دید افراد قرار می‌گیرند. شما می‌توانید هر نوع محتوایی که می‌خواهید را بر روی این استندهای تبلیغاتی چاپ کنید. رایج‌ترین تیپ محتوایی که بر روی پارچه پاپ آپ چاپ می‌شود عبارت است از:

  • محتوای متنی
  • محتوای تصویری

اگر تصمیم به چاپ محتوای متنی گرفته‌اید، باید شرح حالی از برند، محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید یا راه‌های ارتباطی مانند آدرس و شماره تماس را بر روی آن چاپ کنید. اما مناسب‌ترین تیپ محتوایی برای چاپ بر روی پاپ آپ نمایشگاهی، محتوای تصویری است. بینندگان معمولا با تصویر راحت‌تر از متن ارتباط برقرار می‌کنند و یک تصویر خلاقانه و جذاب در جلب توجه آن‌ها موفق‌تر عمل می‌کند. به همین خاطر است که توصیه می‌شود در طراحی استند پاپ آپ حتما از المان‌های گرافیکی و تصویری استفاده کنید.

ترکیب محتوای متنی با محتوای تصویری نیز گزینه مناسبی است. به جای آنکه سرتاسر استند خود را با محتوای متنی اشغال کنید، می‌توانید متن و تصویر را با یکدیگر ترکیب کنید. چاپ لوگو بر روی پاپ آپ نیز از اقدامات ضروری است که نباید آن را فراموش کنید. لوگو کمک می‌کند نام برند و کسب‌وکارتان بهتر در حافظه مخاطب بنشیند.

ارائه نمونه کار از طریق استند پاپ آپ مانند نمونه طراحی لوگو

ممکن است از خود سوال کنید محتوای تصویری دقیقا چیست؟ چگونه می‌توان فضای استندهای پاپ اپ را با محتوای تصویری پوشش داد؟ بهترین نوع محتوای تصویری که می‌توانید از آن برای چاپ بر روی استندها استفاده کنید، چاپ نمونه کارهایتان است. البته این مثال برای کسب‌وکارهای خدماتی است که می‌خواهند نمونه کارهایی از خدمات خود را به نمایش بگذارند.

معمولا سفارش طراحی لوگو بر اساس تجربه تیم طراح و نمونه طراحی لوگو صورت می‌گیرد و شرکت های طراحی لوگو بر اساس تجربه کاری خود برند می‌شوند و دیگران آنهارا می‌شناسند. شرکتهای طراحی ممکن است نمونه کارهای زیادی داشته باشند اما هیچکدام از لوگو آنها موفق نباشد. لوگویی که بیشترین ماندگاری را در ذهن مخاطب داشته باشد قطع به یقین لوگوی موفقی خواهد بود. فرقی نمیکند لوگو رستوران بزرگ باشد یا لوگو خرازی کوچک؛ اگر از ویژگی های اصلی برخوردار باشد، می‌تواند تاثیر خود را بگذارد:

  • ساده و مینیمال باشد.
  • معنا و مفهوم داشته باشد.
  • منحصربه‌فرد باشد.
  • امکان چاپ در ابعاد مختلف داشته باشد.

اگر یک طراح گرافیست هستید و موارد فوق را در طراحی لوگوهای خود رعایت می‌کنید، به راحتی می‌توانید نمونه کارهای خود را بر روی یک استند پاپ اپ چاپ کنید و در یک نمایشگاه مربوط به خدمات گرافیکی حاضر شوید. کار بیزینس‌های این‌چنینی در جلب اعتماد و نظر مشتری کمی دشوارتر است چراکه نمونه کارهای بسیاری از سوی رقبا ارائه می‌شود. برنده کسی است که بتواند نمونه کارهای خود را به شکل موثرتری به نمایش بگذارد. اگر بخواهید نمونه لوگوهای طراحی شده را در ابعاد کوچک بر روی تراکت‌های کاغذی چاپ کنید، ممکن است به اندازه کافی در جلب توجه مخاطب موفق عمل نکنند. اما اگر همین نمونه کارها را با ابعاد بزرگ‌تری بر روی استند پاپ آپ نصب کنید و آن را در پررفت‌و‌آمدترین قسمت نمایشگاه قرار دهید نتیجه بهتری می‌‌گیرید.

ابعاد پاپ آپ نمایشگاهی چقدر است؟

امکان طراحی و چاپ پاپ آپ در ابعاد و سایزهای متفاوت وجود دارد. باید متناسب با فضای خالی که در نمایشگاه در اختیار دارید، مناسب‌ترین سایز پاپ اپ را انتخاب کنید. اگر تاکنون اسکلت یک استند پاپ اپ را از نزدیک دیده باشید، می‌دانید که بخش‌های این اسکلت به صورت ریلی یا مگنتی به یکدیگر متصل شده‌اند. به هر یک از این شبکه‌ها در اسکلت آلومینیومی در اصطلاح ماژول گفته می‌شود. تعداد ماژول‌ها قابل تغییر است به همین‌خاطر شما می‌توانید استند خود را در هر ابعادی که می‌خواهید طراحی کنید. رایج‌ترین پاپ‌آپ‌هایی که برای محیط‌های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند، پاپ‌آپ‌های 3 ماژول و 4 ماژول هستند.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی چقدر است؟

تعیین قیمت طراحی، چاپ و نصب پاپ آپ تحت تاثیر عوامل متعددی است. مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در قیمت طراحی پاپ آپ، ابعاد و سایز آن است. مسلما هرچه ابعاد این استندها بزرگ‌تر باشد، هم هزینه ساخت ماژول‌های آلومینیومی آن بیشتر می‌شود و هم برای چاپ پارچه آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. تخت یا مقعر بودن پاپ آپ نیز از دیگر عوامل تعیین کننده هزینه طراحی پاپ اپ است. پاپ آپ‌های صاف و تخت نسبت به استندهایی که به صورت منحنی طراحی می‌شوند ارزان‌تر هستند. برای اطلاع دقیق از نرخ ساخت پاپ اپ باید با یک شرکت طراحی گرافیک که در زمینه طراحی و ساخت این استندها فعالیت می‌کند صحبت کنید.

برای طراحی پاپ به کجا مراجعه کنیم؟

اگر می‌خواهید سفارش ساخت پاپ آپ دهید، باید یک شرکت طراحی گرافیک پیدا کنید. طراحی و چاپ استندهای تبلیغاتی مانند پاپ آپ، رول آپ، استرابورد و... خدمتی است که شرکت‌های گرافیکی انجام می‌دهند. آیا طراحی گرافیکی محتوای این استندها ضروری است؟ بله؛ یک استند پاپ آپ خالی از محتوا که هیچ سودی ندارد! این محتوای چاپ شده بر روی پارچه استند است که سرنوشت این تبلیغ را رقم می‌زند. جهت انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محتوایی که قرار است بر روی استند چاپ شود، ابتدا شما باید هدفتان از چاپ پاپ آپ را به درستی تعیین کنید. آیا محصولی می‌فروشید یا صرفا می‌خواهید خدمات خود را معرفی کنید؟

یک برند قدیمی و شناخته شده هستید یا به تازگی قدم در دنیای کسب‌وکار گذاشته‌اید؟ یک بیزینس حضوری دارید یا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید؟ پاسخ تمامی این سوالات مشخص کننده نحوه طراحی پاپ است. یک طراح گرافیست حرفه‌ای ابتدا به خوبی راجع‌به کسب و کار شما تحقیق و پرس‌وجو می‌کند. سپس طراحی popup را براساس طیف مخاطبان بیزینس شما انجام می‌دهد. برای مثال اگر کسب و کارتان مرتبط با خانم‌ها باشد، محتوای پاپ آپ باید به‌گونه‌ای طراحی شود که بتواند نظر و توجه خانم‌ها را جلب کند. حال تصور کنید شما یک برند تولیدکننده اسباب بازی هستید و در نمایشگاه حاضر شده‌اید؛ بی شک محتوای تبلیغاتی که قرار است بر روی این استند چاپ شود باید متناسب با رنج سنی کودکان، علایق و سلایق آن‌ها انتخاب شود. یک شرکت طراحی گرافیک یا یک گرافیست حرفه‌ای و باتجربه به خوبی این تفاوت‌ها را درک کرده و طراحی پاپ آپ را دقیقا متناسب با روحیات مخاطبان هدف آن بیزینس انجام می‌دهد. در انتخاب شرکت طراحی گرافیک نهایت دقت را داشته باشید و نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید.

سفارش آنلاین طراحی گرافیک استندهای پاپ آپ

همان‌طور که کمی پیش خواندید، انتخاب یک شرکت طراحی گرافیک حرفه‌ای بسیار مهم است. شرکت‌های بی تجربه یا تازه کار نمی‌توانند یک استند کاربردی و موثر طراحی کنند چراکه تجربه کافی در این زمینه ندارند. پیدا کردن یک شرکت طراحی گرافیک در شهرهای بزرگی چون تهران، مشهد و... که خدمات طراحی رول آپ و پاپ آپ ارائه دهند شاید کار سختی نباشد اما در برخی از شهرهای کوچک پیدا کردن یک شرکت طراحی گرافیک به راحتی امکان پذیر نیست. توصیه ما به افرادی که در شهرشان شرکتی برای ارائه خدمات گرافیکی وجود ندارد این است که اقدام به سفارش آنلاین طراحی گرافیک استندهای تبلیغاتی کنند.

یکی از نقــاط قــوت شرکت‌های طراحــی گرافیــک باتجربه این است کــه بــا گـردآوری تیمـی از طراحـان حرفـه‌ای و خـلاق همـواره توانسـته اند بـا ارائـه طـرح‌های خارق‌العاده، زیبـا با رعایـت اسـتانداردهای طراحـی روز دنیـا در زمینـه طراحـی گرافیـک و تبلیغات نهایـت رضایـت مشـتریان را بدسـت آورند. چنین شرکت‌هایی را به راحتی می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت پیدا کنید و از آنها بخواهید طرحی که قرار است بر روی پاپ آپ چاپ شود را طراحی کنند. سپس می‌توانید این طرح را در قالب یک فایل دریافت کنید و به یک چاپخانه در شهر خود بدهید تا برای شما چاپ کنند.

ایدههایی برای طراحی یک پاپ آپ متفاوتتر

اینکه یک پاپ آپ چاپ کنید و آن را در محلی قرار دهید کاری است که خیلی از افراد انجام می‌دهند؛ باید به دنبال راهی متفاوت‌تر باشید! یکی از اقداماتی که موجب وجه تمایز تبلیغات پاپ آپ شما با سایر رقبا می‌شود، نورپردازی این استند است. بطور کلی با کمی خلاقیت چه در طراحی و چه در نحوه اجرای تبلیغ پاپ آپ، توجه افراد بیشتری را به سمت استند خود جلب می‌کنید. اگر غرفه شما در محل نمایشگاه‌ در داخل سالن باشد، به دلیل روشنایی کافی این سالن‌ها شاید نورپردازی استند چندان ضروری نباشد. اما اگر غرفه‌ها در فضای بیرونی برپا شده‌اند یا می‌خواهید استند پاپ اپ را جایی در فضایی بیرونی قرار دهید، با نورپردازی خلاقانه می‌توانید تاثیر آن را چندین برابر کنید.

برخی تنها از یک پروژکتورساده برای روشنایی استند استفاده می‌کنند. امکان نصب پروژکتور بالای استندهای پاپ آپ وجود دارد. اما اگر می‌خواهید پاپ آپ خاص‌تری داشته باشید، می‌توانید از نورپردازی خلاقانه‌تری استفاده کرده و از تعداد نورهای بیشتری کمک بگیرید. برای اینکه ایده بیشتری برای طراحی و ساخت پاپ آپ داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم چندین نمونه و عکس پاپ آپ نمایشگاهی را در اینترنت جستجو کرده و مشاهده کنید. این کار ایده و سرنخ‌های بیشتری برای طراحی یک استند عالی به شما می‌دهد.

آیا پاپ آپ جز نمایشگاه کاربرد دیگری ندارد؟

این استندهای تبلیغاتی با عنوان پاپ آپ نمایشگاهی شناخته شده‌اند اما این بدین معنی نیست که فقط و فقط باید در فضای نمایشگاهی قرار بگیرند. از این استندها می‌توان در فضاهای دیگری نیز استفاده کرد که عبارتنداز:

  • سالن‌های همایش
  • کنفرانس‌ها
  • ورکشاپ‌ها
  • آموزشگاه‌های بزرگ
  • نشست‌های خبری، علمی و...

بطور کلی هر جایی که نیاز باشد برند، بیزینس یا کسب‌وکارتان دیده شود امکان استفاده از یک پاپ آپ استندی وجود دارد. مهم‌ترین موضوع حائز اهمیت، انتخاب سایز و محتوای متناسب با محل قرارگیری این استند است. به عنوان مثال اگر پاپ آپ شما قرار است در محل یک کنفرانس رسمی قرار بگیرد، محتوای آن نیز باید رسمی و متناسب با محیط باشد. درصورتی‌که در محیط‌های نمایشگاهی محدودیت چندانی از نظر محتوایی ندارید. اتفاقا هرچه محتوای شما خلاقانه‌تر باشد، در جلب توجه افرادی که برای بازدید به نمایشگاه آمده‌اند موفق‌تر خواهد بود. به هنگام انتخاب لحن و سبک محتوایی که قرار است بر روی بنر پاپ آپ چاپ شود، باید به طیف مخاطبان برند خود نیز توجه داشته باشید. اگر اغلب مخاطبان کسب‌وکارتان افرادی رسمی هستند، محتوا نیز باید لحنی رسمی داشته باشد.

تفاوت پاپ آپ با رول آپ

رول آپ نیز که چندین بار در طول متن به آن اشاره شد، یک استند تبلیغاتی همانند پاپ اپ است اما تفاوت‌هایی با آن دارد. عمده تفاوت رول آپ با پاپ آپ در ابعاد آن است. رول آپ استندهایی هستند که معمولا در سایزهای کوچکتر از پاپ آپ طراحی میشوند. برخی از رول آپ‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که حتی می‌توانید در کیف دستی خود آن را حمل کنید و بر روی میز قرار دهید. این درحالی است که پاپ آپ‌ها عمدتا به دلیل ابعاد بزرگی که دارند مورد استقبال قرار می‌گیرند.

دیگر تفاوت رول آپ با پاپ آپ در اشکال مختلف ساخت آن‌هاست. رول آپ عمدتا در یک شکل دیده می‌شود: استندهای عمودی و پایه داری که بر روی زمین قرار می‌گیرند. اما اسکلت پاپ آپ امکان طراحی در اشکال دیگری چون پاپ آپ خمیده یا منحنی را نیز به شما می‌دهد. از نظر قیمتی هم طراحی و ساخت رول آپ قیمت مناسب‌تر از طراحی استند پاپ آپ است.

ساخت موشن گرافیک بهتر است یا ساخت تبلیغات پاپ آپ؟

معمولاً صاحبان اکانت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی و مدیران سایت‌های فروشگاهی برای بازاریابی دیجیتال و سوشال مارکتینگ قوی به سراغ موشن گرافیک می‌روند. این ابزار همچنین برای بازاریابی دیجیتال در ایمیل مارکتینگ نیز استفاده می‌شود. مقایسه موشن گرافیک با طراحی پاپ آپ چندان درست نیست چراکه در حال مقایسه یکی از راه‌های بازاریابی دیجیتال با بازایابی محیطی هستید. هر یک از این موارد کاربرد و مزایای خاص خود را دارند و نمی‌توان گفت کدام یک بهتر است. اگر می‌خواهید حضور موثری در دنیای پر رقابت کسب و کارهای امروزی داشته باشید باید بتوانید از تمامی ابزارهای بازاریابی چه آنلاین و چه آفلاین به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

بنابراین به جای اینکه بخواهید از میان بازاریابی دیجیتال (ساخت موشن گرافی) و بازاریابی محیطی (ساخت استند پاپ آپ) یکی را انتخاب کنید، ابتدا یک استراتژی بازاریابی اصولی بچینید. طبق این استراتژی مشخص می‌شود که کدام یک از ابزارهای بازاریابی می‌تواند تاثیر بیشتری در دیده شدن برند و کسب و کار شما داشته باشد. بسته به ماهیت بیزینس و اینکه مخاطبان کسب‌وکار شما چه کسانی هستند و بیشتر کجا حضور دارند، گاهی ممکن است لازم باشد هم در فضای آنلاین حضور داشته باشید و هم در فضای آفلاین رد پایی از خود به نمایش بگذارید. در نهایت سعی کنید طبق یک استراتژی درست، از پتانسیل کانال‌های مختلف بازاریابی مانند طراحی پاپ‌آپ به نحواحسن استفاده کرده تا فروش بیشتری را تجربه کنید.

 

برچسب ها : طراحی گرافیک,گرافیک,خدمات گرافیک,طراحی پاپ آپ,ساخت پاپ آپ نمایشگاهی,نمونه کار پاپ آپ,دیزاین پاپ آپ


11953741
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بازی‌های "The Walking Zombie 2" و "Alien Shooter" هر دو در سبک اکشن و تیراندازی قرار دارند. این دو بازی، با ویژگی‌های منحصر به فرد و گیم‌پلی متفاوت، تجربه‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. "The Walking Zombie 2" شما را در دنیا...
بازار
«پارسی نیوز» خرید آی پی ثابت می‌تواند به شما امکان دسترسی ثابت به اینترنت با سرعت و پایداری بالا بدهد. با خرید آی پی ثابت، می‌توانید ارتباطات آنلاین خود را بهبود ببخشید.
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت فولاد، محصولات و فراورده‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که ورق فولادی از جمله آن‌ها است؛ البته به اشتباه به ان‌ها ورق آهن هم می‌گویند. با این حال، کارخانه‌ها انواع مختلفی از ورق را تولید می‌کنند که برخی از آن‌ها پرفروش‌‍‌تر است؛ ...
بازار
«پارسی نیوز» قطع شدن برق بخصوص در فصل تابستان بر اثر ظرفیت کم نیروگاه‌ها موجب می‌شود که در محیط‌های اداری یا در منزل نتوانیم در زمان مناسب رسیدگی کنیم و این معضل بسیاری مهمی است که امروز اغلب سازمان‌ها با آن مواجه هستند. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی نیاز به ...
بازار
«پارسی نیوز» دادسو با تلفیقی از تجربه، دانش و نوآوری، خدمات حقوقی متمایز و قابل اعتمادی را به موکلین خود ارائه می‌دهد. این مؤسسه با تمرکز بر رضایت و منافع موکلین، نقش مهمی در تسهیل و دسترسی به خدمات حقوقی در ایران ایفا می‌کند.
بازار
«پارسی نیوز» اروپا از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای خارجی محسوب می‌شود که حتما باید به یکی از کشورهای آن سفر کنید. اما این که بدانید بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی هست، در بالا بردن کیفیت مسافرت به شما کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر از ...
بازار
«پارسی نیوز» در عصر دیجیتال امروز، تقاضا برای برنامه‌های کاربردی موبایل به طور تصاعدی در حال افزایش است. این برنامه‌ها به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌اند و برای انجام طیف گسترده‌ای از وظایف، از برقراری ارتباط و سرگرمی گرفته تا خرید و مدیر...
بازار
«پارسی نیوز» کولر گازی چیست؟ کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسایل سرمایشی است که در خانه‌ها و اماکن تجاری به کار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و مفصل به معرفی و بررسی این وسیله بپردازیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کولر گازی بدانید. ک...
بازار
«پارسی نیوز» روش کاشت ابرو FUT با همه مزایایی که برای زیبایی چهره فرد دارد بدون عیب نیست. برای دانستن این معایب در ادامه با ما همراه باشید. کاشت ابرو به روش FUT، یکی از تکنیک ‌های پرکاربرد در حوزه ترمیم و زیبایی ابروها است. استفاده از این روش می ‌تواند به افر...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است