بازار 13:26 - 23 مهر 1399

رپورتاژ آگهی یک ابزار بسیار مهم و کاربردی برای بهبود سئو سایت، جذب کاربران به وب سایت و افزایش اعتبار آن و همچنین یک روش بسیار پر بازده برای تبلیغ محصول، برند یا کسب و کار شماست. این روش جدید تبلیغاتی بر پایه یک سری ویژگی های مهم استوار است که برای نگارش آن باید حتما به آن توجه شود. با ما همراه باشید تا درباره رپورتاژ آگهی بیشتر بدانیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی، همانطور که از نام آن پیداست، نوعی آگهی تجاری میباشد که ساختار مقاله آن ها به صورت یک گزارش است. در واقع این نوع محتواها در قالب یک گزارش، در لابلای محتوای خود یک برند، محصول یا کسب و کار را به نوعی غیرمستقیم تبلیغ می کنند.

رپورتاژ از واژه Reportage یا ریپورت که یک واژه فرانسوی به معنای گزارش گرفته شده است. آگهی هم اشاره به محتوای آن یعنی تبلیغ نمودن می کند. به طور کلی در فضای مجازی رپورتاژ های آگهی به صورت یک گزارش یا مصاحبه با برند ها و اشخاص و یا در قالب یک خبر پربازدید مطرح می شود تا بازدید بیشتری از جانب کاربران داشته باشند. 

این روش که یکی از روش های جدید بازاریابی و تبلیغات می باشد، توانسته است به دلیل ویژگی هایی که دارد، تاثیر خوبی هم از نظر سئو و هم از نظر مخاطب داشته باشد.

برای خرید رپورتاژ آگهی تسمینو را به شما پیشنهاد میدهیم که یکی از قدیمی ترین و بهترین پلتفرم های رپورتاژ آگهی در ایران میباشد که میتوانید با تخفیف خیلی خوب اقدام به خرید رپورتاژ آگهی نمایید.

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی

ویژگی های مهمی برای نگارش یک رپورتاژ آگهی وجود دارد که در اصل همین ویژگی هاست که باعث می شود تا رپورتاژ آگهی یک محتوای متمایز، جذاب و بسیار مفید برای وب سایت و سئو باشد. از جمله این ویژگی ها می توان گفت:

  • عدم فروش مستقیم و یا تبلیغ به صورت مستقیم در رپورتاژ: مهم ترین ویژگی یک رپورتاژ آن است که به هیچ وجه از تبلیغ مستقیم در آن استفاده نشود. بلکه باید محتوا طوری نگارش شود (بسته به مهارت نویسنده) که در کنار اطلاعات مفید و جذاب، وی را به سمت خرید آن محصول پیش ببرد. در نهایت شما می توانید لینک آن محصول را در بخشی از مقاله خود قرار دهید.

  • عناوین جذاب: یکی دیگر از ویژگی های رپورتاژ های آگهی، به کار گرفتن از هدینگ های جذاب و مهم است.

  • محتوای جذاب: برای هر هدینگ باید محتوای جذاب و روان نوشت. محتوا باید طوری باشد تا مخاطب را تا پایان مقاله حفظ کند و در واقع وی را با خود همراه و درگیر نماید. این ویژگی باعث می شود تا وب سایت شما از نظر سئو نیز بهبود یابد.

  • محتوای مفید و تحقیق شده: همانطور که از نام رپورتاژ آگهی پیداست، محتوا به صورت یک گزارش بیان می شود. بنابراین محتوا باید شامل اطلاعات مفید و تحقیق شده باشد. این نوع محتوا ها می توانند علاوه بر جذاب و سرگرم کردن محتوا، حس اعتماد را در کاربر نیز ایجاد کنند.

  • جلوه های بصری: لازم است به این نکته توجه شود که در رپورتاژ های آگهی معمولا از تصاویر (اینفوگرافیک ها و ...) کمتر استفاده می شود تا مقاله بتواند مفید و کامل ارائه شود و فضای زیادی را اشغال نکند.

کاربرد رپورتاژ های آگهی

در مورد کاربرد رپورتاژ آگهی باید گفت بهتر است رپورتاژ های آگهی تنها در مواردی که یک رویداد حساس، خاص، لحظات بیاد ماندنی یا مواردی که شامل یک دستاورد می باشد، ارائه شود. به طور مثال می توان از رپورتاژ های آگهی در هنگام تاسیس، معرفی یا عرضه یک محصول جدید، بهبود محصول، ادغام یا افتتاح یک شرکت، بازسازی برند، دریافت جایزه های معتبر، حضور در رویداد های محلی یا ملی، مراسم های گرامی داشت، حضور در رویداد های بین المللی، کسب موفقیت در رویدادهای داخلی و خارجی، توسعه یا راه اندازی یک خط تولید، مراسم های آغاز به کار یا بازگشایی و ... استفاده نمود.

تاثیر رپورتاژ های آگهی بر سئو

رپورتاژ آگهی اگر به صورت اصولی نگارش شود، می تواند تاثیرات خوبی بر سئو بگذارد. به عنوان مثال می توان گفت:

  • محتوای جذاب و کاربر پسند می تواند مدت زمان نگه داشتن مخاطب در وب سایت و مقاله شما بالا ببرد که این زمان ماندگار هر کاربر در گوگل ثبت شده و به عنوان یک ارزش برای وب سایت شما تلقی می شود.

  • دومین فاکتوری که می تواند سبب افزایش سئو از طریق رپورتاژ آگهی شود، تعداد و کیفیت بک لینک ها در آن است. یکی از ویژگی های خوب رپورتاژ های آگهی، وجود بک لینک ها در آن است که سبب می شود تا مخاطبان به وب سایت ها و مطالب شما سوق داده شوند. وجود این بک لینک ها باعث مزایای دیگری می شود که عبارتند از:

  • افزایش بازدید و ترافیک ورودی به سایت شما: این عامل باعث می شود تا رتبه الکسا و سئو شما افزایش یابد. 

  • آشنایی کاربران با وب سایت شما: این فرصت مهمی است که این کاربران را به یکی از کاربران دائمی وب سایت خود تبدیل کنید. حداقل کاری که می توانید بکنید آن است که این کاربران را با بخش های مختلف سایت و محصولات و خدمات سایت خود معرفی کنید تا در آینده به خاطر این محصولات و خدمات به شما مراجعه کنند.

  • تایید وب سایت شما: به طور کلی، رپورتاژ های آگهی در وب سایت های معتبر و پربازدید نشر می شوند. به همین خاطر وجود بک لینک سایت شما در این مقاله در یک سایت معتبر به گوگل می فهماند که وب سایت شما اعتبار بالایی دارد.

نکاتی در نگارش رپورتاژ های آگهی

از جمله نکاتی که در نگارش محتوای رپورتاژ آگهی باید به آن توجه داشت تا باعث بهبود سئو سایت و ارزش مقاله شما شود، می توان گفت:

  • اطلاعات صحیح را در مطالب خود گنجانده و آن ها را به مخاطب منتقل کنید.

  • از تبلیغات مستقیم بپرهیزید.

  • از بیان جزئیات طوری که مخاطب را سردرگم و خسته کند، باید بپرهیزید.

  • از تکنیک های جذاب کردن متن استفاده کنید تا مخاطب بتواند مقاله تان را به صورت صحیح و زیبا ببینید.

  • تبلیغات خود را به صورت غیر مستقیم به مخاطب القا کنید و با ارائه بک لینک ها، آن ها را به وب سایت مقصد هدایت نمایید.

  • در انتهای مقاله می توانید کسب و کار مورد نظر را به صورت خلاصه و مفید تبلیغ کنید.

  • بهتر است زبان نوشتن مقاله ساده و روان باشد تا کاربر بتواند تا انتهای متن با شما همراه باشد.

  • نحوه انتشار رپورتاژ آگهی نیز بسیار مهم است. سعی کنید تا پس از نگارش مقاله، آن را در وب سایت ها و کانال های مختلف نشر دهید.

  • زمان انتشار رپورتاژ را در مقاطع مهم زمانی نشر دهید.

کمپین رپورتاژ آگهی تسمینو

حال که دانستید رپورتاژ های آگهی، ابزارهای هایی با بازدهی بالا در تبلیغات و معرفی محصول و برند شما هستند، لازم است نگارش و انتشار آن را برعهده یک موسسه معتبر و با تجربه بگذارید. تسمینو(Tesmino) به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بیش از 5 سال است که در این زمینه فعالیت خود را شروع نموده و خدماتی همچون:

  • رپورتاژ آگهی تسمینو

  • خرید بک لینک از تسمینو
  • تولید محتوای رپورتاژ آگهی تسمینو

را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو انجام می دهد. شما می توانید با شرکت در کمپین رپورتاژ های آگهی تسمینو، از این کمپین برای انتشار محتوای تبلیغات خود در بیش از صدها رسانه و وب سایت معتبر از نظر سئو و اتوریتی و اسپم اسکور قرار دهید.


10764031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است