فرهنگیهنری 12:18 - 23 مهر 1393
بولتن نیوز ثبتنام نمایشگاه مطبوعات از ۵ آبان
نرم افزار ثبت نام قطعی و جایابی آنلاین متقاضیان شرکت در بیستمین نمایشگاه مطبوعات از پنجم تا هشتم آبان در سایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir فعال میشود.
به
گزارش بولتن نیوز، به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و
ارشاد اسلامی؛ تا پایان مهر بالغ بر 650 رسانه مکتوب و مجازی در کنار برخی
موسسات مرتبط با کسب و کار مطبوعات برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات
ثبت نام اولیه را انجام دادند که اطلاعات ارائه شده در سایت نمایشگاه در
حال بررسی، پالایش و تطبیق با ضوابط مربوطه از جمله داشتن مجوز از هیئت
نظارت بر مطبوعات است.
رسانههای مجاز میتوانند از پنجم تا هشتم آبان با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به نشانی اینترنتی pressexpo.ir نسبت به انتخاب غرفه خود و تسویه حساب از طریق کارتهای عضو شبکه شتاب اقدام کنند.
با توجه به نرم افزار طراحی شده و ضوابط نمایشگاه رسانه های فاقد مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات امکان حضور در نمایشگاه را نخواهند داشت.
همچنین امسال فضای نمایشگاه با توجه به گروههای مختلف رسانه ای و نوع فعالیت آنها دستهبندی شده است.
بدلیل محدودیت فضا و همچنین تلاش برای ارتقای کیفی نمایشگاه، میزان سقف تقاضا برای گروههای رسانهای متفاوت و با توجه به بررسی درخواستها بدین شرح است: موسسات مطبوعاتی 200 متر، روزنامه های سراسری 120 متر، نشریات علمی و تخصصی 84متر، نشریات عمومی و خانوادگی 48 متر، نشریات حوزه دین و اندیشه 84 متر، نشریات کودک و نوجوان 24 متر، خبرگزاری ها 200 متر، سایت های خبری 36 متر و نشریات استانی 36متر.
غرفه هایی که پیش ثبتنام انجام دادهاند و مساحت غرفه را تعیین کردند تنها در کاهش متراژ غرفه آزاد هستند.
بیستمین نمایشگاه مطبوعات 17تا 23 آبان در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار میشود.
رسانههای مجاز میتوانند از پنجم تا هشتم آبان با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به نشانی اینترنتی pressexpo.ir نسبت به انتخاب غرفه خود و تسویه حساب از طریق کارتهای عضو شبکه شتاب اقدام کنند.
با توجه به نرم افزار طراحی شده و ضوابط نمایشگاه رسانه های فاقد مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات امکان حضور در نمایشگاه را نخواهند داشت.
همچنین امسال فضای نمایشگاه با توجه به گروههای مختلف رسانه ای و نوع فعالیت آنها دستهبندی شده است.
بدلیل محدودیت فضا و همچنین تلاش برای ارتقای کیفی نمایشگاه، میزان سقف تقاضا برای گروههای رسانهای متفاوت و با توجه به بررسی درخواستها بدین شرح است: موسسات مطبوعاتی 200 متر، روزنامه های سراسری 120 متر، نشریات علمی و تخصصی 84متر، نشریات عمومی و خانوادگی 48 متر، نشریات حوزه دین و اندیشه 84 متر، نشریات کودک و نوجوان 24 متر، خبرگزاری ها 200 متر، سایت های خبری 36 متر و نشریات استانی 36متر.
غرفه هایی که پیش ثبتنام انجام دادهاند و مساحت غرفه را تعیین کردند تنها در کاهش متراژ غرفه آزاد هستند.
بیستمین نمایشگاه مطبوعات 17تا 23 آبان در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار میشود.
زمان ثبت نام قطعی نمایشگاه مطبوعات مشخص شد باشگاه خبرنگاران
4951072
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
مهمترین اخبار فرهنگیهنری
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» «جشنواره کارتون» با موضوع «سواد مجازی در عصر فناوریهای نوین» به میزبانی مرکز توسعهٔ فرهنگ و هنر در فضای مجازی، در تالار رودکی تهران به پایان رسید.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم کمدی زودپز از سه شنبه ۱۷ مهرماه به سینما میآید.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی به هیچ دسته و گروهی در نوار غزه رحم نکرده و حتی هنرمندان را هم به شهادت رسانده است.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «طوفان آزادی» با روایتی تماشایی از طوفان الاقصی تا وعده صادق ۲ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر ادبیات و تاریخ پارسی، نامهای باستانی روزهای هفته را برشمارد.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» همایش مدیرانکل کتابخانههای عمومی استانها یکشنبه ۱۵ مهرماه با سخنرانی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور به صورت مجازی برگزار شد.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» مجید شاهحسینی، مدرس و پژوهشگر حوزه سینما، در برنامه زنده «جریان» از شبکه یک سیما، به تبیین نقش مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای بینالمللی و اشاره به تجربیات تاریخی تسلیم در ایران پرداخت.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکههای تلویزیونی از لحظه آغاز عملیات غرورآفرین موشکی تا اقامه نماز جمعه تاریخی توسط رهبر معظم انقلاب، برنامههای متنوعی را پخش کردند.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه اکران فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی، از پوستر این اثر رونمایی شد.
فرهنگیهنری
«باشگاه خبرنگاران» با رشد قریب به دو برابری تعداد آثار متقاضی حضور در بخش بینالملل جشنواره فیلمکوتاه تهران، این رویداد برای دومین سال پیاپی رکورد گذشته را شکست.
مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانهها
تبلیغات متنی (ویژه)
تبلیغات متنی