گوناگون 15:50 - 01 مهر 1400

آشنایی با برگزیدگان مرداد و شهریور سومین دوره آموزش غیرحضوری قرآن

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دوره آموزش غیرحضوری شورای عالی قرآن که با هدف رشد و پیشرفت فنی تلاوت قاریان برگزیده در طرح ارزیابی و به منظور موفقیت ایشان در مقاطع و درجات بالاتر اجرا شد که ،۷۷ نفر از قاریان غیرتهرانی دارنده گواهی‌نامه تخصصی در درجات ۳ و ۴، در پنج گروه مجزا با حضور اساتید ممتاز عضویت دارند و به صورت مجازی از آن بهره‌مند شدند.

جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار شد. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشتند تعیین و معرفی شدند.

در این دوره، رضا محمدپور، نصرت‌الله حسینی، علی قاسم آبادی، حسن مختاری و علی اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت داشتند. بر همین اساس در مرداد ماه آرش سوری از کرمانشاه، مهدی کرمی از لرستان، یوسف قنبری از زنجان، محمد مهدی شمس از مازندران، کمیل محمدی از کرمان و روح الله آقایی از قم برگزیده شدند.

همچنین در شهریور ماه سید روح الله هاشمی از خراسان رضوی، وحید کرمی از لرستان، مصطفی قاسمی از مازندران، سعید رحیمی از قم، هادی حافظ آبادی از کرمان و یوسف قنبری از زنجان برگزیده شدند.

آشنایی با برگزیدگان مرداد و شهریور سومین دوره آموزش غیرحضوری قرآن


11241346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است