ورزشی 12:32 - 04 مرداد 1403
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

قائمی: در دیدار‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست

فرهاد قائمی مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از برتری سه بر صفر برابر نوجوانان بحرین، اظهار داشت: دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران در اردوی بحرین رقابت با نوجوانان این کشور بود. دیدار خوبی برگزار کردیم و خداراشکر توانستیم از تمامی بازیکنان در این دیدار استفاده کنیم و درنهایت هم پیروز میدان باشیم.

قائمی با اشاره به کیفیت تیم بحرین ادامه داد: در جریان تورنمنت‌ها و دیدار‌های دوستانه اخیر مدام شگفت‌زده می‌شویم. تمامی تیم‌ها در والیبال پیشرفت کردند و شیوه نمایش آنها در مسیر درستی قرار گرفته است. دیگر خبری از اشتباهات سطحی نیست و بحرین هم از این قائده مستثنی نمانده و والیبال خوبی را برابر تیم ما ارائه دادند.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: بازیکنان زیر ۱۸ سال در مقطع سنی‌ای قرار دارند که کنترل کردن کامل هیجانات آنها در جریان مسابقه دشوار است. این دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران بود و قطعا در ادامه بهتر خواهیم شد. البته در دیدار امروز نیز به تدریج کنترل رقابت را در دست گرفتیم و درنهایت از عملکرد بازیکنان رضایت داریم.

قائمی در خصوص اهمیت نتیجه در دیدار‌های تدارکاتی گفت: در مسابقات تدارکاتی بیشتر به‌دنبال این هستیم تا بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گیرند و محک بخورند. برد و باخت در این دیدار‌ها مهم نیست و همین‌که خروجی لازم را به‌دست آوریم و با شرایط خوب مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را آغاز کنیم کفایت می‌کند.


12076431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پسران هندبال ایران در اولین دیدارشان در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان برابر کره جنوبی شکست خوردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی بسکتبال جوانان ایران از صعود به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۵ سوئیس بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حرکت‌های فرهنگی و خودجوش مردم کلاردشت با برپایی نمایشگاه‌های جوانمردی، تماشاگران وبازدید کنندگان فراوانی را با سیاست‌های ابلاغی نظام جمهوری اسلامی ایران در بازسازی شادابی و نشاط همگانی همسو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان پاراوزنه‌برداری در پارالمپیک پاریس، مدال طلایش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به پاریس جهت حضور در پارالمپیک ٢٠٢٤، با رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی دیدار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جودوکار کشورمان با شکست مقابل حریفی از مولداوی از رسیدن به رده بندی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سعید اسماعیلی دارنده مدال طلا و علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره المپیک پاریس، در پتروشیمی پارس استخدام شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» لیونل مسی و نیمار پیامی ویدیویی را برای لوئیس سوارز در شب خداحافظی او از بازی های ملی ارسال کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی پوش مدال آور کشورمان در پارالمپیک پاریس گفت: خیلی خوشحالم از اینکه در اولین تجربه ام در پارالمپیک توانستم مدال برنز را کسب کنم
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی پاراکانو کشورمان گفت: پیش‌بینی‌مان از رقابت حسین‌پور مدال برنز بود، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و بهانه‌ای نداریم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است