بازار 11:40 - 12 آبان 1399

معرفی سوله تاپ و خرید و فروش ، رهن و اجاره املاک صنعتی

معرفی املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

املاک صنعتی فتح واقع در بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) یکی از قدیمی‌ترین و شاخص‌ترین کانون‌های صنعتی تهران با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاورین مجرب و پرتلاش و همچنین سایت اختصاصی و فایلینگ تخصصی در محیطی مجهز، مدرن و آرام درزمینهٔ معاملات املاک صنعتی از قبیل اجاره سوله و خرید سوله و همچنین کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک و انواع انبارها با ابعاد و کاربری‌های گوناگون اقدام به فعالیت نموده و با جدیدترین متدهای بازاریابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه مراحل معاملات ملکی را از مرحله کارشناسی و ارزیابی ملک، بررسی و کارشناسی اسناد و مدارک و مسائل حقوقی، معرفی و بازدید به متقاضیان، هماهنگی لازمه در برگزاری جلسات و مذاکرات و درنهایت تنظیم قرارداد رسمی و صدور کد ره‌گیری مطابق با قوانین و ضوابط و مقررات اتحادیه صنف مشاورین املاک را انجام داده و همواره قانونمندی، شفاف‌سازی و رضایتمندی متعاملین را سرلوحه کار خود قرارداده است.

اجاره سوله

از ویژگی‌های املاک صنعتی فتح ارائه مشاوره تخصصی به کلیه مراجعین اعم از مالکین و متقاضیان هست که توسط کارشناسان فنی و حقوقی به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرارداده تا متعاملین با آگاهی کامل نسبت به انجام معامله اقدام نمایند. از دیگر خدمات این مجموعه معرفی ملک متناسب با هر نوع سلیقه و نیاز و بودجه متقاضی است که تحقق این مهم به‌واسطه در اختیار داشتن بانک بزرگ اطلاعاتی ثبت فایل اختصاصی با بیش از 15000 فایل و همچنین درک صحیح از خواسته متقاضیان هست. بدیهی است اهتمام ورزیدن و توجه به این امر باعث دستیابی مشتریان به ملک دلخواه در اسرع وقت می‌گردد.

دست آوردهای املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

از دیگر افتخارات موسسه و املاک صنعتی فتح (سوله تاپ) در راستای سیاست حمایت از تولید و کالای ایرانی و اشتغال‌زایی که موجب مباهات این مجموعه است، سهمی است که در زنجیره عوامل تولیدی و صنعتی، به‌عنوان حلقه اتصال و پیوند صنعتگران و کارآفرینان با صاحبان املاک مناسب و مستعد دارد. این نقش ناچیز ولی مؤثر موجب گردیده تا بسیاری از فعالین اقتصادی به سهولت مکان مناسب و دلخواه خود را یافته و به امر مهم و حیاتی تولید مشغول و با ایجاد فرصت‌های شغلی چرخ اقتصاد مملکت را به گردش درآورند.

مجموعه املاک فتح نه‌تنها در حوزه املاک صنعتی بلکه جهت ارائه خدمات ملکی به صاحبان کالا و بازرگانان فعالیت داشته و با در اختیار داشتن آمار بسیاری از سالن‌ها و سوله‌های مناسب، امور انبارداری، نگهداری و پخش انواع کالا در بخش های بازرگانی و خدماتی نیز فعال بوده و ضمن شناسایی املاک مناسب قادر به معرفی و تهیه انواع انبارها با متراژ و مشخصات مختلف ، مناسب فعالیت‌های بازرگانی ازجمله انبارهای صنعتی، نگهداری کالا، انبارهای پخش کالا، فروشگاه و نمایشگاه‌های لوازم‌خانگی، مبلمان، خودرو و نمایندگی‌های گوناگون هست.

به‌منظور سهولت در دسترسی متقاضیان به اطلاعات ملکی با مراجعه به سایت اختصاصی سوله تاپ به آدرس الکترونیکی https://soletop.ir می‌توان مشخصات ملک دلخواه را در بیش از یک‌صد منطقه و شهرک صنعتی انتخاب و با هماهنگی کارشناسان و مشاوران اقدام به انجام معامله نمود. املاک صنعتی فتح با امکانات وسیع در کلیه مناطق و شهرک‌های صنعتی استان تهران و استان‌های هم‌جوار همچون قم-البرز-قزوین-مرکزی و سمنان آماده خدمت‌رسانی به عموم متقاضیان هست.

خرید سوله

وب‌سایت سوله تاپ با مجموعه کاملی از انواع کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، انبارها، زمین‌ها و اماکن تجاری واداری در مناطقی همچون جاده قدیم و مخصوص کرج، چهار دانگِ، گرم‌دره، شهر قدس، کرج، شهریار، بهارستان، گلگون، هشتگرد، صفادشت، نظرآباد، اشتهارد، پرند، نصیرآباد، شمس‌آباد، اتحاد، عباس‌آباد، خوارزمی، پایتخت، شنزار، ایوانکی، مامونیه، کاوه و ده‌ها منطقه صنعتی پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز هست.

شعبه‌ها و نمایندگی‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

یکی از دلایل و ویژگی‌های ممتاز سوله تاپ در راستای رفع نیازهای متقاضیان در چرخه صنعت دارا بودن شعبه‌ها و نمایندگی‌های متعلق به مجموعه‌ی املاک صنعتی فتح می‌باشد که از نمونه‌های آن علاوه براستان تهران در شهرهای تبریز و ارومیه و مشهد و یزد اشاره کرد که این خود بر قابلیت‌های معرفی ملک صنعتی در سوله تاپ در محیطی کارشناسی محور می‌افزاید و سبب رضایتمندی متقاضیان و مشتریان محترم خواهد شد.

طرق و روش‌های تماس و اخذ مشاوره با مجموعه املاک صنعتی فتح (سوله تاپ) : 

۱-مراجعه حضوری: کیلومتر ۸ جاده مخصوص (لشگری)- جنب تام ایران‌خودرو- موسسه و املاک صنعتی فتح

۲-مراجعه غیر حضوری و اینترنتی : وبسایت سوله تاپ https://soletop.ir

۳-تماس تلفنی با شماره‌های ذیل:۰۲۱۴۸۲۰۰ - ۰۹۲۰۲۰۲۰۴۴۴

 


10790917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است