ورزشی 14:53 - 09 فروردین 1402
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نقد عملکرد تیم ملی بعد از دو بازی کار درستی نیست.

حسینی: نقد تیم ملی بعد از ۲ بازی کار درستی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به وقفه تعطیلات نوروز سعی کردیم برنامه کوتاه مدت داشته باشیم. ۸روز وقت داشتیم. تمرینات و بازی دوستانه خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم فردا شرایط بدنی بچه‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانند بازی قوی ارائه بدهند.

وی افزود: رقیب ما یکی از بهترین تیم‌های ایران است. با تغییراتی که داشتند انگیزه جدیدی دارند. یکی از دشوارترین بازی‌های فصل ما خواهد بود. انیدوارم بچه‌های ما بازی قوی و آبرومندانه انجام بدهند و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

حسینی در خصوص وضعیت تیم پیکان و سامان فلاح، گفت: بعد از تعطیلات سعی کردیم تمرینات خوب و فشرده‌ای داشته باشیم. برای سامان متاسفانه اتفاق خیلی بدی افتاد. از جهتی خیلی هم شانس آورد که بدتر از این نشد. اتفاقی که افتاد خیلی سنگین و تصادف خیلی بدی بود. خداراشکر جراحت به گونه‌ای نیست که بیشتر از این آسیب ببیند. فکر می‌کنم طی سه چهار هفته آینده برگردد.

سرمربی پیکان در خصوص وضعیت تیم ملی با حضور امیر قلعه‌نویی و انتقاداتی که مطرح شده، عنوان کرد: من به عنوان یک مربی حرفه‌ای حق ندارم در مورد تیم دیگری حرف بزنم. خود آن تیم مربی دارد و او باید صحبت کند. به تیم نزدیک است و از جزئیات خبر دارد. ما مربی هستیم و باید این نکته را لحاظ کنیم. مروم و کارشناسان حق دارند در مورد تیم ملی صحبت کنند اما چون ما مربی هستیم و شرایط را درک می‌کنیم بهتر است صحبتی نکنیم.

وی افزود: اما باید بدانیم با تغییراتی که اتفاق افتاده باید وقت بدهیم. بلافاصله بعد از ۲بازی اگر بخواهیم نقد کنیم و سریع بخواهیم نتیجه گیری کنیم که این کار اشتباه یا درست است، کار درستی نیست. با توجه به مربی با تجربه‌ای که تیم ملی دارد و سال‌ها در سطح بالا کار می‌کند، باید اجازه بدهیم برنامه‌ها را تا جام ملت‌های آسیا جلو ببرند. قلعه نویی هم آدم با تجربه‌ای است. سریع سعی نکنیم با نقدهای‌مان تیم را وارد حاشیه کنیم. اجازه بدیهم کارشان را انجام بدهند تا اتفاقات بهتری برای فوتبال ملی ما بیفتد.

ادامه دارد...


11850946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است