بازار 16:41 - 26 تیر 1400

بهترین شرکت نصب دوربین های مداربسته

حفاظت از دارایی های مختلف و همچنین نظارت آنلاین بر فضاهای کاری یک موضوع بسیار مهم در محیط های کاری و اداری به حساب می آید. حتی در فضاهای مسکونی شهرهای امروز نیز از تجهیزات نظارتی مانند دوربین مدار بسته و نصب دزدگیر برای حفاظت از دارایی ها و اموال شخصی و عمومی به شکل گسترده ای استفاده می شود. اما سوال اصلی این است که برای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان باید به چه شکل اقدام کنیم که متحمل ضرر و زیان های بیهوده مالی و زمانی نشویم؟ بهتر است خودمان اقدام به خرید دوربین مداربسته کنیم و سپس برای نصب آن اقدام کنیم یا اینکه بهتر است کل پروسه خرید تا نصب و پشتیبانی دوربین های مدار بسته را به شرکت های معتبر واگذار کنیم؟  در این مقاله به نکاتی در خصوص نصب دوربین های مدار بسته و همچنین معرفی بهترین شرکت نصب دوربین های مدار بسته می پردازیم. همچنین اگر قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته را دارید پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیز با شماره تلفن های  (02167958) تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان شرکت مهر تجارت بهره مند شوید. 

بهترین روش نصب دوربین های مداربسته

بهترین راه این است که از همان شرکتی که اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده اید خدمات نصب را نیز دریافت کنید. این موضوع باعث می شود که شرکت مورد نظر شما پشتیبانی خدمات نصب را نیز برعهده بگیرد و همین یکپارچه بودن خدمات باعث می شود که شما خدمات بهتری دریافت کنید. 

شرکت مهر تجارت  از جمله شرکتهایی است که بصورت یکپارچه خدمات واردات، مشاوره ، فروش و نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات آنرا انجام می دهد.  مزیت یکپارچه بودن خدمات از مشاوره و خرید دوربین مدار بسته تا نصب و پشتیبانی زمانی مشخص می شود که مشتری برای خرید  دوربین مداربسته به شرکت مراجعه می کند، شرکت در این مرحله براساس مشاوره که با مشتری انجام داده بهترین نوع دوربین مداربسته را به مشتری معرفی می کند و بعد از خرید با استفاده از نصاب های باتجربه که از  سوی اتحادیه دوربین های مداربسته تأیید شده اند اقدام به نصب دوربین های مشتری می کند. 

ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته با متخصصین این حوزه باعث می شود که دوربین های شما در مکانی مناسب و بر اساس استاندارد های روز نصب شوند. این موضوع باعث می شود که هزینه های شما نیز کاهش یابد چرا که در صورت مکان یابی نا درست ممکن است نقاط کور محیطی که دوربین نصب می شود افزایش یافته و شما مجبور به نصب تعداد بیشتری دوربین در محل خواهید بود. همچنین بعد از نصب دوربین ها نیز شما می توانید در صورت بروز مشکل از خدمات پشتیبانی شرکت مهر تجارت نیز بهره مند شوید. 

متأسفانه شرکت هایی در این زمینه وجود دارند که جواز معتبری برای کسب و کار فروش و نصب دوربین های مدار بسته ندارند که در صورت چنین وضعیتی علاوه براینکه ممکن است تجهیزاتی بی کیفیت و با قیمت بیشتر به مشتری عرضه کنند از نصاب هایی استفاده می کنند که دارای تخصص کافی نیستند و همین موضوع هزینه های مالی و زمانی زیادی به شما تحمیل می کند. وقتی استانداردهای ضروری برای نصب دوربین مداربسته رعایت نمی شود، دوربین مداربسته و تجهیزات آن بعد از مدت کوتاهی دچار نقض فنی مانند اتصالی، نویز و خرابی های بی مورد می شود. 

بهترین شرکت نصب دوربین مدار بسته

با توجه به توضیحات بالا کاملا مشخص است که بهترین روش برای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان اقدام از طریق شرکت های معتبر و فعال در این صنعت است تا هم بهترین دوربین مدار بسته را به شما عرضه کند و هم از خدمات با کیفیت فنی نصب دوربین مداربسته و پشتیبانی این شرکت ها نیز بهره مند شوید. در ادامه چند شاخصه مهم برای تعریف بهترین شرکت نصب دوربین مدار بسته را برای شما ذکر می کنیم. 

  • رزومه و سابقه کار خوبی داشته باشد: داشتن سابقه کار و انجام موفق پروژه‌هایی در گذشته قطعا یکی از ویژگی‌های خوب این شرکت‌ها هستند.
  • داشتن تیمی از افراد مجرب و کارآزموده: یکی از سرمایه‌های شرکت‌های موفق داشتن نیروی انسانی متهد و کار بلد است. این ویژگی برای شرکت نصب دوربین مداربسته هم صادق است.
  • به منافع مشتری احترام بگذارد: به عبارتی دقیق تر تنها به فکر فروش دوربین به مشتری و افزایش سود شرکت به تنهایی نباشد. 
  • مشاوره صحیح و مناسب: پیدا کردن نیاز مشتری و دادن مشاوره درست و مناسب که بیشترین بهره‌وری را برای مشتری ایجاد شود.
  • نصب درست و اصولی: کار نصب را استاندارد و اصولی انجام بدهند.
  • خدمات پس از نصب: در بعضی ار مواقع پیش می‌آید که ممکن است کارفرما بعد از نصب دوربین به مشکل برخورد کند و یا سیستم به درستی کار نکند. یکی از ویژگی‌های شرکت‌های خوب دادن خدمات پس از نصب مناسب است. یک شرکت خوب قطعا خدمات فروش و پس از فروش فوق العاده‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

نصب دوربین مدار بسته

با توجه به وجود نیازهای متفاوت در حوزه سیستم‌های امنیتی حفاظتی شرکت مهر تجارت برای بودجه‌های مختلف پکیج های متفاوتی به مشتریان ارائه می کند تا از این طریق مشتری بهتر بتواند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کند. 

پکیج طلایی:

این پکیج‌ها که برند هایک ویژن می‌باشد پکیج‌های فوق حرفه‌ای شرکت نیز به جساب می آیند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت پنج ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج‌ها از دو عدد دوربین مدار بسته تا ۱۶ عدد متفاوت است  و شما بنا به نیاز خود می‌توانید یکی ازاین  پکیج‌ها را تهیه کنید.

پکیج نقره‌ای:

این پکیج کاملا اقتصادی است و با توجه به اینکه دو سال ضمانت مشمول آن می‌شود قیمت کاملا اقتصادی‌ای برای واحد های تجاری متوسط و کوچک  دارد، برند این پکیج  از برندهای هایک ویژن و تی وی تی تشکیل شده و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت‌های متفاوتی برای آن محاسبه می شود. 

نکته پایانی در خصوص خرید و نصب دوربین های مدار بسته 

اگر قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته را دارید به شما پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیز از مشاوره رایگان متخصصان شرکت مهر تجارت بهره مند شوید تا بتوانید با دیدی باز اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید. شما کافیست با شماره 02167958 تماس بگیرید و با ارتباط با واحد فروش شرکت مهر تجارت از مشاوره تخصصی این شرکت بهره مند شوید. همچنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس  (www.hiktejarat.com) از خدمات و محصولات متنوع این شرکت دیدن کنید. 

 


11151326
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است