ورزشی 18:40 - 12 مهر 1402
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما چنین توانی نداریم که بازیکنان 12-13 ماه در مسابقات حضور داشته باشند.

پورموسوی: تمام شدن لیگ برتر در مرداد سال آینده مصیبت جدیدی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان تهران در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: می‌خواهم تشکر کنم از همه پیشکسوتان، مربیان و هواداران فوتبال استقلال خوزستان که با وجود اینکه خوب نتیجه نگرفتیم از تیم ما حمایت کردند. واقعا همین انتظار را داشتیم. با توجه به مشکلاتی که در فصل بود پیش بینی می‌کردیم که به مشکل برمی خوریم.  باشگاه استقلال هم بیش از این نمی توانست صبوری کند و باید تیمی جمع می‌کردیم که متشکل از بازیکنان جوانی که در آکادمی بازی می‌کنند و امیدوار باشیم این بازیکنان در لیگ برتر حمایت شوند.

وی افزود: متاسفانه برخی بازیکنان ما هنوز در فضای لیگ یک بودند و نتوانستند عملکرد خوب فصل گذشته شان را در لیگ برتر به نمایش بگذارند. قطعا به این بازیکنان امیدواریم و نیاز به صبوری داریم که با فضای لیگ برتر کنار بیایند. تنها دغدغه ما مصدومانی است که هنوز آماده بازی نشده‌اند. کادرپزشکی ما با وجود تلاشی که دارند هنوز مصدومان را به ما اضافه نکرده. امیدوارم در تعطیلات لیگی که در پیش داریم این بازیکنان برای بازی آماده شوند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه وضعیت رضا دهقانی و اینکه از تیم کنار گذاشته شده است یا نه گفت: بعد از بازی با استقلال نامه‌ای به باشگاه زدم و گفتم از عملکرد فنی دهقانی راضی نیستم و او را در اختیار باشگاه قرار دادم. منتظر هستیم که کمیته انضباطی باشگاه به چه جمع بندی در موردش می‌رسند او از نظر فنی مورد تایید من نیست.

پورموسوی در مورد تعطیلی دوباره لیگ و اینکه همان منتقدان کی‌روش که امروز بر سر کار حضور دارند مثل او مدام لیگ را تعطیل می‌کنند، گفت: متاسفانه لیگ ما فرسایشی شده است. اگر آنطور که سهیل مهدی گفته لیگ در مرداد سال آینده تمام شود مصیبت جدیدی خواهد بود. چون برخی باشگاه‌ها از جمله باشگاه ما چنین توانی ندارد که 12-13 ماه در مسابقات حضور داشته باشند، تمرین و بازی کنند و آنقدر ظرفیت و توان نداریم. اعتقاد ما این است اگر لیگ قرار است تعطیل شود باید همه بازی ها تعطیل شود نه اینکه ما هفته هفتم را می‌خواهیم شروع کنیم و برخی باشگاه ها هنوز در هفته چهارم هستند. واقعا این موضوع تمرکز همه را بهم می‌زند و به مشکل می‌خوریم. امیدواریم برنامه ریزی دقیق تری انجام شود چون خواندیم که از 26 مهر تا 5 آبان دو سه بازی می‌توانند برگزار کنند. اگر بازی های عقب افتاده در این زمان انجام شود فکر کنم کمی مشکل حل شود.

پایان پیام/


11998133
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وینگر ویاررئال همچنان آرزوی انتقال به بارسلونا را دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر تنیس‌باز ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات ژاپن قابل نماینده کشور میزبان پیروز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم السد قطر در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با النصر عربستان امشب به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه شهدای قدس می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی در پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان گفت: با همکاری شهرداری و آموزش پرورش برنامه‌های زیادی در جهت توسعه ورزش همگانی داریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده تا زمانی که حسینی مصاحبه خود در خصوص گلر بوسنیایی را تکذیب نکند، حق حضور در تمرینات را ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است