گوناگون 09:40 - 12 آذر 1402

به گزارش  صراط به نقل از مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۴۱ قرار گرفته وضعیت هوا نارنجی و کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است.

 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۴۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۴۶ قرار داشت و کیفیت هوا ناسالم بود.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۷۹ روز هوای قابل قبول، ۶۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۷ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۰ روز هوای قابل قبول، ۱۰۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.


12012136
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» جنایت جنگی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه یک ساله شد و هیچ نهاد بین المللی با رژیم صهیونیستی برخوردی نکرد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» پانزی نوعی کلاهبرداری به شمار می رود که از سیستم های جذب سرمایه گذاری چندسطحی استفاده می کند و هیچگونه فعالیت اقتصادی واقعی پشت این بروکرها نیست.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 50 هزار و 186 تومان و حواله دلار نیز به 48هزار و 302تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» طی 23 حراج سکه در مرکز مبادله، در مجموع 374 هزار و 294 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مشتریان گرانقدر بانک سپه می توانند برای وکالتی نمودن حساب های خود و شرکت در طرح عرضه خودروهای وارداتی فروش فوق العاده مهر 1403 به صورت غیرحضوری از طریق Vbank.banksepah.ir اقدام کنند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امکان سرمایه گذاری در نخستین صندوق انرژی ایران با نماد «سینرژی» فراهم شد. این صندوق با خرید گواهی های نفت، برق و گاز یک فرصت استثنایی برای کسانی است که به کسب بازدهی از حامل های انرژی متناسب با وضعیت بازارهای جهانی و نرخ ارز علاقه مند هستند...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ارتش رژیم صهیونیستی از 4محور و با 4 لشگر کامل در جنوب لبنان برای ورود به خاک این کشور درحال جنگیدن است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تا 30 مهرماه با وکالتی کردن حساب خود در بانک صادرات ایران، در طرح جدید عرضه عمومی خودروهای وارداتی ثبت نام کنید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» پزشک نماها در تمام دنیا فعالیت دارند و آسیب های ناشی از این فعالیت سودجویانه و شایعات بی اساس و گاهی مرگبار آنها در جامعه و بویژه در فضای مجازی بسیار متنوع است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» از ساعت 12 امروز حراج شمش طلا در مرکز مبادله آغاز می شود؛ فردا نیز متقاضیان خرید سکه های خراحی می توانند در حراح سکه این مرکز شرکت کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است