ورزشی 09:01 - 01 مرداد 1403
سرپرست تیم فوتبال هوادار در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در دو روز آینده مشخص می‌شود

علی طهماسبی در خصوص جلسه هماهنگی تأیید ورزشگاه‌های تیم‌های هوادار و چادرملو اظهار داشت: خدا را شکر جلسه خوبی بود، مهدی محمدنبی و هدایت ممبینی (نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال) مال همکاری را با ما داشتند قرار بر این شد در ورزشگاه دستگردی بازی‌های خود را برگزار کنیم و در دیدار‌هایی که با تیم‌های پرطرفدار بازی داریم یک ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم.

او در خصوص وضعیت ورزشگاه شهر قدس گفت: یکی، دو جلسه با مسئولان این ورزشگاه جلسه برگزار کردیم و قرار بود این ورزشگاه بازسازی شود تا آماده برگزاری مسابقات شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و هیچ اتفاقی نیافتاده است.

سرپرست تیم هوادار در پاسخ به این سوال که در سال‌های اخیر این باشگاه برای میزبانی از تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه بوده است، گفت: ما توانستیم چالش‌ها را مدیریت کنیم و شورای تأمین استان هم با ما کمال همکاری را داشت و به این صورت بود که ما لیستی از مهمانان ویژه در اختیار این عزیزان قرار می‌دادیم و آنها هم اجازه حضور مهمانان در ورزشگاه را صادر می‌کردند. فکر می‌کنیم بیش از حد روی این موضوع حساسیت ایجاد شده است و می‌شود در طول فصل حداقل این دو تیم یک بازی را بدون هواداران خود برگزار کنند!

او تصریح کرد: باید زیر ساخت‌ها وجود داشته باشد تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. شهر تهران کمبود ورزشگاه دارد و استقلال و پرسپولیس هم بیشتر دیدار‌های خود را باید در ورزشگاه تختی برگزار کنند.

طهماسبی در خصوص آخرین وضعیت تیم هوادار گفت: ما سال گذشته به عنوان اولین تیم تمرینات خود را آغاز کردیم و امسال متأسفانه آخرین تیم هستیم. ۴، ۵ تیم بالای جدول خرید‌های خوبی کردند و وضعیت بازار نقل و انتقالات آشفته است. بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه را مصوب کرده‌ایم و طی دو روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

او در خصوص جریمه ۲۰ درصدی اعضای تیم بابت نتایج سال گذشته گفت: این موضوع صحت ندارد.


12075171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای حضور در این تیم نخواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اردوی تیم ملی اسکیت سرعت جهت حضور در رقابت‌های جهانی از روز شنبه در محل آکادمی ملی اسکیت آغاز می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع مراکشی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرینات سرخپوشان حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه هامبورگ از جدایی مهدی مهدوی‌کیا از سمت مربی جوانان این باشگاه بعد از ۹ سال خبر داد. ‏
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن نخست، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر پونته ودرا اسپانیا آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی ویژه ورزشکاران با هوش میانه از وی برای سفر به ایران دعوت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهلا بهروزی راد پس از پایان پیکار‌های پاراکانوی ۲۰۰ متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL۳ در پارالمپیک پاریس گفت: در دور مقدماتی با حریفان اصلی خودم از اسپانیا، فرانسه و انگلیس رقابت داشتم که خوشبختانه توانستم به نیمه نهایی راه یابم و امیدوارم روز یکشنبه د...
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پاریس دیدار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ترکیب تیم ملی ووشو ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده پرتاب نیزه کشورمان در پارالمپیک گفت: از پرتابهایم راضی نبودم. پرتاب‌های متوسطی داشتم و نتوانستم به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است