بازار 11:12 - 03 بهمن 1399
پارسی نیوز سررسید 1400

سررسید 1400

خرید سررسید 1400 یک ایده فوق‌العاده برای ست هدیه تبلیغاتی است. به عنوان یک برند تجاری و یا شرکت می‌توانید یک ست هدیه مدیریتی را با نشان تجاری خود به همکاران و یا مشتریان خود هدیه دهید. سررسیدها یکی از مهم‌ترین آیتم‌های موجود در یک ست هدیه هستند. پس باید دارای جنس مرغوب و باکیفیت، ظاهری شکیل و همچنین مقاومت بالا باشند. به نظر می‌رسد سررسید با جلد چرم طبیعی بهترین گزینه برای حضور در یک ست مدیریتی باشد!

علاوه بر جنس جلد، سبک طراحی و چاپ، اندازه سررسید نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. سررسیدهای کلاسیک و اروپایی دارای تفاوت‌هایی در قطع نسبت به یک‌دیگر هستند. اگر می‌خواهید یک ست هدیه مدیریتی خاص هدیه دهید، می‌توانید نشان تجاری خود را بر روی آن چاپ کنید؛ این اقدام به هدیه شما هویت و ارزش بیشتری خواهد بخشید. سررسید 1400 یک هدیه تبلیغاتی مناسب است زیرا:

  • کم هزینه است.
  • برای اغلب افراد یک ابزار کاربردی است.
  • دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است.

 

خرید سررسید 1400 برای ست مدیریتی تبلیغاتی

می‌خواهید یک ست هدیه مدیریتی نفیس هدیه دهید اما نمی‌دانید چه ستی و با چه ویژگی‌هایی خریداری کنید؟ در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با در نظر داشتن چند فاکتور بسیار مهم، یک هدیه شیک و لاکچری برای دوستان و عزیزان خود خریداری کنید! ست هدیه مدیریتی چیست؟ ست‌های هدیه که با نام ست هدیه تبلیغاتی نیز شناخته می‌شوند یک مجموعه کاربردی و شیک هستند که می‌توان آن‌ها را به صورت هدیه برای مسئولان ارشد یک شرکت، کارمندان و یا حتی افراد عادی خریداری کرد.

در یک ست هدیه مدیریتی آیتم‌های مختلفی وجود دارد که بسته به سلیقه شما این آیتم‌ها می‌توانند کم یا زیاد شوند. کیف پول، جاکارتی، جاسوییچی، خودکار و ... از محبوب‌ترین آیتم‌های موجود در یک ست مدیریتی هستند. اگر می‌خواهید یک ست هدیه مدیریتی خریداری کنید، سررسید یا سالنامه را فراموش نکنید! یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌هایی که باید در هر ست مدیریتی حضور داشته باشد، یک سررسید و یا سالنامه است. نظرتان راجع‌به هدیه دادن سررسید 1400 در یک ست هدیه چیست؟!

خرید سررسید لاکچری 1400

سررسیدها دارای انواع مختلف و کاربردهای متفاوت هستند؛ اما در نهایت هدف از استفاده آن‌ها چیزی نیست جز نظم دادن به امور روزانه و برنامه ریزی برای ملاقات‌های کاری. اگر می‌خواهید یک ست هدیه مدیریتی هدیه دهید بیش از هر چیزی باید به کاربردی بودن آیتم‌های موجود در این ست فکر کنید. سررسیدها ابزاری هستند که هدیه دادن آن به هر فردی، از داشن آموزان گرفته تا مسئولان ارشد و مدیران، کاربردی خواهد بود.

آیا راهنمای خرید سررسید ماهور ویژه 1400 را می‌دانید؟ اگر بخواهید برای خودتان یک سررسید بخرید تا بتوانید رویدادهای مهم هر روز را در سررسیدتان یادداشت کنید، شاید چندان کار سختی نباشد. اما خرید سررسید اختصاصی برای هدیه دادن به یک فرد خاص حتما نیاز به راهنمایی دارد! سررسیدها از نظر جنس جلد، کیفیت چاپ و یا نوع کاغذهای آن دارای انواع مختلفی هستند و همین تنوع ممکن است انتخاب را برایتان سخت کند. اما اگر به خرید سررسید 1400 فکر می‌کنید تا انتها با ما همراه باشید؛ شما را برای خرید سررسید و سالنامه کاربردی‌تر راهنمایی می‌کنیم.

سررسید اروپایی بخریم یا کلاسیک؟

گذشته از دسته بندی انواع سررسیدهای موجود در بازار از نظر جنس جلد، چگونگی نمایش روزها در تقویم و یا کیفیت چاپ، سررسیدها را می‌توان از نظر نوع ساخت به دو دسته کلی سررسیدهای کلاسیک و سررسید اروپایی تقسیم‌بندی کرد. اغلب سررسیدهای موجود در بازار که در قطع‌های متفاوت به چاپ رسیده‌اند از نوع سررسیدهای کلاسیکی هستند که در اکثر ست‌های هدیه نیز به چشم می‌خورند.

اما شما برای سررسید 1400 می‌توانید یک سررسید اروپایی بخرید؛ سررسیدهایی که ایده آن برای اروپایی‌ها است و سپس تولیدکنندگان داخلی نیز آن‌ها را طراحی و چاپ کرده‌اند. سررسید اروپایی به دلیل قطع متفاوتی که نسبت به دیگر سایزهای سررسید موجود در بازار دارد، میان افراد محبوب شده است. گذشته از خوش‌دست بودن و سایز مناسب، جلدهای مقاوم‌تری نیز دارند. جلد سررسید اروپایی بسته به سلیقه شما می‌تواند چرم طبیعی باشد و یا حتی چرم مصنوعی.

چرم طبیعی یا سلفون؟ از خرید سررسید لاکچری تا سررسید ارزان

یکی از نکات مهم حین انتخاب یک سررسید برای ست هدیه مدیریتی، توجه به جنس جلد آن است. چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور، ترمو و سلفون از انواع جنس جلد سررسید هستند. در این میان سررسیدهایی با جلد چرم طبیعی جزو سررسیدهای لاکچری و گران قیمت به شمار می‌روند. اگر می‌خواهید یک ست نفیس هدیه دهید بی‌شک باید این متریال را انتخاب کنید!

اما با هزینه‌های کم‌تر نیز می‌توانید یک ست هدیه خاص بچینید. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت چرم طبیعی بپردازید، می‌توانید از چرم‌های مصنوعی باکیفیت نیز استفاده کنید. استفاده از چرم مصنوعی برای سررسید هزینه‌ها را کاهش می‌دهد اما چیزی از ارزش ست هدیه مدیریتی شما کم نمی‌کند چراکه چرم مصنوعی قابلیت رنگ آمیزی داشته و می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که به راحتی با دیگر آیتم‌های موجود در ست هدیه‌تان همخوانی داشته باشد.

سفارش سررسید اختصاصی با نشان تجاری

سررسیدها ایده مناسبی هستند که حتی صاحبان یک شرکت می‌توانند آن را به عنوان هدیه برای شرکت‌های همکار خود سفارش دهند! در این صورت می‌توانید سررسید 1400 را به صورت اختصاصی و با نشان تجاری که می‌خواهید سفارش دهید. قطعا مشتریان و یا همکاران شما از گرفتن یک ست هدیه مدیریتی که نام و نشان تجاری برند شما بر روی آن چاپ شده است استقبال می‌کنند.

حضور یک سررسید با نشان تجاری اختصاصی در یک ست هدیه تبلیغاتی، هویت و ارزش بیشتری به هدیه شما می‌بخشد. بنابراین می‌توانید به جای اینکه یک سررسید معمولی از بازار خریداری کنید، به یک گروه تولیدی سررسید سفارش دهید تا سررسیدی که می‌خواهید را متناسب با ست هدیه شما و همچنین لوگوی اختصاصیتان چاپ کنند.

چرا سررسید 1400 یک ایده تبلیغاتی اثرگذار است؟

اگر کمی فکر کنید متوجه خواهید شد که ایده‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها به عنوان ایده هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؛ اما چرا خرید سررسید و سالنامه؟ به دلایل زیر هزینه‌ای که بابت این هدیه تبلیغاتی می‌کنید هدر نمی‌رود و چندین برابر آن به جیبتان بر می‌گردد!

  • کم هزینه و در دسترس است؛ خرید یک هدیه تبلیغاتی اران، یک بازاریابی قدرتمند است!
  • امکان حک کردن لوگو و نام تجاری بر روی آن به راحتی وجود دارد.
  • برای تمامی افراد کاربردی است؛ دیگر دغدغه این را نخواهید داشت که ممکن است هدیه شما توسط فرد مقابل اصلا استفاده نشود.
  • برای مدت زمان طولانی‌تری توسط فرد استفاده می‌شود؛ با خرید سررسید برای هدیه تبلیغاتی یک بار برای آن هزینه کرده‌اید اما هدیه و نشان تجاری شما تمام طول سال همراه آن‌ها خواهد بود!

عنوان:

سررسید 1400؛ مهم‌ترین آیتم‌ ست هدیه تبلیغاتی!

توضیحات متا:

برای خرید سررسید 1400 و هدیه دادن آن به همکاران و یا مشتریان خود می‌توانید سررسیدی با طرح و لوگوی اختصاصی خودتان را سفارش دهید.

 


10915241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» این روزها، گوشی‌های هوشمند به یکی از ابزارهای اساسی برای ارتباطات، تفریح و کسب درآمد تبدیل شده‌اند. از طریق این دستگاه‌های هوشمند، امکانات بی‌شماری برای کسب درآمد وجود دارد که بسیاری از افراد به طور موفق از آنها استفاده می‌کنند. از پرداخت‌های م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است