بازار 18:00 - 20 مهر 1399

سواحل شهر آنتالیا

شهر آنتالیا در حال امروز به موجب پیشرفت های چشمگیری که داشته، به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است. شهر آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری بی شماری است . این شهر که در حقیقت پایتخت کشور ترکیه است دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری است که توجه اکثر مردم را به خود جلب می کند. از جاذبه های این شهر می توان به مساجد، کلیساها، سواحل و موزه های آن اشاره کرد.

سواحل آنتالیا از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشند. از جمله مهم ترین این ساحل ها می  توان به سواحل لارا و ساحل چیرالیو ساحل کنی آلتی اشاره کرد که از زیباترین سواحل آنتالیا به شمار می رود.

ساحل چیرالی

ساحل چیرالی یک از سواحل آنتالیا است که با نام اولیمپوس نیز شناخته می شود، از این ساحل،  بقایای شهر باستانی لیکیان، ایرالی مشاهده می شود. ساحل چیرالی، ساحل ماسه ای سفید با آب زلال است. علاوه بر این ها هتل ها و مهمان سراهای این منطقه می توانند امکانات خوبی را برای یک تفریح و استراحت چند روزه با آرامش برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند.

ساحل کنیاآلتی

ساحل کنیاآلتی که بین کوه ها و صخره های بی داغلاری واقع شده است از دیگر سواحل محبوب آنتالیا است که مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. ساحل کنیالیتی در قسمت غربی آنتالیا واقع شده  و مردم بومی این ساحل را با عنوان پلاژ کنیالتی  می شناسند. این ساحل از امکانات زیادی جهت رفاه و تفریح گردشگران در این منطقه برخوردار است که از میان آن ها می توان به  امکانات تفریحی، فضای کافی برای تفریح و بازی های آبی،  حمام آفتاب و تعداد زیادی رستوران و کافه  اشاره کرد. از دیگر جاذبه های این ساحل می توان به ماکتی اشاره کرد که از شهر ترکیه ساخته شده است و این سازه مینیاتوری مهم ترین بناهای تاریخی را با اندازه های ۲۵ برابر کوچک تر به نمایش گذاشته است.

ساحل فازلیس

ساحل فازلیس از دیگر سواحل محبوب در ترکیه و آنتالیا به شمار می رود که به ساحل فیروزه ای نیز شناخته می شود. این ساحل در حقیقت یکی زیباترین سواحل واقع در شمال اولیمپوس  است که جنبه ی تفریحی فراوانی را برای گردشگران و توریستان دارد از تفریحات و امکانات موجود در این ساحل می توان به حمام آفتاب و شنا و امکانات تفریحی  این مجموعه اشاره کرد. همچنین گردشگران عزیز در این ساحل می توانند بقایای شهر تاریخی روم و یونان باستان  را مشاهده  کنند. ناگفته نماند که ساحل فازلیس در سه خلیج آنتالیا تقسیم شده و یکی از بهترین مناطق تفریحی برای مردم محلی و همچنین توریست های خارجی می باشد.

ساحل لارا

از دیگر سواحل محبوب و معروف شهر آنتالیا ی ترکیه می توان به ساحل لارا اشاره کرد که این ساحل لارا  در شش کیلومتری شرق آنتالیا  واقع شده است. ساحل لارا که در زبان ترکی به ساحل لارا پالجی معروف است به دلیل دارا بودن  ۸ کیلومتر طول ساحلی، از بزرگ ترین تفریح گاه های آنتالیا محسوب می شود.

 از میان امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه می توان به رستوران ها، باشگاه ها، کافه و هتل ها، زمین های بازی  متنوع اشاره کرد که در کنار تفریح در این ساحل، قایق سواری، والیبال و فوتبال ساحلی  نیز می تواند برای جوانان تفریحی جذاب باشد همچنین گردشگران عزیز می توانند در کنار تمام این تفریح ها از تماشای دلپذیر آبشار دودن در قسمت شرق این ساحل، لذت ببرند.

ساحل بلک

یکی دیگر از از سواحل زیبای ترکیه که در نزدیکی شهر آنتالیا قرار دارد ساحل بلک می باشد که این ساحل مکانی برای تفریح و سرگرمی های آبی  به شمار می رود. ساحل بلک دارای وسعتی 17 کیلومتری است و در در منطقه آک دنیز، سی کیلومتری آنتالیا واقع شده است. این ساحل نیز همانند دیگر سواحل ترکیه و آنتالیا دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی می باشد و در این منطقه بلک نیز تعداد زیادی هتل و مراکز گردشگری از جمله گلف وجود دارد که می تواند برای گردشگرانی که به بازی گلف علاقه مندند تفریحی فوق العاده جذاب به شمار رود.

نا گفته نماند که از دیگر جاذبه های خارق العاد ه این ساحل بلک نیز می توان به سواحل ماسه ای، جنگل های سرسبز با ۵۷۴  نوع از گیاهان مختلف نیز اشاره کرد. همچنین به دلیل نزدیک بودن به بناها و اماکن تاریخی مانند چون پرگه و اسپندوس  مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد.

ساحل پاترا

 از دیگر سواحل معروف و مشهور شهر آنتالیا می توان به ساحل پاترا اشاره کرد. این ساحل 20 کیلومتر طول و 50 متر عرض دارد و همواره به عنوان طولانی ترین ساحل کشور ترکیه در سال 2015 شناخته شده است . از دیگر امکانات موجود در این ساحل پاترا می توان به وجود یک منطقه تحت حفاظت لاک پشت های کارتا اشاره کرد. همچنین از میان امکانات تفریحی و رفاهی این ساحل نیز می توان به غواصی، قایق سواری، جت اسکی، شاتل و همینطور دوچرخه سواری در پیست های مخصوص اشاه کرد.

شما می توانید به منظور اخذ شهروندی ترکیه با مشاورین ما در شرکت مهاجرتی شایان تماس بگیرید.  


10759024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است