گوناگون 13:16 - 16 مرداد 1399

مسابقه «غدیر پژوهی» ویژه بانوان طلبه برگزار می شود

سیده کبری قاسمی معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقه غدیر پژوهی ویژه طلاب خواهر خبر داد و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به مناسبت دهه امامت و ولایت مسابقه‌ای با عنوان «غدیر پژوهی» ویژه طلاب خواهر برگزار می‌کند.

وی بابیان اینکه مسابقه «غدیر پژوهی» در دو بخش خطبه و معارف غدیر و همچنین چکیده کتاب‌های غدیر برگزار خواهد شد، ادامه داد: محور نخست این مسابقه شامل معرفی امام علی(ع) و فضیلت ایشان، ابلاغ جانشینی و امامت، معرفی دوستان و دشمنان اهل‌بیت(ع)،  احکام اسلام بخش حلال و حرام، معاد و هشدار به دشمنان حضرت می‌شود.

قاسمی افزود: شرکت‌کنندگان لازم است در حد یک صفحه یکی از محورهای فوق را در خطبه غدیر تبیین و آثار خود را در پیام‌رسان ایتا به آیدی @Yasnabaviii ارسال کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به بخش دوم اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در بخش دوم این مسابقه که شامل چکیده کتاب‌های غدیر می‌شود می‌توانند بعد از مطالعه یکی از کتاب‌های ویژه غدیر، چکیده کتاب را در حد ۵۰۰ کلمه به همراه مشخصات کامل کتاب به آیدی اعلام شده ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ مردادماه بیان و عنوان کرد: به صاحبان آثار برتر در هر بخش جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

قاسمی از دیگر برنامه‌های این مدرسه علمیه برگزاری مسابقه علمی پژوهشی با محوریت اثبات ولایت امام علی(ع) بیان کرد و گفت: در این مسابقه به بهترین و کوتاه‌ترین استدلال‌هایی که با استفاده از آیات قرآن کریم و منابع اهل سنت که در تائید ولایت امیرمومنان علی(ع) باشد جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه مهلت ارسال آثار را ۲۴ مردادماه اعلام کرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر در ۵ صفحه ارسال کنند.


10655471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است