استانی 18:18 - 05 تیر 1401

قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری عصر یکشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: ۲۳۰ هزار نفر دانش آموز در مدارس دولتی مشغول به تحصیل می‌باشند و همچنین استان اردبیل ۱۹ هزار نفر معلم شاغل و ۱۵ هزار نفر بازنشسته دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ۷۵۰ فعالیت پرورشی و فرهنگی در استان اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: همه این فعالیت‌ها در سامانه تسما بارگذاری می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: مرجع ارزشیابی استان‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش همین فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است که در این سامانه بارگذاری می‌شود.

صفری افزود: از میان ۷۵۰ فعالیت، ۶۰ فعالیت آموزشی و پرورشی به عنوان برنامه‌های شاخص انتخاب شده است تا در این خصوص برنامه ریزی لازم تدوین گردد.

وی به قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی نیز اشاره کرد و افزود: در این قرارگاه از افراد صاحب نظر در عرصه آموزشی و تربیتی دعوت شده تا گام‌های اساسی در این خصوص برداشته شود و انشاالله محرومیت زدایی محقق گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش با تک روی به جایی نخواهد رسید مگر اینکه از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها و مشارکت آحاد جامعه بهره مند شود.

در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز با اشاره به شهادت شهید بهشتی و یارانش اظهار کرد: منافقین با ترور شخصیت‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی سعی دارد انقلاب اسلامی را از حرکت بازدارد ولی غافل از این است که ایران تا موقعی که از ارزش‌های خود دفاع می‌کند انقلاب نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسین کثیرلو با بیان اینکه منافقین از صدر اسلام وجود داشتند و در برهه‌های مختلف تنها چهره عوض کرده اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز دولت‌های غربی با حمایت از گروه‌های منافق خوی استکبار ستیزی خود را بیشتر نمایان می‌سازند.

وی آموزش و پرورش را بنای اصلی کشور عنوان کرد و گفت: بعد از کرونا مشکل اصلی دانش آموزان افت تحصیلی می‌باشد که امیدواریم با برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی این مشکل حل شود.

کثیرلو بیان کرد: هر جامعه‌ای که دانشگاه و آموزش و پرورشی ضعیف داشته باشد بدون شک جرم و جنایت نیز در آن افزایش خواهد داشت و ضروری است تا همه به ویژه نهادهای آموزشی نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند.


11605840
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است