استانی 20:18 - 08 بهمن 1400
ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتبال چیپس کامل مشهد موفق شد با غلبه بر فردوس قم به سه امتیاز حساس در لیگ برتر فوتسال دست یابد.

پیروزی به موقع چیپس کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه برای فوتسال خراسان رضوی تیم‌های چیپس کامل و فرش‌آرای مشهد به مصاف رقبای خود رفتند. چیپس کامل موفق شد در برابر فردوس قم با نتیجه سه بر ۲ پیروز شود تا به سه امتیاز حساس این مسابقه دست یابد.  

سیدسجاد رضوانی، سینا هادیان و محسن باغیشنی گلزنان چیپس در این بازی بودند و هر ۲ گل فردوس را سیدمصطفی موسوی‌خواه به ثمر رساند.

چیپس کامل با این پیروزی در پایان هفته بیستم با پشت سر گذاشتن فردوس قم ۲۲ امتیازی شد و در رده دهم جدول جای گرفت. فردوس نیز با پذیرش این شکست ۲۰ امتیازی باقی ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد.

فرش‌آرا اما نتوانست در برابر قعرنشین لیگ برتر به پیروزی دست یابد. شاگردان قدرت بهادری که به مصاف شهروند ساری رفته بودند، در نهایت به تساوی سه بر سه رضایت دادند. آرش قاسم‌زاده، بلال اسماعیلی و علی اکرمی گلزنان تیم شهروند و میلاد قنبرزاده، حامد عبداللهی و سینا اسدی، گلزنان فرش‌آرا در این بازی بودند.

فرش‌آرای مشهد با قبول این تساوی ۲۵ امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند. شهروند نیز با ۱۱ امتیاز همچنان قعرنشین لیگ برتر فوتسال است. ملی حفاری اهواز و راگا با ۱۱ و ۱۵ امتیاز دیگر تیم‌های قعرنشین لیگ برتر هستند.

گیتی‌پسند اصفهان با ۴۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تیم‌های کراپ و مس سونگون با ۴۶ و ۴۵ امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

انتهای پیام


11430622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است