بازار 13:58 - 21 آبان 1401

دنیای شگرف هوشمند

بدیهی است که تامین روشنایی در فضای شب و محیط های تاریک، از جمله احتیاجات ضروری انسان به شمار می رود. این مورد سبب شد تا انسان به دنبال راه حلی جهت رفع تاریکی باشد و در این زمینه نیز پژوهش های بسیاری انجام گرفت. بر اثر گذشت زمان، تامین روشنایی جهت یافتن محل زندگی ارتقا پیدا کرد و در نهایت، لامپ، کلید های برق در خانه و سیستم های برق کشی مورد استفاده قرار گرفت. از آنجایی که علم به صورت گسترده و سریع در حال پیشرفت می باشد، امروزه کلید های لمسی جایگزین مناسبی برای کلید های برق سنتی به شمار می روند. کلید های لمسی دارای کاربرد و طراحی زیبایی می باشند که با لمس انگشتان دست فعالیت می کنند. نکته مهم آن است که عمر و کارایی بیشتری نسبت به کلیت های برق سنتی دارند. چرا که جریان ثابتی از آن ها عبور می کند. به همین جهت دارای قدرت تفکیک نسبتا بالایی نیز می باشد. همچنین در تکنولوژی ساخت و تهیه آن از تجهیزات و قطعات مکانیکی بهره گرفته شده است. 

 

انواع کلید های لمسی شامل دارای سه نوع می باشند. کلید های لمسی مقاومتی، کلید های لمسی خازنی و کلید های لمسی پیرو الکتریک‌. 

کلید و پریز لمسی به آسانی می توانند جایگزین مناسبی برای کلید و پریز های سابق شما باشند. به دلیل اینکه از تنوع بسیاری در طراحی ظاهری خود دارند، باعث می شوند تا به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی برقرار نمایند. این دسته از کلید ها اضافه بر ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی که در ساختارشان به کار گرفته شده است، می توانند سطح کیفیت زندگی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهند. بر اساس همین موضوع، تعویض کلید و پریز قدیمی منزلتان، از جمله گام های اولیه در جهت داشتن خانه و یا اداره ای هوشمند محسوب می شود. 

نکته قابل توجه آن است که بعضی از کلید های لمسی، غیر هوشمند می باشد و شما تنها با لمس انگشتان می توانید برق منزلتان را خاموش و یا روشن نمایید. این در حالی است که کلید های هوشمند می توانند از راه دور نیز از طریق ریموت و یا اپلیکیشن موجود در موبایل و یا کامپیوتر تمامی بخش های خانه را کنترل نمایند. نکته بسیار پراهمیت آن است که از طریق اپلیکیشن می توان در هر نقطه ای از دنیا این ارتباط را برقرار نمود. طراحی کلید های لمسی به گونه ای بوده است که مقاومت بالایی در برابر روشن شدن همه برق ها داشته باشند. دقت داشته باشید که در محاسبات الکترونیکی می بایست تمامی استاندارد های لازم به درستی رعایت شوند تا امنیت و اطمینان خاطر بیشتری به دست آید. 

کلید لمسی برق در دو نوع ساده و هوشمند به بازار عرضه می گردد. مدل های ساده این دسته از کلید ها، می توانند به وای فای متصل شوند و با تلفن همراه نیز قابلیت کنترل را دارند. مدل های ساده کلید های لمسی همان کار کلید برق مکانیکی را انجام می دهند. معیار مهم دیگر در رابطه با تعیین قیمت کلید های لمسی، تعداد پل می باشد. به صورتی که هر چقدر تعداد پل ها بیشتر باشد، هزینه خرید آن به طبع از آن افزایش پیدا می کند. دیگر فاکتوری که در تعیین قیمت کلید های لمسی بسیار تأثیرگذار می باشد، برند این دسته از محصولات به شمار می رود. برند های معتبر زیادی به بازار این محصول را با کیفیت و هزینه های متفاوتی ارائه می دهند. پیشنهاد می کنیم ابتدا نکات مثبت و منفی و تحلیل ظاهر و کارایی آنها را در نظر بگیرید. سپس کیفیت و کاربرد آن ها را با قیمت های آن ها تطابق دهید. همچنین می تواند از چندین منبع تحقیق کنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. 

درباره ی نحوه هوشمند سازی ساختمان bms - خانه هوشمند گلدور

بدیهی است که روشنایی جزو حیاتی ترین احتیاجات بشر می باشد که زندگی تمامی افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته است. به همین جهت نور و روشنایی از الزامات پایه ای افراد محسوب می شود. افراد، زمان زیادی از زندگی روزمره خود را در منازل و ادارات خود می گذرانند. وجود نور و روشنایی در این مکان ها می تواند روحیه ای شاد را به به افراد القا نماید. از پر اهمیت ترین بخش های موجود در خانه، کلید های برق می باشند که بیشتر جهت روشنایی استفاده می شوند. اخیرا نوع دیگری از کلید های لمسی با عنوان کلید لمسی هوشمند، به بازار عرضه شده است که نسبت به کلید های لمسی قدیم، از کاربرد و ظاهر بهتری برخوردار می باشند. در این مقاله سعی کردیم تا با بررسی نکات مثبت و منفی این دسته از کلید های لمسی شما را در شناخت و خرید آن ها یاری نماییم. 

کلید های لمسی هوشمند، نوع جدیدی از کلید های برق می باشند که هدف از ساخت آن ها کاربری ساده و راحت، زیباسازی و همچنین افزایش انواع قابلیت ها می باشد. 

کلید های لمسی از لحاظ تکنولوژی لمس به سه نوع خازنی، مقاومتی و پیرو الکتریک‌ تقسیم بندی می شوند. تفاوتی که میان این سه گونه وجود دارد، در ساختار فنی و مداری آنها قابل بررسی می باشد. 

همچنین کلید های لمسی از لحاظ کارایی نیز به دو دسته هوشمند و یا غیر هوشمند نیز تقسیم بندی می شوند. 

به هنگام خریداری کلید های لمسی می بایست به نکات مهمی توجه نمایید. هوشمند یا غیر هوشمند بودن کلید های لمسی، تعداد سر خط روشنایی کلید ها و ضمانت محصولات و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هستند که حتما می بایست به آن ها توجه نمایید. چنانچه تمایل دارید منزل خود را هوشمند سازی نمایید و میزان روشنایی منزلتان را در هر نقطه ای خانه تحت کنترل و مدیریت داشته باشید، پیشنهاد ما برای شما کلید های لمسی هوشمند می باشند. انواع کلید های لمسی دارای تنوع بالایی در تعداد سر خط روشنایی و یا همان پل می باشند. این نوع کلید ها می توانند از یک پل تا ۱۰پل نیز داشته باشند. 

با استفاده از کلید های لمسی هوشمند، می توانید علاوه بر افزایش زیبایی محیط منزل خود، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار داشته باشید. در این صورت مصرف انرژی و برق خانه شما، به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن کنترل و مدیریت خواهد شد. نکته پراهمیت آن است که استفاده از انواع سیستم های هوشمند، اتلاف سرمایه نمی باشد. بلکه راه حلی جهت سرمایه گذاری برای امنیت و آرامش کاربران محسوب می شود. 

امروزه ما در جهانی زندگی می کنیم که فناوری های نوین و تکنولوژی دارای جایگاه ویژه و ثابتی می باشد. به طور معمول همه مردم در زندگی روزمره خود از هوشمند سازی استفاده می کنند. انواع درب های اتوماتیک پارکینگ ها، تایمر اجاق گاز، کنترل ها و تلفن های همراه از جمله امکاناتی هستند که در بر اساس تکنولوژی های نوین به بازار عرضه می گردند. خانه هوشمند نیز در دسته مواردی است که در ساخت و تهیه آن از روش های مختلف نوین بهره گرفته شده است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی اجزای سازنده و کاربرد های آن به طور مفصل بپردازیم. 

تفاوت سیستم هوشمندسازی ساختمان و روش سنتی برق ساختمان | ساختمان هوشمند  کیانیک

خانه هوشمند، خانه و یا ساختمان نوین و مدرنی می باشد که تمامی اجزا و وسایل برقی آن توسط سیستمی یکپارچه متصل هستند و به درستی در کنار یکدیگر فعالیت دارند. در این دسته از خانه ها، شما این امکان را دارید که هر نوع وسیله برقی را از هر نقطه خانه به آسانی تحت کنترل خود درآورید. همچنین نکنه جالب آن است که می توانید برای انواع قسمت های خانه، برنامه هایی از پیش مشخص شده تعیین نمایید. این ویژگی سبب می شود، حتی هنگامی که در خانه خود مقرر نیستید، به بخش های مختلف آن دسترسی و نظارت لازم را داشته باشید. فرایند هوشمند سازی انواع ساختمان ها، مجموعه ی هوشمندی می باشد که هم کنترل پذیر است و هم می تواند تا میزان زیادی عادات شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و با آن نیز مطابقت داشته باشد. 

جهت اینکه تمامی خدمات خانه های هوشمند به درستی و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شوند، لازم است که تمامی قسمت های مختلف آن در کنار یکدیگر قرار گیرند تا مجموعه ی هوشمندی شکل بگیرد. همه این بخش ها بهم اتصال دارند. کنترل کننده مرکزی، پروتکل های ارتباطی، رابط های کاربری، عملگر ها و سنسور ها، بخش های مختلف خانه هوشمند را تشکیل می دهند. در ادامه به بررسی مختصری از آنها می پردازیم.

کنترل کننده های مرکزی، به عنوان قلب خانه هوشمند فعالیت دارند. به طوری که تمامی اجزای خانه هوشمند به واسطه کنترل کننده های مرکزی به یکدیگر مربوط می شوند. این دستگاه، اطلاعات لازم را از انواع دستگاه های مستقر در خانه دریافت می کند و همه موارد خانه را تحت کنترل خود در می آورد. 

از آنجایی که بخش های مختلف خانه می بایست بتوانند به آسانی با یکدیگر و همچنین با کنترل کننده مرکزی ارتباط داشته باشند، حتما می بایست راه ارتباطی مشخصی تعیین شود. پروتکل های ارتباطی، مسیر هایی استاندارد هستند که برای تمامی بخش های خانه های هوشمند قابل قبول می باشند. این مورد باعث می شود تا اطلاعات را مابین خود جا به جا نمایند. 

انواع رابط های کاربری این دسته از خانه ها، ابزارآلاتی هستند که کاربران خانه های هوشمند با استفاده از آن ها امکان برقراری ارتباط با خانه را پیدا می کنند. ریموت های خانه، صفحات لمسی، کلید های هوشمند و یا گوشی های تلفن همراه و تبلت را شامل می شوند. شما با استفاده از این دسته از ابزار ها می توانید به سادگی هر چه تمام، تمامی بخش های خانه را تحت کنترل خود قرار دهید و به آن ها فرمان دهید. همچنین می توانید در صورت تمایل برنامه ریزی های آسان تری را در آنها جای دهید. 

وضعیت نور، دما، وجود دود و یا رطوبت در خانه از جمله مواردی هستند که توسط سنسور ها گزارش می شوند. این گزارش ها به بخش کنترل کننده مرکزی خانه فرستاده می شود و با کمک پروتکل های ارتباطی می تواند سناریو های از پیش تعیین را به اجرا درآورند. برای مثال، هنگامی که دما به میزان مشخصی برسد، سیستم سرمایشی خانه به صورت خودکار شروع به فعالیت می کند. 

رله ها، دیمر ها شامل فرمان های برنامه نویسی می باشند که در کنار ترموستات، قفل های بی سیم، موتور پرده برقی، برد الکترونیکی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، شیر برقی و انواع سیستم های صوتی و تصویری، فرمان های دریافت شده توسط مغز خانه هوشمند را به اجرا در می آورند. به عبارتی عملگر ها، حرکت دهنده هایی می باشند که دستورات را اجرایی می کنند.

از مزیت های خانه های هوشمند می توان به تامین امنیت بیشتر خانه، بهینه سازی مصرف زمان و انرژی، تحت کنترل قرار گرفتن تمامی وسایل خانه و همچنین کنترلی شدن تجهیزات منزل و لوکس کردن قابلیت های آن اشاره نمود. 

در چند دهه اخیر شاهد رشد و پیشرفت علم و دانش در گستره وسیعی از زمینه ها بوده ایم. تمامی تکنولوژی ها جهت رفاه حال کاربران به کار گرفته می شوند. دسترسی راحت و الکترونیکی به انواع وسایل، زندگی بسیاری از افراد را تحت الشعاع قرار داده است. به اطراف خود نگاهی بیندازید. می توانید تعداد وسایل برقی خود را بررسی کنید. پرده برقی از جمله وسایلی به شمار می رود که امروزه در هتل ها و انواع مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله سعی کردیم تا با بررسی نکات مثبت و منفی این دسته از محصولات و کاربرد های آن ها، مسیر خرید شما را اسان نماییم. حتما برایتان پیش آمده که هنگام باز و یا بسته کردن پرده منزلتان با مشکل مواجه شوید. انواع شرکت های مختلف جهت رفع این مشکل، پرده برقی را تهیه نموده و به بازار عرضه کرده اند. این دسته از پرده ها، با کمک ریل و‌ موتور کار می کنند که باعث می شود نصب و استفاده از آن ها، نسبت به حالت دستی پرده ها آسان تر صورت بگیرد. برای نصب این نوع پرده ها موتور و ریل کافی است. علاقه مندان می توانند با نصب پرده های خود به آن ها، مقدارشان را با استفاده از کنترل هایی که در نظر گرفته شده است، تنظیم نمایند. 

مهم ترین فواید و مزایا هوشمند سازی ساختمان چیست؟ | آموزشگاه فنی پارس

انواع پرده های برقی مختلفی در بازار موجود می باشد که دارای طراحی های متنوعی نیز هستند. سایبانی، کرکره ای و کنار جمع شونده از انواع پرده های برقی می باشند. 

پیشنهاد می کنیم حتما پیش از اقدام به خریداری پرده برقی، انواع مختلف آن را بررسی نمایید. همچنین می توانید با افرادی که در این زمینه دارای تجربه بالاتری می باشد، مشورت بگیرید. حتما نوع پنجره خود را به فروشندگان و یا مشاوران خرید توضیح دهید تا مناسب ترین پرده برقی را خریداری نمایید. چنانچه در خانه به دنبال آسانی کار خود هستید، این دسته از پرده ها حتما می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. 

هر کدام از دستور العمل های مربوط به باز و بسته کردن قفل ها، معایب و مزایای ویژه خود را دارد. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. همانطور که می دانید، در گذشته در قفل های مکانیکی و قدیمی جهت باز و بسته شدن درب از کلید های مکانیکی استفاده می کردند. این نوع از قفل ها، مشکلاتی زیادی را به همراه داشتند. از جمله این موارد می توان به هزینه های بالای ناشی از معیوب شدن انواع کلید ها، حمل و نقل پر دردسر و احتمال گم شدن و امنیت پایین آنها اشاره نمود. با استفاده از کارت، اثر انگشتان و رمز در دستگیره های دیجیتالی می توان تمامی مشکلاتی را که پیش تر به آنها اشاره کردیم، را برطرف سازیم. البته که این ویژگی های دسترسی به آسان توسط کاربران می توانند تغییر پیدا نمایند‌. این در حالی است که برای تولید و ایجاد تغییراتی در کلید های مکانیکی و سنتی می بایست هزینه های بسیار بالایی را بپردازید و حتما متخصصان مربوطه این کار را انجام دهند. 

در بیشتر درب ها، می توان به صورت تلفیقی از دستگیره دیجیتال و قفل مکانیکی استفاده نمود. قفل دیجیتال بدون دستگیره می تواند در نصب همزمان به قفل مکانیکی، امنیت درب خروجی را تا میزان زیادی افزایش دهد. نکته مورد اهمیت آن است که چنانچه قفل های مکانیکی و سنتی مورد استفاده قرار بگیرند، حتما مشکلاتی که در بالا به آنها پرداختیم، برای درب خروجی می تواند اتفاق بیفتد. 

در اتومبیل ها می توانیم از یک فاصله محدود درب را باز و بسته کنیم. دستگیره های دیجیتال این فرایند را به صورت بهتری انجام می دهند. بیشتر مدل های دستگیره های دیجیتالی را می توانید توسط سیستم های بلوتوث و وای فای از مسافت دور مدیریت و کنترل نمایید. این ویژگی سبب می شود تا کاربران در هر بخشی که قرار داشته باشند، بتوانند درب را باز و یا بسته کنند. این پروسه، توسط انواع نرم افزار های هوشمند که به دستگیره های دیجیتالی ارتباط دارند، در تلفن های همراه صورت می گیرد. 

عملکرد مهم هر نوع قفل آن است که به طور کامل امنیت درب ورودی منازل را مهیا سازد. این نکته جزو اولین نکاتی است که پیشنهاد می کنیم حتما در انتخاب دستگیره دیجیتال مد نظر داشته باشید. دسترسی امن این دسته از قفل ها، سبب می شود تا تنها گروه ویژه ای از افراد اجازه ورود به محل مد نظر را داشته باشند. استفاده از دستگیره های دیجیتال برای اتاق هایی که می بایست از امنیت بالایی برخوردار باشند و یا کارخانه های گسترده بسیار پیشنهاد می شود. بدنه دستگیره دیجیتال دارای الیاژ های مستحکمی است که مقاومت آن را در برابر آسیب های احتمالی و شکسته شدن به میزان زیادی افزایش می دهد. قفل ها دارای آلارم های ویژه ای می باشند که به هنگام تهدیدات امنیتی کاربران خود را آگاه می سازند. جذاب ترین ویژگی امنیتی دستگیره های هوشمند، مدیریت و کنترل آن ها از مسافت طولانی می باشد. صاحبان کسب و کار های گسترده می توانند بدون حضور در محل کار خود، از ورود و خروج کارمندان اطلاعات کافی را کسب نمایند. 

شرکت های زیادی این دسته از دستگیره ها را به بازار عرضه نموده اند. پیشنهاد می کنیم پیش از آن که جهت خریداری این محصول اقدام کنید، حتما از مشاوران خبره و آگاه در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید. 

قفل دیجیتال از انواع ابزار هایی می باشد که اخیرا در درب ساختمان ها بسیار پرکاربرد شده است. استفاده از این نوع ابزار می تواند امنیتی چندین برابر را برای شما رقم بزند. جهت بازگشایی قفل دیجیتال هیچ گونه نیازی به کلید نمی باشد و با روش های مختلف می تواند بازگشایی شود. در بازار این دسته از قفل ها را به نام های قفل هوشمند و یا قفل الکترونیکی می شناسند‌. کاربران می توانند با اثر انگشت و یا انواع رمز های دیجیتالی قفل های دیجیتال را باز نمایند. با استفاده از این نوع قفل ها دیگر نگرانی از جهت فراموشی رمز و یا گم شدن کلید ها نخواهید داشت. 

هوشمند سازی ساختمان چیست و هرآنچه باید راجع به آن بدانید

تنوع این دسته از قفل ها به قدری زیاد می باشد، که می توانید آن را با فضای داخلی مکان مد نظر خود تطبیق دهید. شرکت های سازنده قفل های دیجیتال طراحی های مختلفی را برای آن ها در نظر می گیرند که با سلیقه تمامی مشتریان مطابقت داشته باشد و به همین جهت رضایت هرچه تمام تر آن ها را جلب نماید. از دلایلی که سبب شد این نوع قفل ها مورد استقبال اکثریت متقاضیان قرار بگیرند، نوع متفاوت طراحی آن ها نسبت به قفل های مکانیکی و سنتی می باشد. 

از نکات مهم خرید این نوع محصولات میتوان به انتخاب مرکزی معتبر اشاره نمود. هنگامی که  این دسته از محصولات را از نمایندگی های معتبر و مجاز خریداری شوند، برای کاربران اطمینانی مبنی بر اصالت کالا و سطح بالای کیفیت آن خواهد داشت. همچنین می‌توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی در این محصولات از گارانتی نمایندگی های معتبر و خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شوید. 

بسیاری از دستگاه های صوتی بدون نیاز به آمپلی‌فایر نمی توانند صدای واضح و بدون نویزی را پخش نمایند. آن دسته از سیستم های صوتی که این امکان را دارند، حتما آمپلی‌فایر در بخش درونی تعبیه شده است. بنابراین خریداری آمپلی‌فایر جهت راه اندازی سیستم های صوتی بسیار پر اهمیت می باشد. صدای پخش شده توسط این قطعه از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار است، ماندگاری صدای آن به نسبت زیاد است و افت صدا در آن اتفاق نمی‌افتد. 

پیشتر به این نکته اشاره شد که میزان تقویت در انواع سیستم ها، با هم متفاوت می باشد. برای نمونه، آمپلی‌فایر مورد استفاده در ماشین با نوعی که در ادارات و یا منازل مسکونی به کار گرفته می شود، دارای تفاوت هایی است. هرچه وسعت محیط مد نظر افزایش پیدا کند، میزان تقویت نیز به طبع آن رشد می نماید. در نتیجه آن آمپلی‌فایر قوی تر عمل می کند. به همین جهت از پراهمیت ترین عوامل انتخاب آمپلی‌فایر متراژ محیط مورد نظر شما به شمار می رود. 

آمپلی‌فایر لمسی برای موقعیت هایی نظیر فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و فروشگاه ها به کار گرفته می شود. چرا که چنین فضا هایی که از متراژ بالایی برخوردارند، میزان تقویت صدا می بایست حتما به صورتی باشد که صدا در هر بخشی از فضا به صورت واضح و شفاف به گوش برسد. چنانچه انتخاب خوبی در خرید آمپلی‌فایر نداشته باشید، کیفیت صدا به میزان زیادی کاهش می یابد. حتی افزایش صدا نیز سبب می شود تا صدا در فضا به خوبی شنیده نشود و افراد نزدیک به این دستگاه ها موقعیت مناسبی نداشته باشند. 

نوع ضد آب این دسته از اسپیکر ها، معمولا دارای بدنه ای از جنس ABS می باشد و توری به کار رفته در آنها از جنس آلومینیوم است. 

در پاسخ به این سوال که چه تعداد بلندگو سقفی برای یک اتاق مناسب است، باید پاسخ داد که کاملا به متراژ و ابعاد اتاق شما بستگی دارد. نکته مهم آن است که ثبات صدا در این موقعیت نقش بسیار پررنگی را ایفا می نماید. پیشنهاد می کنیم جهت افزایش صدای محیط، میزان صدای بلندگو را افزایش ندهید. با این کار، افرادی که در فاصله کمتری نسبت به بلندگو مستقرند، ممکن است احساس خوبی نداشته باشند. جهت رفع این مشکل، می توانید تعداد بلندگو ها را افزایش دهید. به صورتی که در فواصل یکسانی از هم قرار بگیرند. این کار باعث می شود تا صدا به طور یکنواخت تر و منظم تری شنیده شود. 

پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدام برای خریداری این محصول، ابتدا نکات مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید. نوع استفاده خود را مشخص کنید و متناسب با آن اسپیکر سقفی خود را انتخاب نمایید. برای اطمینان از قیمت مناسب آنها، می توانید از چندین منبع و سایت پرس و جو کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.همچنین می توانید در این مسیر از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. 

اسپیکر های بلوتوثدار انواعی از اسپیکر ها می باشند که اندازه هایی کوچک دارند و اغلب با استفاده از باتری فعالیت می کنند و از طریق بلوتوث به تلفن همراه و یا تبلت اتصال پیدا می کنند. در این نوع بلندگو ها دیگر سیم های طویل جایگاهی نخواهند داشت و اتصال تنها با بلوتوث انجام می پذیرد. علاوه بر بلندگو بلوتوثدار، انواع هدفون و هدست ها و ایرفون های کوچک نیز از طریق بلوتوث پخش صدا را انجام می دهند. به همین جهت کاربری بلوتوث، تنها به ارسال فایل محدود نمی شود. بلکه به کمک آن اطلاعات و داده های مرتبط با صدا را نیز می توان انتقال داد. 

مزایای استفاده از قفل‌ های دیجیتال نسبت به قفل های مکانیکی:

- افزایش راحتی و امنیت

- دسترسی بدون کلید

- راحتی در رفت و آمد

- تنوع رنگ و طراحی منحصر به فرد

- ویژگی های امنیتی فوق العاده بالا

- دارا بودن قفل کودک، آلارم هشدار و سیستم حریم خصوصی

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال

شما با نصب آسان این قفل‌ها بر روی درب خود می توانید طیف وسیعی از امکانات را در اختیار خود قرار دهید. امکاناتی همچون؛ مدیریت رفت و آمد، ارائه گزارش های امنیتی از راه دور، دسترسی به قفل با حسگرهای بیومتریک و...

قابلیت شخصی‌سازی

شما می‌توانید با توجه به نیاز و سطح توانایی افراد، قفل‌های دیجیتال خود را شخصی‌سازی و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید

کاربری آسان

کار با قفل دیجیتال برخلاف چیزی که به‌ نظر می‌رسد، بسیار ساده می‌باشد. شما به وسیله روش‌های دسترسی امن و بدون کلید مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه به راحتی می‌توانید درب ورودی خود را باز کنید.

بایگانی‌های هوشمندسازی ساختمان | معماروان

سیستم حریم خصوصی

شما با فعال کردن سیستم حریم خصوصی قفل خود، دیگر از داخل خانه، دسترسی به قفل الکترونیکی حتی با داشتن پارامترهای دسترسی امکان پذیر نخواهد بود.

سیستم اعلام حریق

در صورت بروز آتش سوزی و افزایش حرارت داخل ساختمان قفل الکترونیکی به صدا درآمده و درب ورودی ساختمان را به صورت خودکار باز میکند.

سیستم قفل کودک

یکی از ویژگی‌های مهم قفل دیجیتال که بدون آن امنیت خانه به خطر خواهد افتاد، سیستم قفل کودک می باشد. این سیستم از کودکان شما در برابر تهدیدات خارج از خانه محافظت خواهد کرد.

کنترل از راه دور

شما می توانید با خرید تجهیزات هوشمند همچون کیت، ارتباط دهنده و... قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال خود را به تلفن‌همراه یا ریموت کنترل متصل کرده و درب ورودی را به صورت بی سیم از راه دور باز و بسته کنید.

سیستم ضد سرقت

زمانی که به صورت مکرر رمز عبور اشتباه وارد شود و یا ضربه ای به درب یا قفل الکترونیکی وارد شود، آلارم دستگاه به صورت اتوماتیک به صدا در خواهد آمد.

کیفیت ساخت و مواد اولیه قفل دیجیتال درب

امروزه تولیدکنندگان بیشتر از چهار نوع ماده اولیه در تولید قفل‌های دیجیتال استفاده می‌کنند: مس، فولاد ضد زنگ، آلیاژ روی و آلومینیوم.

مس ماده‌ای گران‌قیمت و هزینه ساخت آن بالا است. روی به راحتی قالب می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد، همچنین در برابر خوردگی مقاوم می باشد. آلومینیوم در اثر ضربه به سرعت تغییر شکل می‌دهد.

ارتباط برند و گارانتی قفل دیجیتال با قیمت آن

برند می‌تواند نشان‌ دهنده اعتبار تولید کننده باشد. بنابراین هر چه برند از شهرت و اعتبار بیشتری برخوردار باشد، می‌توان چنین نتیجه گرفت که قیمت قفل دیجیتال هم بیشتر خواهد بود.

ناگفته نماند که قفل‌های تولید شده در کشورهای آسیایی، به ویژه کره‌جنوبی و قفل‌های اروپایی و آمریکایی در رده بهترین محصولات بازار هستند.

خرید محصول از چنین برندهایی می‌تواند به معنای اطمینان بیشتر از قفل خریداری شده باشد.

جهت خرید قفل دیجیتال برند با گارانتی معتبر، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.


11735413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است