فرهنگی‌هنری 11:15 - 08 بهمن 1400
به‌روز رسانی می‌شود
تمدید نمایش «آخرین قطره از نیمه‌ی پر لیوان» برای سه شب و رونمایی از پوستر فیلم «بی‌مادر» در آستانه برگزاری جشنواره فجر بخشی از خبرهای آخرین روز هفته در هشتم بهمن‌ماه هستند.

خبری از «بی‌مادر» و تمدید یک نمایش

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «آخرین قطره از نیمه‌ی پر لیوان» به نویسندگی و کارگردانی آرش واحدی و تهیه‌کنندگی هدیه محقق که قرار بود تا دهم بهمن روی صحنه باشد، تنها به مدت سه شب تا چهارشنبه سیزدهم بهمن شد.

در خلاصه نمایش از زبان نویسنده این طور آمده است: «هر زمان حرف از آینده‌ی دور به زبان می‌آید تمام افکار به سوی پیشرفت هدایت می‌شود. ولی شاید در دنیای فتوریستی که تصور می‌کنیم معنی واژه‌های ساده‌ی امروز با گذر زمان و اتفاقات پیش رو تغییر کند. با این پیش‌فرض شاید تراژدی‌های امروز، طنزهای ساکنین ٣٠٠ سال بعد باشند و شاید برعکس! هر چه هست زمین، وطن و روابط انسانی در آن زمان شکل دیگری به خود می‌گیرند.»

مدیریت تولید نمایش «آخرین قطره از نیمه‌ی پر لیوان» به عهده‌ آوا فیاض است. این نمایش هرشب جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان روی‌ صحنه می‌رود و فروش بلیت آن در سامانه تیوال انجام می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش طراح صحنه و ساخت دکور: مرتضی روستا، طراح صدا و انتخاب موسیقی: آرش واحدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مجتبی تهوری، طراح نور و دستیار دوم‌ کارگردان: پویا افتحی، مشاور کارگردان: سمیرامیس بابایی، منشی صحنه: الهه زاهدی، مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی: آوا فیاض، عکاس: آیدا عظیمی، مدیر صحنه: نازنین عسگری، اجرای بروشور و تبلیغات: عاطفه آقاسی، تیزر: الهام زاهدی، دستیار صحنه: سارا سعید، مهدی هدایتی، سجاد ایمانلو هستند.

خبری از «بی‌مادر» و تمدید یک نمایش

پوستر فیلم سینمایی «بی‌مادر» به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی رونمایی شد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه؛ با نزدیک شدن به روزهای چهلمین جشنواره فیلم فجر، پوستر فیلم سینمایی «بی‌مادر» نخستین ساخته سیدمرتضی فاطمی با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "زندگی آرام امیرعلی و همسرش با پا فشاری یکی از آن‌ها روی یک تصمیم‌، ناخواسته وارد آزمایش‌ها، دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی پیچیده‌ای می‌شود. انسان چیزی را به دست نمی‌آورد، مگر اینکه چیزهایی را از دست بدهد و هر تصمیمی بهایی دارد که باید پرداخته شود..."

بازیگران «بی‌مادر» عبارتند از: امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی، علی اوجی، سارا محمدی، بیتا عزیزاوقلو، شیرین ضابطیان و فاطمه میرزایی.

«بی‌مادر» درامی اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی، در «کانون فیلم نسیم» تولید شده است و در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

خبری از «بی‌مادر» و تمدید یک نمایش

به‌روز رسانی می‌شود


11429999
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است