گوناگون 17:50 - 15 مرداد 1399
دریافت خدمات حقوقی به صورت آنلاین، نیاز امروز بسیاری از کسب‌وکارها و افراد است.

تجربه خدمات حقوقی آنلاین و قراردادساز هوشمند در سامانه لامینگو

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لامینگو، سامانه خدمات حقوقی لامینگو، با ارائه خدمات تخصصی در زمینه حقوقی در تلاش است تا به نیازهای حقوقی جامعه به شکلی نوین و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز پاسخ دهد.

این سامانه به عنوان یک قراردادساز هوشمند، از طریق الگریتم‌های پیشرفته قراردادتان را در لحظه و بر اساس نیاز شما تنظیم می‌کند. کافیست به چند پرسش پاسخ دهید تا بندهای قرارداد در لحظه ایجاد شود و فایل آن به صورت پی دی اف و ورد در اختیارتان قرار گیرد. برای مثال هم‌اکنون می‌توانید نمونه قرارداد پیمانکاری را به صورت سفارشی‌سازی شده تنها با چند کلیک دریافت کنید.

علاوه بر این تمپلیت‌ آماده قراردادها نیز در بانک قراردادهای لامینگو موجود و قابل دانلود است. با دریافت قرارداد، فایل آن در حساب کاربری شما ذخیره خواهد شد تا در هر زمان به فایل آن به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

اهمیت دریافت مشاوره حقوقی از وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران خبره در بسیاری از دعاوی و موضوعات حقوقی بر کسی پوشیده نیست. این امر می‌تواند از خسارات و وقوع مشکلات بسیاری جلوگیری کند. با این حال به دلیل نرخ بالای مشاوره حقوقی در کشور، گاهی هزینه مشاوره از عهده افراد خارج است. در این راستا لامینگو با امکان ارائه مشاوره حقوقی آنلاین علاوه بر برقراری امکان دسترسی همه افراد به مشاوره حقوقی، این خدمت را به صورت رایگان نیز عرضه کرده است. کافیت پرسش و مسائل حقوقی خود را به صورت آنلاین مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ خود را به صورت پیامک از مشاوران حقوقی لامینگو دریافت نمایید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره تخصصی حضوری یا تلفنی، امکان رزرو آنلاین وقت مشاوره نیز فراهم شده است. در موضوعات مختلف حقوقی، برترین وکلای پایه یک و مشاوران حقوقی را بر اساس تخصص‌شان یافت خواهید کرد.

امضای الکترونیک، به عنوان جدیدترین خدمت از سوی لامینگو در راستای پاسخ به نیاز عقد آنلاین قرارداد ارائه شده است. بکارگیری این تکنولوژی در حوزه قرارداد، مشکلات ناشی از فرایند رفت و برگشتی امضای قرارداد را تا حد زیادی رفع می‌نماید. با این حال شاید این سوال در ذهن شکل بگیرد که آیا این امضا معتبر است؟ باید پاسخ دهیم بله. طبق قانون تجارت الکترونیک این امضا همانند امضای کتبی، مورد تایید مراجع قانونی است. علاوه بر این، از طریق سیستم احراز هویت صاحبان امضا، از هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری جلوگیری می‌شود.

پشتیبانی تمامی خدمات به صورت رایگان و از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی صورت می‌گیرد. هدف این سامانه، دسترسی سریع، آسان و اقتصادی تمامی افراد و کسب‌وکارها به خدمات حقوقی تخصصی و عمومی است. در راستای تحقق این هدف، شاهد ارائه خدمات نوین حقوقی از سوی این مجموعه خواهید بود.

انتهای رپرتاژ آگهی


10654519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است