ورزشی 23:00 - 17 فروردین 1394
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد دستیاری سرمربی جدید این تیم را رد کرد.

تسنیم: مهدی مهدوی‌کیا که به همراه علی کریمی و کریم باقری برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد شده‌اند، پیشنهاد دستیاری این مربی کروات را رد کرد.



بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده به دلیل اینکه قصد دارد در کلاس‌های مربیگری در آلمان حضور پیدا کند و این دوره هم طولانی مدت است، نمی‌تواند در پرسپولیس کار مربیگری کند. البته وی این موضوع را در جلسه‌ای که با محمدحسین نژادفلاح و حسین هدایتی داشت اعلام کرده بود اما بار دیگر تأکید کرد که نمی‌تواند همراه با برانکو به پرسپولیس بیاید.



با این حال به نظر می‌رسد شانس کریم باقری برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ بیشتر باشد چراکه با توجه به اتفاقات تیم ملی در جام جهانی 2006 به نظر می‌رسد علی کریمی رابطه سردی با این مربی کروات داشته باشد.



بحث حضور وحید هاشمیان هم روی نیمکت پرسپولیس مطرح بود اما قبل از اینکه مسئله‌ای جدی شود چنین پروژه‌ای لغو شد. در حال حاضر قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس گزینه‌های خود را به برانکو معرفی کنند و در صورت موافقت این مربی کروات مذاکره با گزینه‌های نهایی صورت بگیرد.




6149613
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» با تصویب کمیته فنی فدراسیون شمشیربازی، امیر رضایی نژاد هدایت تیم زیر 23 سال اسلحه سابر پسران را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مارکوس تورام در بازی تیم اینتر میلان مقابل تورینو موفق به زدن ۳ گل در یک بازی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان جدید تیم فوتبال تراکتور تاکنون نتوانسته در تبریز دروازه خود را مقابل حریفان بسته نگه دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فدراسیون فوتبال برای راضی نگه داشتن بازیکن ملی و باشگاه تراکتور مرتکب تخلف شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات بیرانوند مبنی بر دادن شیرینی ۵ میلیاردی به اعضای هیئت مدیره واکنش نشان داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم والیبال اسکرا بوهاتوف به چهارمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر لهستان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان به غیر از آسیا در ۲ جام حذفی و لیگ برتر شانس قهرمانی دارند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» والتری بوتاس، راننده فرمول یک، مسابقه دوچرخه سواری در قهرمانی جهان را به پایان رساند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون تکواندو گفت: پشتوانه سازی خوبی در فدراسیون صورت گرفته است و این مهم موجب شد تا تکواندوکاران در مسابقات جهانی و المپیک موفق باشند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است