استانی 09:35 - 29 شهریور 1400
ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۸۰ نفر از اعضای جوانان داوطلب و افتخاری هلال‌احمر این استان در واکسیناسیون شهروندان علیه کرونا مشارکت دارند.

مشارکت هلال‌احمر در واکسیناسیون زنجانی‌ها علیه کرونا

سیدقاسم موسوی صبح امروز (۲۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ۲۵ مردادماه امسال‌ تاکنون طرح «ایران یاران جوان» با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال در استان به اجرا درآمده است، اظهار کرد: جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تاکنون برای واکسیناسیون ۱۱ هزار و ۹۳۰ نفر در این استان علیه کرونا مشارکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مشارکت این تعداد از جوانان جمعیت هلال‌احمر در ۴۰ مرکز واکسیناسیون تا پایان این طرح ادامه دارد، یادآور شد: این طرح برای شتاب‌دهی و تسریع در امر واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان و نیز مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با یادآوری اینکه جوانان جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های مختلف، از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در قالب طرح «ایران یاران جوان» در انجام واکسیناسیون هم‌استانی‌ها مشارکت دارند، گفت: پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال، از اهداف اجرای این طرح در استان به شمار می‌رود.

موسوی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر همواره با مشارکت اعضای داوطلبان و جوانان از ابتدای شیوع کرونا برای ریشه‌کنی این بیماری فعالیت جدی داشته است، خاطرنشان کرد: این همکاری در قطع زنجیره کرونا در زمان حاضر نیز با جدیت ادامه دارد و در کنار هم‌وطنان هستیم که در همین راستا سالن ورزشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زنجان به عنوان مرکز واکسیناسیون شهروندان در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان قرار داده شده است.

انتهای پیام


11235884
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است