بازار 17:20 - 15 آبان 1400

آشنایی با انواع تور گرجستان

در سال های اخیر، انواع تور گرجستان تفلیس به یکی از تورهای پر مخاطب تبدیل شده است. کشور گرجستان با زیرساخت های مناسب در صنعت گردشگری توانسته است سالانه بازدید کنندگان بسیاری را به خود جلب کند. تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است و پر جمعیت ترین شهر آن محسوب می شود. نزدیک به نیمی از شهروندان گرجی در تفلیس ساکن می باشند. اگر شما نیز به بازدید از این کشور تاریخی علاقمند شدید، تا انتهای متن با ما باشید تا ویژگی های این سفر جذاب را با یکدیگر مرور نماییم.

 

تفلیس گرجستان

تفلیس با پیشینه تاریخی خود دارای بناهای باستانی متعدد و بسیار جذابی می باشد. جالب است بدانید که کشور گرجستان رکورد دار بیشترین تعداد کلیسا های تاریخی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد. شهر قدیمی تفلیس، مجسمه مادر تفلیس، قلعه ناریکالا، کلیسای سامبا و... از جمله آثار تاریخی آن به شمار می روند. این آثار تاریخی نمایانگر فرهنگ و سنت گذشتگان سرزمین قفقاز می باشند.

 

تور گرجستان تفلیس

 

رشته کوه قفقاز و رودخانه کورا از میان گرجستان عبور می کنند. دره های عمیق، آبگیر های وسیع، غارها و... از جمله مناظر حیرت آور و دیدنی این کشور زیبا محسوب می شوند. شهر تفلیس دارای چشمه های آب گرم درمانی متعددی می باشد. حمام های حرارتی آن با خواص درمانی می توانند گزینه مناسبی برای تسکین درد های عضلانی باشند. در صورتی که به جاذبه های مدرن علاقمند هستید نیز در دل تفلیس می توانید از معماری مدرن لذت ببرید. به شما پیشنهاد میکنیم در تور گرجستان تفلیس، حتما از سازه خارق العاده پل صلح دیدن فرمایید. همچنین می توانید در پارک متاتسمیندا با تله کابین شهر را از بالا تماشا کنید.

 

غذا های تفلیس

بنیان آشپزی گرجی ها بر پایه استفاده از مواد اولیه تازه و سالم است. همین موضوع سبب شده است تا غذاهای تفلیس طرفداران پر و پاقرص خود را پیدا کند. غذاهای گرجی به کمترین میزان ممکن سرخ می شوند و سبب می شود تا مواد اولیه طعم و رنگ اصیل خود را حفظ نمایند. از جمله غذاهایی که حتما باید امتحان کنید می توان به خینکالی، خاچاپوری، پخالی، متسوادی و... اشاره کرد. شیرینی های گرجی نیز در نوع خود منحصر بفرد است. چورچخلا شیرینی مخصوص این منطقه است که به گردشگران توصیه می شود برای یک بار هم شده طعم آن را بچشند.

جاذبه های دیدنی گرجستان

 

تور گرجستان تفلیس ارزان

تور گرجستان تفلیس، با قیمت های متفاوتی در سایت هلدینگ تامارا به آدرس https://holding-tamara.com  عرضه می گردند. قیمت تمام تور ها به فاکتور های مختلفی از جمله زمان سفر، مدت اقامت، محل اقامت، نوع وسیله نقلیه و امکانات خاص ارائه شده بستگی دارد. مناسب ترین فصل برای سفر به گرجستان، بهار و نیمه دوم تابستان است. لذا با توجه به تقاضای بالای افراد در این دوره زمانی، تور ها افزایش قیمت خواهند داشت. هتل هایی که در مرکز شهر تفلیس قرار دارند به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری، هزینه بالاتری دارند.  برای سفر به گرجستان روش های متعددی وجود دارد. سریع ترین و راحت ترین راه برای جا به جایی، از طریق هواپیماست. ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی قادر هستند تا ظرف مدت 1 ساعت و نیم پرواز شما را به تفلیس برسانند. بدیهی است که قیمت سفر هوایی از زمینی بیشتر خواهد بود. تور گرجستان تفلیس از طریق زمینی نیز میسر است. اتوبوس های وی آی پی و قطار ها از تبریز به سمت گرجستان رهسپار می شوند. این شیوه سفر مقرون به صرفه خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه کشور های ایران و گرجستان با یکدیگر مرز مشترک ندارند، برای سفر زمینی باید از خاک آذربایجان عبور کنید. لذا پیش از اقدام به سفر زمینی لازم است تا نسبت به اخذ ویزای باکو اقدام فرمایید.

 

 


11306083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است