بازار 20:39 - 24 اردیبهشت 1402

معرفی نیک صنعت به عنوان یکی از بهترین نمایندگی دلتا در لاله زار و تهران

اگر دستی در حوزه اتوماسیون صنعتی داشته باشید، قبلا حتما اسم برند دلتا به گوشتان خورده است و تا حدودی هم با شرکت نیک صنعت آشنایی دارید. این برند تایوانی طی چند سال گذشته به خوبی در بازار ما جا باز کرده و سهم فروش قابل توجهی کسب کرده است.

کوتاه درباره دلتا

بروس چنگ در سال 1971 میلادی برند Delta را تاسیسس کرد و بین سال‌های 2002 تا 2006 جزو بهترین‌های دنیا قرار گرفت. یکی از افتخارات شرکت دلتا مربوط به سال 2015 است که از بین ۴۵ برند مطرح و شناخته شده دنیا دلتا توانست رتبه اول را کسب کند.  دلتا برای اینکه به واردات از ژاپن وابسته نباشد. تولید محصولات خود را برای تولیدکنندگان تایوانی آغاز کرد. تا یک مدت طولانی برند تایوانی دلتا مسئولیت ساخت آداپتورهای برق برند Apple را تولید می‌کرد. تا اینکه سال ۲۰۱۲ یک پروژه یک جذاب‌تر شروع شد. دلتا ربات‌هایی را می‌ساخت که برای جایگزین کردن کارگران در کارخانه‌های الکترونیکی چینی اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی زیمنس در لاله زار و تهران

دلتا چه محصولاتی برای عرضه و ارائه دارد؟

تنوع محصولات دلتا بسیار گسترده است و تقریبا بیشتر تجهبرات اتوماسیون صنعتی در این شرکت تولید می‌شود. در ادامه با بعضی از آن‌ها آشنا می‌شویم:

PLC : یکی از پرکاربردترین تجهیزات دلتا است و در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. هر اتوماسیون کاری با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین پی ال سی را انتخاب کرده و اقدام به خرید PLC دلتا می‌کند.

HMI: اچ ام ای های دلتا در دو سری تاچ پنل و تکست پنل ارائه می‌شوند.

سروو موتور: سرووهای شرکت دلتا در مدل‌های مختلف مثل زیر اجرا می‌شوند:

  • A2
  • B2
  • B
  • M

و برخی مصحولات رایج دلتا عبارتند از:

اینورتر (خرید اینورتر دلتا)

کنترلر دما

منبع تغدیه

سنسور فشار

پردازش تصویر

چرا می‌گوییم نیک صنعت بهتری نمایندگی دلتا در لاله زار است؟

یک نمایندگی دلتا باید ویژگی‌هایی داشته باشد که آن را به عنوان بهترین نماینده Delta در نظر گرفت. نیک صنعت از سال ۱۳۹۲ در حوزه اتوماسیون صنعتی کارخودش را در خیابان لاله زار آغاز کرد. این شرکت با قدمتی نزدیک به ۱۰ سال یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های اتوماسیون صنعتی به حساب می‌آید.در این سال‌ها نیک صنعت موفق شد به جز دلتا نمایندگی اینوت، نمایندگی فتک و نمایندگی سایر برندهای مطرح اتوماسیون صنعتی را کسب کند.

یکی از نقاط قوت نیک صنعت پشتیبانی حرفه‌ای فروش و ارائه خدمات پس از فروش است که این کار توسط تیم مجرب فروش نیک صنعت انجام می‌شود. همچنین تضمین استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار یکی دیگر از مواردی است که خیال خریداران را راحت می‌کند. همچنین در بخش تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی نیک صنعت مثل تعمیر اینورتر یا تعمیر درایو آسانسور بخش تعمیر شده را به طور کامل تست کرده و همان قسمت را گارانتی می‌کند.

مجموعه نیک صنعت علاوه بر این اقدام به آموزش پی ال سی دلتا کرده که جزوء دروه‌های پرفروش این شرکت است.


11890797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است