بازار 04:17 - 15 تیر 1403

راه اندازی سامانه ردیابی و تامین امنیت وسایل نقلیه

 

به گزارش خبرگزاری پارسی نیوز، رهام برتر مجری طرح ارتقای امنیت وسایل نقلیه در ایران، "سامانه مدیریت و نظارت بر انواع خودرو و موتورسیکلت" را با بهره گیری از دانش داخلی و استفاده از با کیفیت ترین محصولات ساخت اروپا راه اندازی کرده است. اطلاعات بیشتر جهت استفاده از سامانه ردیابی رهام‌برتر در ادامه مقاله ذکر شده است.

آشنایی با ردیاب

به صورت کلی ردیاب یک دستگاه کوچک است از که از طریق ماهواره‌های مکان یابی مانند: GPS، GLONASS و... موقعیت مکانی را دریافت کرده و با استفاده از شبکه تلفن همراه "GSM" اطلاعات را به کاربر ارسال می‌کند و کاربر می تواند از موقعیت لحظه ای ردیاب با خبر شود. از این رو کاربر می تواند ردیاب را در وسیله مورد نظر نصب کرده و هر زمان که بخواهد موقعیت مکانی خودروی خود را بر روی نقشه مشاهده کند.

نقش سامانه و سرور ردیابی

برای مدیریت اطلاعات ارسال شده از ردیاب لازم است یک سرور جهت دریافت و تحلیل دیتا ورودی ایجاد شود تا کاربر بتواند علاوه بر موقعیت مکان فعلی، امکان مشاهده مسیر های طی شده را نیز داشته باشد. همچنین با ایجاد یک اپلیکیشن کاربر پسند باعث ایجاد سهولت در مدیریت و نظارت بر وسیله نقلیه خواهد شد.

امکان خاموش کردن وسیله از راه دور با تلفن همراه

ردیاب هایی که با هدف امنیت وسایل نقلیه ساخته شده است، به برق خودرو یا موتورسیکلت متصل شده و به صورت دائمی آماده به کارند و نگرانی از بابت اتمام شارژ باتری داخلی نخواهید داشت، از این رو با نصب رله قطع کن خاموش کردن وسیله نقلیه امکانپذیر است.

فعال سازی هشدار های مختلف

ردیاب آلمانی کانفیدنتک با استفاده از سنسور های قوی و هوش مصنوعی توانایی تشخیص هر گونه حرکت و ضربه، قطع یا اختلال در برق وسیله نقلیه، سرعت، حمل با جرثقیل و... را داشته و با فعال سازی هر کدام از آنها امکان دریافت هشدار را بر روی تلفن همراه خود خواهید داشت.

جمع بندی

رهام‌برتر با استفاده از تنها ردیاب غیر چینی در ایران یعنی ردیاب آلمانی کانفیدنتک دقیق ترین مکانیابی و با کیفیت ترین دستگاه ردیاب را ارائه کرده است. همچنین با خدمات بی نظیر و پشتیبانی 24 ساعته سطح متفاوتی از خدمات امنیتی خودرو را در اختیار کاربران قرار داده است.

متقاضیان استفاده از سامانه ردیابی می‌توانند از طریق سایت رهام برتر به نشانی RohamBartar.com نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کرده یا با شماره تلفن 02191004480 تماس بگیرند.

نصب ردیاب اروپایی کانفیدنتک در سراسر ایران به صورت کاملا رایگان و در محل مشتریان انجام خواهد شد. همچنین جهت سهولت استفاده یک عدد سیم کارت فعال با شارژ رایگان در داخل دستگاه است که نیازی به فعالسازی ندارد.

ردیاب های کانفیدنتک دارای 24 ماه اشتراک رایگان استفاده از سرور و 24 ماه ضمانت هستند.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش ردیاب از اینجا اقدام کنید.


12070049
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بهترین غذای گربه چیست و چگونه باید یک برند مناسب برای گربه ی خانگی خود پیدا کنیم؟
بازار
«پارسی نیوز» ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال...
بازار
«پارسی نیوز» به گزارش خبرگزاری پارسی نیوز، رهام برتر مجری طرح ارتقای امنیت وسایل نقلیه در ایران، "سامانه مدیریت و نظارت بر انواع خودرو و موتورسیکلت" را با بهره گیری از دانش داخلی و استفاده از با کیفیت ترین محصولات ساخت اروپا راه اندازی کرده است. اطلاعات بیشتر ...
بازار
«پارسی نیوز» چاپ بنر یکی از ابزارهای رایج برای تبلیغات محیطی است که کسب ‌و کارهای مختلف از آن برای بهره‌مندی از خدمات بنر بیلبوردهای شهری استفاده می‌کنند. در حالی که برای سفارش‌های کوچک و جزئی می‌توان به مراکز متعددی مراجعه کرد، اما در مورد چاپ بنر بیلبوردها، ...
بازار
«پارسی نیوز» در سال های گذشته، محیط های کاری، محدود به محل کار، دفاتر و شرکت ها بودند و معمولا کار باقی مانده، روزها و شب هایی مهمان خانه ها می شد. در این شرایط، مشکلی به وجود نمی آمد اگر از میز غذاخوری یا میز جلو مبلی خود برای انجام امور استفاده می کردید. امر...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است