بازار 15:29 - 05 شهریور 1399

تنوع و توسعه محصولات با موتور جستجوی نوبشو

امروزه احداث فروشگاه های اینترنتی آنهم بصورت مجزا با امکانات جداگانه برای ارائه و فروش محصولات بصورت ساختار یافته قدری پیچیده تر از گذشته شده زیرا تعداد فروشگاه های اینرنتی به طرز عجیبی رو به گسترش هستند و طبعاً شرکتهای بزرگ با سرمایه های هنگفت برنده این میدان هستند .

اما ظهور موتور جستجوی کالا نوبشو، قدری معادله را عوض کرده. در نوبشو می توانید عضو شوید و محصولات خود را به فروش برسانید. البته پیش از هر چیزی باید بدانید که شما باید یک فروشنده ضابطه مند باشید!

موتور جستجوی کالا نوبشو، بعنوان یکی از محبوب ترین موتور جستجوهای کالای ایرانی ماه هاست با در اختیار گذاردن امکانات ساده، مهندسی شده و البته بسیار کاربردی، توانسته رابطه مناسبی را میان کاربران (خریداران) و فروشندگان ایجاد نماید .

 

 

نوبشو، موتوری استاندارد و قدرتمند است که بر پایه رضایت مشتری مهندسی شده است و ضعف دیگر موتورهای جستجوی کالا را پوشش داده است .

نوبشو با ضابطه مندی و اصل رضایت و ارائه خدمات استاندارد در ساده ترین حالت ممکن، تجربه ای بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می دهد .

مهمتر از هرچیز، نوبشو، خدمات جانبی گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند خطای کمتری را در خرید محصولات داشته باشند. گاهاً وجود تنوع و برندهای مختلف در محصولات و گوناگونی مدلها، خریداران را سردرگم می کند . به همین منظور ژورنال نوبشو، اطلاعاتی نفیس را در اختیار کاربران قرار می دهد . اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات صحیح در مورد محصولات هستید، بدون شک می توانید اطلاعات دقیقی را از ژورنال نوبشو بدست آورید .

مقایسه برندهای محصولات مختلف، بررسی تخصصی محصولات گوناگون، ارائه اطلاعات دقیق نظیر خرید موبایل و لوازم جانبی، بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف محصولات مختلف از مواردی است که در این ژورنال بصورت گسترده می توانید مشاهده کنید .

 

 

پیش از خرید هر محصول می توانید با جستجوی دقیق در نوبشو، اطلاعات دقیقی را پیرامون مدلهای مشابه پیدا کنید و با اطلاعات دقیق تری به خرید خود ادامه دهید . لازم به ذکر است که این دسته از اطلاعات ژورنال نوبشو معمولاً به زبان فارسی برای اولین بار تهیه شده اند  و همچنین خوشبختانه این مقالات حول محور و محصولات خاصی با جانب داری خاصی نمی چرخد و تنها بیان کننده واقعیات در خصوص محصولات مختلف است پس می توانید با اطمینان خاطر مطالعه نمائید .

همچنین شما بعنوان کاربر یا خواننده نیز اگر در خصوص محصول خاصی سرشته دارید، می توانید مقاله خود را برای ژورنال نوبشو ارسال نمائید و هزینه مقاله خود را نیز دریافت نمائید. در صورتی که مقاله برای اولین بار در اینترنت برای انتشار در اختیار نوبشو قرار بگیرد، بدون شک نوبشو با بررسی صحت اطلاعات آن در در قسمت ژورنال منتشر می نماید .

نوبشو در بخش توسعه کسب  و کار نیز با ارائه بخش نوبشو مارکتینگ خدمات شایانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به صرفه بودن خدمات دیجیتال مارکتینگ و کیفیت بالای خدمات اساسی ترین نکات در خصوص مارکتینگ نوبشو هستند. خدمات تولید محتوا با حداقل نصف قیمت موجود در بازار و خدمات دیجیتال مارکتینگ و اموری نظیر طراحی وبسایت از آندسته خدماتی هستند که برای کاربران بسیار کاربردی خواهند بود . اما توجه داشته باشید که نوبشو مارکتینگ هزنیه مناسبی را برای خدمات در نظر گرفته تا بتواند این خدمات را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

 

 

 

امروزه چرخه تولید محتوا رشد بسیاری داشته و هزینه مناسب در مسیر تولید محتوا برای رشد یک وبسایت می تواند نقش کلیدی را ایفا نماید. پس پیشنهاد میکنیم خدمات دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای نوبشو را تست کنید .

تولید محتوا در نوبشو با سرعت بسیار بالا صورت می پذیرد و شما می توانید تعداد سفارشهای بالا را در یک روز دریافت کنید .

کیفیت تولید محتوا در نوبشو نیز مثال زدنی است کافیست یک بار تجربه نمائید .

بطور کلی نوبشو، اصول مهندسی را در سادگی و رضایت مشتری از خدمات خلاصه کرده است. تجربیات خود را از نوبشو با ما در میان بگذارید!

 

 


10687128
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است