فرهنگی‌هنری 00:40 - 27 خرداد 1393
لاله و ستاره اسکندری بازیگران سینما با حضور در برنامه «غیرمنتظره» در شبکه ورزش بازی ایران، درباره تیم ملی ایران و سایر هم گروه های آن اظهارنظر کردند.

به گزارش افکارنیوز، این دو بازیگر که به همراه برادر خود در این برنامه شرکت کرده بودند نتیجه بازی ایران، نیجریه را مساوی پیش بینی کردند.



لاله اسکندری درباره بازی آرژانتین و بوسنی گفت: «تیم بوسنی خیلی خوب بود و گلی هم که خورد گل به خودی بود. من بعد از دیدن این بازی خیلی امیدوار شدم چون امسال نتایج خیلی متفاوت است. مثلا بازی اسپانیا خیلی غم انگیز بود. این که قهرمان جهان ۵ گل بخورد وحشتناک است.»



ستاره اسکندری هم گفت من همیشه فکر می کردم که فوتبال حادثه ای است و قابل پیش بینی و آنالیز کردن نیست اما امسال احساس کردم کل تیم ها به این سمت رفته اند و به همین دلیل گاهی فکر می کنم امسال ایران برنده جام جهانی باشد.



او با یادآوری بازی مالدیو اظهار داشت: «به نظرم ایران و نیجریه با هم مساوی خواهند کرد.» او همچنین از بازی ایران و استرالیا و گل خداداد عزیزی یاد کرد و با اشاره مرحوم سیروس قایقران گفت که خاطره او همیشه برای فوتبال دوستان قدیمی زنده خواهد ماند.



لاله اسکندری نیز نتیجه این مسابقه را مساوی پیش بینی کرد اما برادر این دو بازیگر، روزبه با قاطعیت گفت که ایران دو بر صفر نیجریه را خواهد برد.

4011134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «جشنواره کارتون» با موضوع «سواد مجازی در عصر فناوری‌های نوین» به میزبانی مرکز توسعهٔ فرهنگ و هنر در فضای مجازی، در تالار رودکی تهران به پایان رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم کمدی زودپز از سه شنبه ۱۷ مهرماه به سینما می‌آید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی به هیچ دسته و گروهی در نوار غزه رحم نکرده و حتی هنرمندان را هم به شهادت رسانده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «طوفان آزادی» با روایتی تماشایی از طوفان الاقصی تا وعده صادق ۲ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر ادبیات و تاریخ پارسی، نام‌های باستانی روز‌های هفته را برشمارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همایش مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها یکشنبه ۱۵ مهرماه با سخنرانی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت مجازی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجید شاه‌حسینی، مدرس و پژوهشگر حوزه سینما، در برنامه زنده «جریان» از شبکه یک سیما، به تبیین نقش مقاومت و ایستادگی در برابر فشار‌های بین‌المللی و اشاره به تجربیات تاریخی تسلیم در ایران پرداخت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های تلویزیونی از لحظه آغاز عملیات غرورآفرین‌ موشکی تا اقامه نماز جمعه تاریخی توسط رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های متنوعی را پخش کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه اکران فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی، از پوستر این اثر رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با رشد قریب به دو برابری تعداد آثار متقاضی حضور در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، این رویداد برای دومین سال پیاپی رکورد گذشته را شکست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است