بازار 23:25 - 27 فروردین 1399

آموزش سئو از صفر تا صد  در وبسایت ویکی دمی

در این آموزش سئو از صفر تا صد قصد داریم تا شما را به این علم کاربردی در عصر جدید در دنیا آشنا کنیم. با سئو می توانید درآمد خود را چندین برابر و محصولات و خدمات خود را در دنیا معرفی کنید. پس با ویکی دمی همراه باشید.

 

سئو چیست؟

سئو (seo) مخفیفsearch engin optimization  و به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد. در واقع سئو به این معنی است که صفحات وبسایتتان را برای موتور های جستجو بهینه کنید تا در نتایج جستجو به لینک و صفحات بالاتر ارتقا پیدا کنید. در سئو کارهایی وجود دارد که شما با انجام آن ها در داخل و خارج سایتتان رتبه بهتری پیدا کنید.

موتور های جستجو

موتورهای جستجو ابزارهای هستند که اطلاعات را از داخل وبسایت ها در دیتا بیس خود ذخیره می کنند و در هنگام جستجوی کاربران با توجه به اطلاعات به دست آمده، وبسایت و صفحات مربوط به آن سرچ که پاسخ سوال کاربر در آن وجود دارد را به کاربران نمایش می دهند  Google، Yahoo از نمونه های موتورها جستجو هستند.

کلمه کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی، عباراتی هستند که موضوع کلی صفحه را در بر می گیرند و به عنوان شاخص در هر صفحه هستند. فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی لباس دارید. خب این فروشگاه از صفحات زیادی تشکیل شده است. یک صفحه برای لباس مردانه، یک صفحه برای لباس زنانه و …. در اینجا برای صفحه لباس مردانه شما باید کلمه ای را پیدا کنید که افرادی که به دنبال خرید لباس مردانه هستند، آن را در گوگل سرچ می کنند. آن کلمه همان کلمه کلیدی صفحه شما می شود و باید در محتوا و قسمت های دیگر صفحه از آن ها استفاده کنید. دقت داشته باشید مهم ترین ویژگی کلمات کلیدی این است که به سرچ کاربر نزدیک باشد.

برای این کار خودتان را جای کاربرانتان بزارید و فکر کنید اگر به دنبال مطلبی که در سایت خود بارگزاری کرده اید بودید، چه عبارتی را سرچ می کردید؟

سئو داخلی

سئو داخلی مجموعه ای از اقداماتی است که شما در صفحات سایتتان انجام می دهید تا بتوانید آن ها را برای موتورهای جستجو و کاربران سایتتان بهینه کنید. اقدامات زیادی در سئو داخلی وجود دارد. این اقدامات بر روی نوشته ها، عکس ها، فیلم ها و خیلی بخش های دیگر صفحه انجام می شود. در ادامه همه این اقدامات و فاکتور ها را بطور کامل در آموزش سئو از صفر تا صد آموزش می دهیم تا بتوانید در صفحه و لینک اول گوگل قرار بگیرید.

سئو خارجی

سئو خارجی اقداماتیست که در خارج از صفحات سایتتان انجام می دهید و به بهینه سازی وبسایتتان کمک می کنید. همانطور که توضیج دادیم تفاوت سئو داخلیو خارجی در این است که سئو داخلی بر روی صفحات سایتتان انجام می شود اما سئو خارجی در خارج است آن. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور می توان در خارج از سایت به بهینه سازی وبسایتتمان کمک کنیم؟

بک لینک ها بزرگترین سهم را در سئو خارجی دارند. شما با قرار دادن لینک صفحات وبسایتتان در سایت های دیگر باعث می شوید امتیاز و ارزش سئو از آن صفحه به صفحه ای که از سایتتان لینک داده اید منتقل شود. همچنین با این کار به گوگل می فهمانید که سایت شما از اعتبار بالایی برخوردار است که سایت های دیگر لینک آن را در صفحاتشان قرار می دهند.

نمونه دیگر سئو خارجی، قرار دادن ویدئو و پست هایتان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب می باشد. در این اینجا گوگل می فهمد که شما در سطوح گسترده ای درحال فعالیت هستید پس مطالب جامعی دارید. همی عامل به بهینه سازی سایتتان کمک می کند.

سئو تکنیکال

بخشی از سئو که شما با استفاده از تکنیک های حرفه ای به سهولت استفاده کاربران از سایتتان و فهم موتور های جستجو از مطالبتان کمک می کند سئو تکنیکال هستند. حتما در ادامه این آموزش سئو درمورد تکنیک های سئو بیشتر صحبت می کنیم.

الگوریتم های گوگل

الگوریتم ها مجموعه ای از قوانینی هستند که موتور های جستجو برای پیدا کردن بهینه ترین سایت که بهترین پاسخ را برای نیاز کاربران دارد از آن ها استفده می کنند. گوگل الگوریتم های زیادی دارد که در طی سال ها بسیار پیشرفته تر شدند و توانایی تجزیه و تحلیل بالایی

دارند.

آموزش سئو آکادکی آموزشی ویکی دمی

آکادمی آموزشی ویکی دمی در جهت افزایش سطح سئو کشور عزیزمان ایران اقدام به تولید کامل ترین دوره آموزش سئو به صورت رایگان نموده است. این آموزش به صورت گام به گام و در هر فصل ویدئو آموزشی آن قرار داده شده است. اگر به دنبال یادگیری کامل آموزش سئو هستید همین الان از طریق لینکی که قرار داده شده است وارد وبسایت ویکی دمی شوید و از منوی سایت وارد آموزش جامع سئو شوید.

 

 

 

 


10487366
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...
بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است