ورزشی 22:52 - 21 مرداد 1393
تهران- ایرنا- معاون اول رئیس جمهورعملی کردن وعده های دولت را از اولویت های مهم آن دانست وگفت: قول می دهیم که هیچ وعده ای از جمله در ورزش در دولت تدبیر و امید بی عمل نماند.

به گزارش ایرنا بنقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، اسحاق جهانگیری در نشست با روسای فدراسیون های اعزامی به بازی های اینچئون که روز سه شنبه درسالن همایش های وزارت ورزش وجوانان برگزار شد اظهارکرد: ملت ایران کار بزرگی را در 24 خرداد 93 به سر انجام رساند وعظمت و قدرت مردم ایران ستودنی است و نباید این روند را متوقف کرد؛ ملت ما ترجیح داد با رای به دکتر روحانی ان شرایط اسف بار گذشته را تغییر دهد.



وی تاکید کرد: منتقدین دولت بر روی چشم ما جای دارند و انتقاد، از سوی دولت تدبیر وامید پذیرفته شده است اما آن هایی که چوب لای چرخ می گذارند بعید می دانم کارشان به سرانجام برسد .



جهانگیری در ادامه درباره مسائلی که توسط روسای فدراسیون ها در این نشست مطرح شد گفت: قول هایی که از طرف دولت یازدهم داده شده در بدترین شرایط هم نمی گذاریم عملیاتی نشوند و قول های دولت قبلی را هم محترم می شماریم و بدهی خودمان تلقی می کنیم.



وی یکی از مشکلات گذشته را بدقولی دولت به طرف های خودش عنوان کرد و گفت: در بازدیدی که اخیراً از یکی از پروژه ها در استان کرمانشاه داشتم، پیمانکارش می گفت که دولت 120 میلیارد تومان به من بدهکار است و حتی یک بار راضی نشده که این بدهی را به رسمیت بشناسد.



معاون رییس جمهوری افزود: فکر می کنم راجع به مسائل ورزشی کشور صحبت های زیادی شده است و دولت فعلی نمی تواند نسبت به مسائل ورزش بی تفاوت باشد؛ ورزش از هر منظر که نگاه کنیم دارای اهمیت است و جایگاه ویژه ای دارد؛ به نسبتی که کشوری پیشرفته و توسعه یافته ورزش آن کشور نیز پیشرفته و توسعه یافته است.



جهانگیری دربخش دیگری ازسخنان خود گفت: موضوعی که به غلط درفرهنگ ما جا افتاده این است که در کار فردی موفق و در کار جمعی ناموفق هستیم اما واقعیتی که وجود دارد ما در کارهای گروهی ورزشی نیز نشان داده ایم این نگاه نادرست است و نمونه بارز آن والیبالیست هایی هستند که نشان دادند ما می توانیم نه تنها در آسیا بلکه در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.



وی ادامه داد: موفقیت در کار گروهی نه تنها برای ورزش که برای کل کشور اهمیت دارد؛ رویدادهای ورزشی دراین یک سال خیلی به جو حاکم کمک کرده است وباعث شد تا درزندگی اجتماعی مردم آثارش نمود پیدا کند؛ دراین مقطع نیز کشور بشدت به چنین روحیه ای نیاز دارد.



معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر این نکته که باید در بازی های آسیایی با چنین روحیه ای وارد شویم گفت: جوان ایرانی با روحیه جوانمردی خود می تواند با پیروزی به کشور کمک کند. سیاست های دولت به صورت جدی حمایت از ورزش است ودراولین فرصت بخشی از مسائل مالی شما را برطرف می کنیم.



وی درپایان تصریح کرد: هرنتیجه ای که شما به دست آورید ما به آن رضایت می دهیم وعلاقه مندی ما درکسب موفقیت های روزافزون ورزشکاران است وامیدوارم توفیقات خوبی درمسابقات پیش رو داشته باشند.



1983/1859

انتهای پیام /*






4459363
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بارسلونا در هفته نهم لالیگا در خانه آلاوس ۳ بر صفر پیروز شد تا با ‏اختلاف سه امتیازی نسبت به رئال صدرنشین باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در مصاف با رقبای خود در لیگ برتر انگلیس متوقف شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی برزیل با پیروزی مقابل آرژانتین برای ششمین بار قهرمان جام جهانی فوتسال شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی اوکراین با پیروزی مقابل فرانسه در دیدار رده بندی جام جهانی به مدال برنز دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی فهرست تیم ملی را برای دو بازی مقابل ازبکستان و قطر اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی از شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی درخواست کرد که دفاعیات خود را برای این کمیته ارسال کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال فولاد توانست در تبریز تراکتور را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های امید پرسپولیس و استقلال در رقابت لیگ امید‌های تهران به تساوی بدون گل رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را در مورد رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس برای نخستین بار دروازه‌اش را در این فصل باز شده دید و دو امتیاز مهم را از دست داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است