ورزشی 12:25 - 11 تیر 1403
هاشمی در خصوص پاداش مدال آوران المپیک گفت: ورزشکاران نگران این موضوع نباشند. مطمئنا نسبت به دوره قبل بیشتر خواهد بود که در زمان خودش اعلام می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان: ورزشکاران نگران پاداش مدال آوریشان در المپیک نباشند

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان کشتی گفت: خیلی خوشحالم فرصتی دست داد خدمت شما برسم. از تمام مجموعه کشتی و کادر فنی و کسانی که پشت صحنه دارند کار می‌کنند، تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه شما دارم.

او ادامه داد: همه جامعه ورزش به اهمیت و جایگاه رشته کشتی واقف است. ۳۰ درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه کشتی بسیار برای ما ارزشمند است. بنده به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش، آمدم تا بار را از روی دوش شما بردارم و بگویم شما تلاش خود را بکنید و توقعات نامطلوب را از خود دور کنید. شما تلاش خود را کنید و مردم تلاش شما را می‌بینند. در سایه تلاش قطعا موفقیت رقم خواهد خورد.

هاشمی تصریح کرد: گرفتن مدال طلا در المپیک کار آسانی نیست و رقبای بسیار خوبی وجود دارند. امیدوارم تمرکز اصلی خود را روی مسائل فنی بگذارید. شما بهترین‌های کشتی در دنیا هستید اما ورزش یک سر برد و یک سر باخت دارد و باید همه تلاش خود را کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در آوردگاه المپیک لحظه‌ها تعیین‌کننده‌ است و تمام شما تجارب بسیاری دارید و امیدوارم بتوانید عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشید. دل‌تان را به خدا بدهید و به ائمه اطهار توسل کنید. خداوند هم به کار شما برکت می‌دهد. به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید و اصل توجه شما باید روی کار خودتان باشد. وظیفه ما حمایت از شماست و وظیفه شما هم پرداختن به تمرین و توجه کامل به صحبت های کادر فنی است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خواهشم از رسانه‌ها این است که دقت کنند تا پایان المپیک مطالبی که می‌گذارند بار روانی روی دوش ورزشکار نباشد. هر چقدر بار روانی کمتر شود قطعا نتایج بهتری حاصل می‌شود. تمرکز کشتی‌گیران بیشتر روی تمرین ک نظرات مربیان است و رسانه باید کمک کنند. بخشی از موفقیت ورزشکاران رسانه‌ها هستند. امیدوارم با همراهی شما شاهد موفقیت‌های بیشتری در المپیک باشیم. رسالت حضور مدیران ورزشی هم حمایت است. کار اجرایی بر عهده فدراسیون و کادر فنی است و بخش حمایتی بر دوش مدیران است که بخشی از آن وظیفه کمیته و بخشی وظیفه وزارت است.

او افزود: هر چقدر در ورزش هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است مخصوصا در رشته‌هایی که المپیکی هستند. باید از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت ورزش رشته‌هایی که ظرفیت دارند حامی مالی تیم‌های ملی شوند. این یک قوت قلب برای فدراسیون و ملی‌پوشان خواهد بود. به محض اینکه این اتفاق آماده شود از آن رونمایی خواهد شد.

هاشمی در خصوص پاداش مدال آوران المپیک بیان کرد: ورزشکاران نگران این موضوع نباشند. با اعلام رقم بار روانی ایجاد می‌شود. مطمئنا نسبت به دوره قبل بیشتر خواهد بود که در زمان خودش اعلام می‌کنیم. خوشحال هستیم که تاکنون طلب‌ها و پاداش‌هایی که بوده را پرداخت کرده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاداش‌ها ریالی است گفت: مطمئنا بیشتر از دوره قبل است.


12068929
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از میرهاشم حسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران در بیمارستان عیادت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس با بیشترین ورزشکار زن حاضر در دوره‌های مختلف رکورد زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی از میرهاشم حسینی عیادت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در سوپر جام فوتبال فقط در صورت تعویق آغاز رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی قایدی برای حضور در استقلال با مشکل درخواست مالی باشگاه الاهلی روبروست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» گل نخست دمیرال در ثانیه ۵۷ مقابل اتریش سریع‌ترین گل تاریخ یورو در مراحل حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارخانه، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به جمع هیئت مدیره این تیم می‌پیوندد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی پوش آلیش بانوان از مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا نتیجه را به تایلند واگذار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر صدیقی با کسب ۴۹ رای از ۵۰ رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است