ورزشی 15:17 - 04 تیر 1401
رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد که در مجمع امروز باید شفاف‌سازی شود.

حاشیه‌های مجمع کشتی| دبیر: من آتش به اختیارم/۶ ماه است معاون وزیر را ندیده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در ابتدای ارائه گزارش مالی فدراسیون کشتی در مجمع عمومی، عنوان‌ کرد: آقای سعیدی ۶ میلیارد بودجه کشتی را ۸ میلیارد کرد و یک ۸ میلیارد هم از سمت یارانه‌ها گرفته‌ایم. مستقیم نمی‌شد به ما بدهند و از حساب کمیته ریختند. آقای نوبخت از یک ردیفی ۲۰ میلیارد به ما داد اما چون مستقیم نمی‌شد به ما این اعتبارات را بدهند، به حساب وزارت ریختند و ما مُردیم تا آن را بگیریم. سری دوم برای ۷ میلیارد از حساب کمیته گرفته‌ایم چون می‌توانستیم آن را زودتر بگیریم.

براساس گزارشات منتشر شده، بدهی مالیاتی ۲۹ میلیارد بود که تسویه شده است.

یکی از اعضای مجمع در حمایت از دبیر گفت: من با ۵ رئیس فدراسیون کار کرده‌ام و بحث ما فقط کشتی است. من از آقای پولادگر می‌خواهم بحث بودجه کشتی را شفاف کند. ما به مدیریت شما کاری نداریم و شما یکی از بهترین مدیران هستید به همین دلیل صحبت‌هایی که آقای دبیر دارد برای کشتی است‌.

دبیر گفت: من آتش به اختیارم، کار خودم را می‌کنم چون یک فدراسیون کشتی داریم یک کشتی. کشتی خیلی بزرگتر از وزارت ورزش است و بخشی از فرهنگ ماست. امروز باید شفاف‌سازی است. اگر می‌گویم "من" منظورم فدراسیون است. حرفی غیرکارشناسی باشد مقابل آن می‌ایستیم.

* در ادامه مجمع دبیر گزارشی از مدال‌های کشتی، فعالیت زنان و ... ارائه کرد. وی اشاره‌ای به چرخه انتخابی فرنگی و آزادی کرد و گفت: کسی نیست که بگوید انتخابی نداده است. از طرفی به خاطر ساخت و سازهایی که داشتیم از همه جای دنیا درخواست داریم که اردوی مشترکی با ما داشته باشند. ما امروزه برنامه جامع داریم و یکی از طرح‌های ما عمرانی است‌ ما معاون قهرمانی را ۶ ماه است ندیده‌ایم و آقای وزیر ۲ بار از این طرح‌ها بازدید داشته است. تا زمانی که آقای پولادگر از نزدیک نبیند حس نمی‌کند. به من می‌گویند تو لاکچری زندگی می‌کنی، اینکه تخت مناسب و تشک طبی گذاشته ام لاکچری است؟ حسن یزدانی سرمایه ماست که باید او را حفظ کنیم. ما باید بیزینس پلن داشته باشیم تا درآمدزا باشیم. ۲ میلیارد فقط برای تجهیز آشپزخانه بوده که پول آن را از وزارت هم نگرفتیم‌. سالن والیبال ترکیده و شانس آوردیم بچه ها آنجا نبودند. وزنه‌برداری و بسکتبال هم همین طور. آنها هم بچه‌های ما هستند‌.

وی درباره اینکه برخی سوال دارند چرا رئیس هیات تهران برکنار شده، تصریح کرد: وقتی با معاون قهرمانی درگیر می‌شوم شخصی نیست خدا از من نگذرد اگر برای خودم باشد. اگر من دزدی می‌کنم مرا بردارند. ۱۱ سال مشخص نبود درآمد هیات تهران از سالن کشتی هفتم‌تیر کجا می‌رود؟ چرا یک شرکت خصوصی باید آن را اجاره کند؟ ۴-۵ میلیارد جنس از آن بیرون رفته است. خانه کشتی سوریان را به ما نمی‌دادند و من گفتم اگر ندهند تا شب رئیس هیات تهران را برمی‌دارم. 

دبیر با اشاره به بازسازی سالن هفتم تیر، عنوان کرد: سالن هفتم تیر ساخته می‌شود و بهترین سالن مسابقه خواهد شد. اگر پول ما را از اول سال می‌دادند تا شهریور کامل می‌شد. الان ما از جای دیگر می‌زنیم تا سالن را کامل کنیم. 

انتهای پیام/


11604449
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است